Γ. Χατζηγιάννης: Όλες οι τάσεις του Marketing & Management στo CIM Summit 2019

To Cyprus Institute of Marketing-The Cyprus Business School διοργανώνει για 12η συνεχή χρονιά το “CIM Summit 2019- Unlocking True Potential” το Σάββατο 6 Απριλίου 2019 στις 08:30, στα γραφεία της Τράπεζας Κύπρου (Αγία Παρασκευή), Λευκωσία. Το Συνέδριο CIM αποτελεί σημείο αναφοράς στους τομείς της Διοίκησης και του Μάρκετινγκ της Κύπρου και της Ευρώπης ευρύτερα. Το CIM Summit διοργανώνεται σε ετήσια βάση και ως στόχο του έχει να ενημερώσει τις τοπικές επιχειρήσεις γύρω από όλες τις εξελίξεις στους τομείς του Marketing και της Διαχείρισης.

Το Συνέδριο απευθύνεται προς στελέχη επιχειρήσεων, ανώτερους κυβερνητικούς υπαλλήλους, διευθυντές Μάρκετινγκ, Ανθρώπινου Δυναμικού, Πωλήσεων, Παραγωγής, Logistics και γενικότερα, προς κάθε στέλεχος που επιθυμεί να ενημερωθεί για τις τελευταίες τάσεις όπως διαμορφώνονται στον χώρο των Επιχειρήσεων.

Παγκοσμίου φήμης ακαδημαϊκοί από κορυφαία Business Schools της Ευρώπης θα δώσουν το παρών και θα μοιραστούν γνώσεις κι εμπειρίες με τους παρευρισκόμενους εκπροσώπους από κορυφαίες εταιρείες της Κύπρου. Η εκδήλωση αναμένεται να φιλοξενήσει σημαίνοντα ονόματα ακαδημαϊκής καριέρας του εξωτερικού με περγαμηνές στον χώρο του Business, τα οποία μέσα από τις παρουσιάσεις τους θα βοηθήσουν τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν βαθύτερα τη δύναμη του πετυχημένου Μάρκετινγκ και Management.
 
Παράλληλα, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να επεκτείνουν τις επαγγελματικές τους γνώσεις και να κατακτήσουν τεχνικές και στρατηγικές, που θα τους φανούν χρήσιμες στις καθημερινές τους επιχειρηματικές αποφάσεις αλλά και συνεργασίες.
 
Ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής του CIM, Γιάγκος Χατζηγιάννης μίλησε στο INBusinessNews για όλα όσα θα παρακολουθήσουμε στο 12ο “CIM Summit 2019- Unlocking True Potential”
 

Πιο αναλυτικά, τα βασικά θέματα συζήτησης του Συνεδρίου, διαμορφώνονται ως εξής:
 
  • “Leading Digital Transformation”, by Nelson Phillips, Abu Dhabi Chamber Chair in Strategy and Innovation, Imperial Business School
  • “Unlocking Markets by Leveraging Customer Turnover”, by Karel Cool, Professor of Strategic Management and the BP Chaired Professor of European Competitiveness, INSEAD
  • ‘’Why Marketers Need to Think Bigger About Marketing’’, by Lucian Camp, Lucian Camp Consulting
  •  ‘’The Future of Customer Experience is the Key to Growth ‘’, by Cammy Crolic, Associate Professor, Said Business School, University of Oxford
Για περισσότερες Πληροφορίες, κάντε κλικ εδώ:

Διοργανωτής: Cyprus Institute of Marketing – The Cyprus Business School
Χρυσοί Χορηγοί: Green energy, Paradisiotis, Cablenet 
Αργυροί Χορηγοί: Gan Direct, McDonalds, Pari Mach, C.A. Papaellinas, Iron Mountain
Χάλκινοι Χορηγοί: PHC, Tototheo, Aon Hewitt, Kean, L’OR, Zorbas Bakeries, FXTM, Alphamega
Υποστηρικτές: Landas Colour printing, Phoenixpro, DHL, Commercial General Insurance, Lightblack, Cassoulides printers, Photos Photiades Group 
Partner: Charalambides Christis, British High Commission Nicosia
Special Partner: Bank of Cyprus Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha TV, IN Business magazine, Gold magazine,
Συντονιστής: IMH
 
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ - τηλ.: 22505555, φαξ: 22679820, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com
 

Δειτε Επισης

Η εικόνα του Τύπου στην Κύπρο-Οι εκδοτικές επιχειρήσεις, οι δημοσιογράφοι και οι άλλοι επαγγελματίες στον χώρο
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας