Σ. Περδίος: Οι τουριστικές αγορές «στόχοι» της Κύπρου

InBusinessNews  18/04/2019 10:47
Σ. Περδίος: Οι τουριστικές αγορές «στόχοι» της Κύπρου

Σ. Περδίος: Οι τουριστικές αγορές «στόχοι» της Κύπρου

InBusinessNews  18/04/2019 10:47

Στην πορεία υλοποίησης της νέας τουριστικής στρατηγικής αναφέρθηκε εκτενώς από το βήμα του 9ου Nicosia Economic Congress ο Υφυπουργός Τουρισμού, Σάββας Περδίος.

RELATED ARTICLES

Όραμα του Υφυπουργείου, σημείωσε ο κ. Περδίος, είναι να αυξήσουμε την εισφορά του τουρισμού στο ΑΕΠ της Κύπρου, έτσι ώστε τα οφέλη να φτάνουν στους Κύπριους.

Σύμφωνα με το Υφυπουργό, για την επόμενη δεκαετία, η Εθνική Στρατηγική Τουρισμού θα στοχεύσει στην προσέλκυση επισκεπτών:

  • Ηλικίας 50 ετών και άνω, για πραγματοποίηση δραστηριοτήτων που θα τους προσφέρουν εμπειρίες ζωής. Οι αγορές στόχοι της Κύπρου, για τη συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα είναι η Γερμανία, η Γαλλία, η Ολλανδία, η Ελβετία, η Αυστρία και. Βέλγιο
  • Προσέλκυση επισκεπτών ηλικίας 65 ετών και άνω, με οικονομική άνεση για ποιοτική αφυπηρέτηση και δυνατότητα να διαμένουν στο εξωτερικό για αρκετές εβδομάδες το χειμώνα.  Αγορές στόχοι : Ην. Βασίλειο, Ιρλανδία, Σουηδία, Νορβηγία, Φιλανδία, Δανία.      
  • Για μικρές Αποδράσεις (short stays), από χώρες (αγορές) που βρίσκονται εντός 90 λεπτών, αεροπορικώς, από την Κύπρο. Αγορές στόχοι: Ισραήλ, Αίγυπτος, Λίβανος, Ελλάδα, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ιορδανία.
  • Επίσης, στο επίκεντρο θα τεθεί και η προσπάθεια προσέλκυσης επισκεπτών από μακρινούς προορισμούς, για ολιγοήμερες διακοπές στην Κύπρο, στα πλαίσια ταξιδιού τους σε γειτονικές μας χώρες όπως Ισραήλ ή Ελλάδα. Αγορές στόχοι:  ΗΠΑ, Κίνα, Ιαπωνία, Ινδία, Κορέα.
     

Δημογραφικές εξελίξεις και τρόπος ζωής
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Περδίος, ο millennial γονείς είναι πλέον η μεγαλύτερη εργαζόμενη γενιά, ενώ όσοι διανύουν τα 50 αποτελούν το δημογραφικό γκρουπ που ξοδεύει περισσότερα. Η αγορά εξελίσσεται, καθώς ο πληθυσμός γερνάει και η μέση ηλικία στη Ευρώπη πλησιάζει τα 60 χρόνια, ο κόσμος αποζητάει περισσότερα ταξίδια και πιο σύντομη διαμονή σε κάθε προορισμό, ενώ αναζητεί εμπειρίες προσαρμοσμένες στα δικά του θέλω.
 
«Χτυπώντας» της εποχικότητα
Με απώτερο στόχο την απάμβλυνση του προβλήματος της εποχικότητας, με τη διεύρυνση των τουριστικών αφίξεων της χειμερινής τουριστικής περιόδου και των μηνών εκτός κύριας αιχμής, το Υφυπουργείο προτίθεται επίσης να επεξεργαστεί Σχέδια Δράσης για προσέλκυση τουρισμού ειδικών ενδιαφερόντων. Τα ειδικά προϊόντα τουρισμού που πιστεύεται ότι θα προσελκύσουν τις πιο πάνω αγορές, είναι τα ακόλουθα:

  • Καζίνο
  • Θρησκευτικός / Πολιτιστικός
  • Ευεξίας / Υγείας – Αποκατάστασης / ΑΜΕΑ
  • Κρουαζιέρας / Ελλιμενισμού
  • MICE (meetings, incentives, conferences, events) / Φεστιβάλ
  • Ποδηλατικός
  • Προπονητικός / Τουρνουά
  • Οινογαστρονομικός
  • Υπαίθρου / Ορεινών Περιοχών
  • Γαμήλιος
  • Γκολφ

Η ανάγκη μας για re-branding
Ο Υφυπουργός αναφέρθηκε επίσης στην ανάγκη της Κύπρου για rebranding του τουριστικού της προϊόντος, προσπάθεια η οποία αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή την Άνοιξη του 2020. Σημείωσε πως είναι σημαντικό να αξιοποιήσουμε τις δυνατότητές μας, που είναι βασικοί πυλώνες οικοδόμησης του τουρισμού μας: Αυτά δεν είναι άλλα από την καλή χρήση της αγγλικής γλώσσας, τις μικρές ταξιδιωτικές αποστάσεις που προσφέρει το νησί μας, τη ζεστή φιλοξενία του λαού και το θερμό κλίμα, τη γεωγραφική εγγύτητα του νησιού με τη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική καθώς και τη θετική προσέγγισή μας σε άλλες εθνικότητες και κουλτούρες.
 

Σχετικά Άρθρα

Σχολιάστε την Είδηση
Πίσω στην αρχή της σελίδας