Θ. Μιχαηλίδης: Να δημιουργηθεί τουριστική στρατηγική

Να δημιουργηθεί Branding «Κύπρος» όπου θα αποτελέσει φάρος για όσους ασχολούνται με την Τουριστική Βιομηχανία του νησιού, ώστε να κινούνται όλοι προς ένα στόχο. Αυτό πρότεινε στο Business Leaders Summit 2019, Θάνος Μιχαηλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος, της Thanos Hotels & Resorts.

Δειτε Επισης

Brilliance Takes Time: Η Μαρία Λαβίθη-Howard του Heroes Made, στη νέα σειρά συνεντεύξεων από το CHIVAS REGAL(video)
22ο Cyprus Grocery Retail Conference: Οι νέες τάσεις και η τεχνητή νοημοσύνη-Τι δήλωσαν χορηγοί και ομιλητές (vid)
Χαράλαμπος Μωυσέως: Η καινοτόμα πρόταση της Cablenet που αλλάζει τα οικιακά τεχνολογικά δεδομένα (vid)
Brilliance Takes Time: Η Βίκη Συμεωνίδου του Lilith’s Child Games Studio στη νέα σειρά συνεντεύξεων από το CHIVAS REGAL(video)
Δρ. Χρ. Χατζηκυπριανού: Η επέκταση της Πανεπιστημιούπολης του EUC με επένδυση πέραν των 22 εκατ.(video)
Brilliance Takes Time: Ο Μιχάλης Τυρίμος των Capacitor Partners, στη νέα σειρά συνεντεύξεων από το CHIVAS REGAL(video)
CIM Summit 2025: Ενημέρωση, δικτύωση και ανταλλαγή γνώσεων... Ένα σημαντικό γεγονός στη διοίκηση επιχειρήσεων(vid)
18α Βραβεία Καινοτομίας & Έρευνας από ΟΕΒ και ΙδΕΚ: Η μεγάλη σημασία του θεσμού και τι δήλωσαν οι βραβευθέντες(vid)
Brilliance Takes Time: Ο Mike Χαραλάμπους της Threedium στη νέα σειρά συνεντεύξεων από το CHIVAS REGAL(video)
Εκδήλωση ACEMPI: Ο ρόλος του Συνδέσμου στο μέλλον του ηλεκτρονικού χρήματος-Τι δηλώνει ο Γιάννης Γεωργούλας (vid)