powered by

Εντυπωσίασαν οι millennials Υφυπουργοί

Μπορεί να είναι νεαροί σε ηλικία και φρέσκοι στην πολιτική, όμως οι ικανότητες τους στο δύσκολο έργο που κλήθηκαν να φέρουν σε πέρας, δεν κρύβονται.
 
Ο λόγος για τους millennials Υφυπουργούς Τουρισμού και Ναυτιλίας, Σάββα Περδίο και Νατάσα Πηλείδου, οι οποίοι εντυπωσίασαν κατά την παρουσίαση τους στο 9th Nicosia Economic Congress που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Απριλίου, παρουσία μεγάλου αριθμού πολιτικών και επιχειρηματικών παραγόντων του τόπου.
 
Τα άψογα αγγλικά τους σε συνδυασμό με τις δεξιότητες τους στην παρουσίαση των βασικών προκλήσεων των χαρτοφυλακίων τους, χωρίς γραπτό κείμενο και μάλιστα με δομή που βοήθησε στην ουσιαστική ανάλυση των στόχων των Υφυπουργείων των οποίων προΐστανται,  μέσα σε μόλις 10 λεπτά, εντυπωσίασαν τους παρευρισκόμενους.
 
Ο Υφυπουργός Τουρισμού, Σάββας Περδίος, ανέλυσε σε σύντομο χρονικό διάστημα την στρατηγική τουρισμού που προωθείται σε μια δύσκολη περίοδο για τον τομέα,  ενώ η Υφυπουργός Ναυτιλίας, Νατάσα Πηλείδου, μίλησε για την ανάπτυξη της ναυτιλιακής βιομηχανίας, καθώς και για τη στρατηγική, την αποστολή και τους στόχους του Υφυπουργείου  της.
 
 

Δειτε Επισης

Ηγετικές παρεμβάσεις και διεθνής αναγνώριση στη 64η ετήσια γενική συνέλευση του ΣΕΛΚ
Νίκος Χειμαρίδης: Σταθερός και φιλικός προς τους επενδυτές προορισμός η Κύπρος-Φάρος το παράδειγμα με την Ινδία
Jean Bouquot (IFAC): Διεθνές παράδειγμα επιτυχίας η Κύπρος-Αναγνώριση συμβολής του ΣΕΛΚ από την Αννίτα
Στην τελική φάση η ετοιμασία των νομοσχεδίων για την φορολογική μεταρρύθμιση-Η διττή πρόκληση για την Κύπρο
Κ. Ιορδάνου: Η καλύτερη άμυνα σε τέτοιους καιρούς...Ενδυνάμωση οικονομίας, ελκυστικότητα, εμπιστοσύνη ξένων επενδυτών
Νέος προέδρος του ΣΕΛΚ ο Οδυσσέας Χριστοδούλου, αντιπρόεδρος ο Ανδρέας Ανδρέου-Τα μέλη του Δ.Σ.
ΑνΑΔ: Πολυεπιχειρησιακά προγράμματα κατάρτισης με δαπάνη €33,5 εκ.-Αφορούν όλους τους τομείς της οικονομίας
Τίμησε τους Ελλαδίτες που υπηρέτησαν στην Κύπρο η ΕΤΥΚ-Αποκαλυπτήρια Μνημείου στην Κεραμωτή Καβάλας
BPW Cyprus: Δυναμική παρουσία στο συνέδριο της BPW Europe στη Μάλτα
Γιώργος Σταύρου: Ο τομέας της out-of-home διαφήμισης στην Κύπρο και τα 25 χρόνια διαδρομής της Superad