Luigi Loves Luisa: Άνοιξε στους δίδυμους πύργους της Λεμεσού

Το δεύτερο κατάστημα στη Λεμεσό και το πέμπτο παγκύπρια άνοιξε πρόσφατα η γνωστή αλυσίδα Luigi Loves Luisa.

Το νέο κατάστημα βρίσκεται στο Olympic Residences, τους δίδυμους πύργους της Λεμεσού.


Τα υπόλοιπα Luigi Loves Luisa βρίσκονται στη Λευκωσία (Στασικράτους), στη Λεμεσό (Βύρωνος), στην Πάφο (Αποστόλου Παύλου), καθώς και στο Columbia Beach Resort στο Πισσούρι.

 

Διαβάστε ακόμα: Σε δημοπρασία διαμερίσματα και κατοικίες σε Λεμεσό, Λάρνακα, Πάφο και Αμμόχωστο

Διαβάστε ακόμα: Διαδοχή: Η δεύτερη και τρίτη γενιά αναλαμβάνουν δράση

 

Όλα τα πολυτελή brands
Το ολοκαίνουργιο κατάστημα έρχεται να καλύψει τις ανάγκες Κύπριων και ξένων αγοραστών που αναζητούν γνωστές μάρκες πολυτελείας. Αξίζει να αναφερθεί ότι η εταιρεία διατηρεί ένα πολύ πιστό κυπριακό πελατολόγιο σε όλα της τα καταστήματα στο νησί.

Ανάμεσα στα brands που βρίσκει κάποιος στο συγκεκριμένο κατάστημα είναι πολυτελείς φίρμες για άνδρες και γυναίκες, όπως Kiton, Armani, Brioni, Tom Ford, Pal Zileri, Givenchy, Michael Kors, Versace, Lanvin, Marc Jacobs, Versace, Zadig & Voltaire, 7 For All Mankind, Santoni, Sonia Rykiel και Brunello Cucinelli. 
 

 

Bespoke tailoring σε άνδρες
Ταυτόχρονα, τον συγκεκριμένο χώρο θα επισκέπτονται κατά τακτά χρονικά διαστήματα οι μάστερ tailors των καλύτερων αντιπροσωπειών ρούχων, οι οποίοι θα προσφέρουν bespoke tailoring σε άνδρες, για πουκάμισα, παντελόνια και jeans, δηλαδή επιμέλεια και προσαρμογή ρούχων ακριβώς στις ανάγκες του κάθε πελάτη.

Σε έναν χώρο 130 τ.μ. οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν τις νέες σειρές ρούχων, υποδημάτων και αξεσουάρ, που έχουν λανσαριστεί.
 



Στόχος οι νέες αγορές
Η Luigi Loves Luisa ήταν η πρώτη εταιρεία στην Κύπρο που προσέφερε τη δυνατότητα διαδικτυακών πωλήσεων σε κορυφαίες μάρκες μόδας.
 

Το όνομα της αλυσίδας εμπνέεται από μια συναρπαστική ιστορία αγάπης μεταξύ του Luigi και της Luisa Marra.

Το επόμενο βήμα για την εταιρεία είναι η αναβάθμιση της ιστοσελίδας και συνεπώς της εμπειρίας του καταναλωτή, ενώ στα πλάνα της είναι η περαιτέρω επέκταση τόσο εντός κυπριακής αγοράς όσο και σε νέες αγορές.

Δειτε Επισης

Wolt+ Weeks: Εκπτώσεις μέχρι το 50% στο Wolt market και το 40% σε επιλεγμένα εστιατόρια μέχρι τις 29 Ιουνίου
M. Αντωνίου: Γιατί το «e-kalathi» δεν οδηγεί στη φθηνότερη υπεραγορά-Η ατυχής επιλογή προϊόντων και η πρώτη αποτίμηση
Συμφόρηση απόψεων για το άνοιγμα της Μακαρίου...«Πρέπει να είναι προορισμός και όχι κέντρο διέλευσης»
Α. Χατζηαδάμου: Δυσμενής διάκριση η μη συμμετοχή καταστημάτων που λειτουργούν ως υπεραγορές στο e-kalathi
Με ειδοποίηση πτώσης τιμής το «e-kalathi»... Η επίσημη πρώτη και ο οδηγός χρήσης για την ηλεκτρονική πλατφόρμα
Τα κύρια συμπεράσματα και οι θέσεις των θεσμικών και επιχειρηματικών φορέων για τη λεωφόρο Μακαρίου
Πρεμιέρα για το «e-kalathi»-Κάλεσμα Παπαναστασίου σε πολίτες να εξερευνήσουν την ψηφιακή πλατφόρμα
Φούρνοι Ζορπάς: Εκδήλωση προς τιμήν του προσωπικού και των ιδρυτών της εταιρείας
Αλλαγή ηγεσίας στo Public Group-Νέος CEO ο Δημήτρης Γαλάνης
Η Samsung ενώνει δυνάμεις με τον Jamie Oliver για δημιουργία νέας σειράς συνταγών σε συσκευές Bespoke AI