powered by

TOYOTA Κύπρου και Marketway κατά τροχαίων δυστυχημάτων

Η TOYOTA Κύπρου, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για εταιρική και κοινωνική ευθύνη, και η Marketway Ltd ένωσαν τις δυνάμεις τους απέναντι στην ανησυχητική αύξηση των τροχαίων δυστυχημάτων.
Οι δύο εταιρείες δημιούργησαν μια εκστρατεία οδικής ασφάλειας, ενστερνιζόμενες την αίσθηση ευθύνης και την ανάγκη της ενεργούς δράσης για τη μείωση των τροχαίων συγκρούσεων.
 
Η εκστρατεία εστιάζει στην οδήγηση υπό τη χρήση των social media, σε έναν πολύ σοβαρό και συχνό παράγοντα πρόκλησης ατυχημάτων, όπως αναδεικνύεται από τις ετήσιες Έκθεσεις της Αστυνομίας Κύπρου σύμφωνα με τις οποίες η απρόσεκτη/αμελής οδήγηση είναι ποσοστιαία ο μεγαλύτερος παράγοντας πρόκλησης ατυχημάτων.
 
Η δημιουργική φαντασία και η έμπνευση επιστρατεύθηκαν σε μια ολοκληρωμένη καμπάνια, που διοχετεύει με σαφήνεια τα μηνύματα και το στίγμα της, με τελικό στόχο να εντυπωθεί στη μνήμη του κοινού, διασφαλίζοντας την προώθηση της ορθής οδηγικής συμπεριφοράς.
 
Η συνεργασία TOYOTA Κύπρου και Marketway Ltd ανέδειξε τον αρμονικό σχεδιασμό και την προσεκτική υλοποίηση της από κοινού δράσης των δύο εταιρειών, δημιουργώντας μια ευρηματική, καινοτόμα και εμπνευσμένη εκστρατεία, η οποία βασίστηκε σε τέσσερεις θεμελιώδεις πυλώνες: α) την πρόληψη των τροχαίων δυστυχημάτων, β) την αφύπνιση των πολιτών γ) την καλλιέργεια οδηγικής συνείδησης όσον αφορά στη χρήση των social media και δ) την προαγωγή της οδικής ασφάλειας με σεβασμό στον Κ.Ο.Κ (Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας).
 
Πέραν των αυστηρότερων προστίμων από τις τοπικές αρχές, η Τoyota επενδύει στην καλλιέργεια της οδηγικής παιδείας, η οποία για να δημιουργηθεί και να διατηρηθεί προϋποθέτει ένα ευρύ φάσμα δράσεων και συνεργασιών του συνόλου των θεσμικών φορέων και των διαφόρων ανεξάρτητων πρωτοβουλιών με κοινό όραμα και συντονισμένη δράση.
 
Στο πλαίσιο αυτό, πρωτοβουλίες και συνεργασίες όπως οι παραπάνω μπορούν να λειτουργήσουν ενισχυτικά και υποστηρικτικά στην απόπειρα της Πολιτείας και της Αστυνομίας να κινητοποιήσουν τους πολίτες και να μειώσουν τον αριθμό των τροχαίων δυστυχημάτων.
 
H TOYOTA Κύπρου και η Marketway Ltd συγκροτούν ένα κοινό μέτωπο και στέλνουν, μέσω της εκστρατείας τους, ένα ισχυρό μήνυμα που σε καμμιά περίπτωση δεν μπορεί να αγνοηθεί

Δειτε Επισης

F.O.C. Family Office Connect Cyprus: Το νέο δικτύο που αναδεικνύει την Κύπρο ως διεθνές κέντρο για family offices(pics)
Δημοτικό Κολυμβητήριο Λευκωσίας: Επαναλειτουργεί μετά από ανακαίνιση και πλήρη αναβάθμιση
Νέα στρατηγική συνεργασία SARMED–SMARTNAV...Τα πολλαπλά οφέλη που θα προσφέρει η νέα πλατφόρμα CANOPUS
Αρχίζει η δεύτερη φάση του 1ου Corporate Padel Tournament από το PadelPro και το IN Business
Invest Cyprus: Σημαντική επένδυση η ίδρυση ευρωπαϊκής θυγατρικής στην Κύπρο από την Drone Destination
Μια διαφορετική συζήτηση μεταξύ των CEO’s ΜΜΕ και Media Directors διαφημιστικών γραφείων της Κύπρου
Πολιτεία-Women Act: «Μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά αν είμαστε δικτυωμένες»
Η Fortsafe εγκαινιάζει την πρώτη της ασφαλή θυρίδα στην Πάφο...Νέα εποχή στην ιδιωτική αποθήκευση αντικειμένων αξίας
Γιατί οι άνθρωποι κάνουν τη διαφορά-Το αύριο μέσα από τη ματιά της Baker Tilly Ελλάδος
Π. Θρασυβούλου: H νέα εποχή με τεχνητή νοημοσύνη και πώς η EY μετασχηματίζει τις επαγγελματικές υπηρεσίες