Στο νέο τεύχος του IN Business
10:25 - 01 Μαρτίου 2019

ΙΝ Βusiness
Τεύχος 157, Μάρτιος 2019
44. The new face of success
Το IN Business, προωθώντας πάντοτε τις καλές πρακτικές των εταιρειών και τις εισόδους νέων στην κοινωνία και την οικονομία μας, προβαίνει στην παρουσίαση μιας ομάδας αυτοδημιούργητων ανθρώπων. Η ιστορία μερικών είναι άκρως ενδιαφέρουσα. Άπλωσαν τη φαντασία τους, δημιούργησαν όνειρα και πέτυχαν τους στόχους τους, γιατί πολύ απλά το πίστεψαν. Εστιάζοντας απευθείας στον στόχο κατάφεραν να υπερβούν τα όποια προβλήματα και πέτυχαν όχι απλώς να δημιουργήσουν, αλλά και να καινοτομήσουν και από το μηδέν να στήσουν κάτι όμορφο και ξεχωριστό. Άφησαν πίσω τους κάθε εμπόδιο κι αποφάσισαν να πάρουν το ρίσκο χωρίς καμιά βοήθεια, στηριζόμενοι μόνο στις δικές τους δυνάμεις. Δεν είναι κληρονόμοι, δεν βασίστηκαν σε περιουσία γονέων ή σε οικογενειακές επιχειρήσεις. Δεν υπερβαίνουν τα 50 - 52 χρόνια, κάτι πολύ σημαντικό, καθώς προμηνύει ένα μέλλον ευοίωνο για την αγορά μας.
FEATURES
38. Το success story ενός επενδυτή
Ο Χριστόφορος Παπαχριστοφόρου, ιδρυτής της Invel Real Estate, κατάφερε να στρέψει τα βλέμματα πάνω του με την έντονη επενδυτική του δραστηριότητα σε Κύπρο, Ελλάδα και εξωτερικό, αλλά και με τη βράβευσή του στα πρόσφατα IN Busines Awards με το BMW Excellence Award: Κύπριος Επαγγελματίας/Επιχειρηματίας που Διαπρέπει στο Εξωτερικό.
70. Αποστολή ασφαλείας
Ο CEO της εταιρείας ICTS Κύπρου, Παναγιώτης Φιστέδης, μιλά για τα σχέδια που περιλαμβάνουν περαιτέρω επεκτάσεις, στο πλαίσιο μιας κουλτούρας που αρχίζει και καταλήγει στη γνώση και την εκπαίδευση των ανθρώπων και συνεπώς στην ποιότητα των υπηρεσιών.
98. Πώς έγιναν ρετρό τα σακιά και η σέσουλα
Ο Παντελής Καουρής, ιδιοκτήτης της Παντελής Καουρής & Υιός, μας παρουσιάζει την εταιρεία των γνωστών ομώνυμων μπαχαρικών, οσπρίων, ζάχαρης, αλεύρων και ρυζιών
132. Stay True with music
Το IN Business και η δημοσιογράφος Ερατώ Πισιάρα Γερασίμου, σ’ ένα ταξίδι 24 ωρών στο Λονδίνο, είχαν την εμπειρία του σκωτσέζικου ουίσκι, Ballantine’s, όπως αυτή διαμορφώθηκε μέσα από την πεντάχρονη συνεργασία του με τη μουσική πλατφόρμα, Boiler Room. Στην πρόσφατη ανακοίνωση της τριετούς στρατηγικής τους για τη μουσική, με τίτλο True Music, μίλησαν για τον στόχο τους να στηρίξουν τις μουσικές σκηνές του κόσμου, οι οποίες μεταφέρουν την αυθεντικότητα της τοπικής κουλτούρας που εκπροσωπούν.
136. Πωλείται παράδοση
Μπορεί να είναι η μόδα ή πολύ απλά η τάση για είδη πιο εκλεκτά και μοναδικά, τα οποία μεταφέρουν στο σήμερα την αγνότητα και τις θύμησες μιας άλλης εποχής σε μια πιο σύγχρονη προσέγγιση, που κάνει τον κόσμο να τα επιλέγει όλο και περισσότερο. Γι’ αυτό, εξάλλου, και πληθαίνουν στην Κύπρο εταιρείες ή projects, όπως αυτά που παρουσιάζουμε στο τεύχος μας, έχοντας κοινό χαρακτηριστικό την αξιοποίηση της παράδοσης με τη δική τους σφραγίδα εξέλιξης.
BUSINESS OUTLOOK
10. Newsbrief
12. Business Briefing:
Celestyal Cruises: Κρουαζιέρα με σταθμό στη Λεμεσό
Συνέδριο Ανάπτυξης Γης: Η μεγαλύτερη σύναξη επαγγελματιών από τους κλάδους ανάπτυξης γης και ακινήτων της Κύπρου
9ο Συνέδριο και Έκθεση Πληροφορικής, Τεχνολογίας και Τηλεπικοινωνιών: Το απόλυτο ICT networking festival
Transfer Solutions Call Center: Γραμματέας εξ αποστάσεως
IN BRAND: Hofbrau Munchen
16| The amazing numbers of: Hermes Airports
23| 16ο Συνέδριο Λιανικού Εμπορίου: Στον κόσμο των FMCGs
24| Muskita Aluminium Industries: Σε παγκόσμια THÉA
28| Τράπεζα Κύπρου: Διευκολύνσεις €1 δισ. το 2018
30| Parimatch: Δυναμικά στην Ευρώπη
32| Mesimvria Enterprises: Media spirit
34| Κυπριακή Ακαδημία Δημόσιας Διοίκησης: Μαθαίνω να αλλάζω
36| Γιώργος Καραθάνος: Νέα δεδομένα στο coaching
75| Αφιέρωμα: Shop Online
103| Αφιέρωμα: Η Ασφαλιστική Βιομηχανία στην Κύπρο
146| Notworthy & Untold: Λαζαρής – Ένα concept από τα παλιά
Η δημιουργία του concept shop Λαζαρής, που είναι σήμερα ένα από τα πιο γνωστά στέκια της Λάρνακας, υπήρχε για χρόνια στο μυαλό των ιδιοκτητών. Δύο από αυτούς, η Νίκη Ορφανίδου και ο Μάριος Καραϊσκάκης, μιλούν για την ιδέα, την ομάδα πίσω από το brand και την κυπριακή φιλοξενία που τη συνθέτει.
Τεύχος 157, Μάρτιος 2019
44. The new face of success
Το IN Business, προωθώντας πάντοτε τις καλές πρακτικές των εταιρειών και τις εισόδους νέων στην κοινωνία και την οικονομία μας, προβαίνει στην παρουσίαση μιας ομάδας αυτοδημιούργητων ανθρώπων. Η ιστορία μερικών είναι άκρως ενδιαφέρουσα. Άπλωσαν τη φαντασία τους, δημιούργησαν όνειρα και πέτυχαν τους στόχους τους, γιατί πολύ απλά το πίστεψαν. Εστιάζοντας απευθείας στον στόχο κατάφεραν να υπερβούν τα όποια προβλήματα και πέτυχαν όχι απλώς να δημιουργήσουν, αλλά και να καινοτομήσουν και από το μηδέν να στήσουν κάτι όμορφο και ξεχωριστό. Άφησαν πίσω τους κάθε εμπόδιο κι αποφάσισαν να πάρουν το ρίσκο χωρίς καμιά βοήθεια, στηριζόμενοι μόνο στις δικές τους δυνάμεις. Δεν είναι κληρονόμοι, δεν βασίστηκαν σε περιουσία γονέων ή σε οικογενειακές επιχειρήσεις. Δεν υπερβαίνουν τα 50 - 52 χρόνια, κάτι πολύ σημαντικό, καθώς προμηνύει ένα μέλλον ευοίωνο για την αγορά μας.
FEATURES
38. Το success story ενός επενδυτή
Ο Χριστόφορος Παπαχριστοφόρου, ιδρυτής της Invel Real Estate, κατάφερε να στρέψει τα βλέμματα πάνω του με την έντονη επενδυτική του δραστηριότητα σε Κύπρο, Ελλάδα και εξωτερικό, αλλά και με τη βράβευσή του στα πρόσφατα IN Busines Awards με το BMW Excellence Award: Κύπριος Επαγγελματίας/Επιχειρηματίας που Διαπρέπει στο Εξωτερικό.
70. Αποστολή ασφαλείας
Ο CEO της εταιρείας ICTS Κύπρου, Παναγιώτης Φιστέδης, μιλά για τα σχέδια που περιλαμβάνουν περαιτέρω επεκτάσεις, στο πλαίσιο μιας κουλτούρας που αρχίζει και καταλήγει στη γνώση και την εκπαίδευση των ανθρώπων και συνεπώς στην ποιότητα των υπηρεσιών.
98. Πώς έγιναν ρετρό τα σακιά και η σέσουλα
Ο Παντελής Καουρής, ιδιοκτήτης της Παντελής Καουρής & Υιός, μας παρουσιάζει την εταιρεία των γνωστών ομώνυμων μπαχαρικών, οσπρίων, ζάχαρης, αλεύρων και ρυζιών
132. Stay True with music
Το IN Business και η δημοσιογράφος Ερατώ Πισιάρα Γερασίμου, σ’ ένα ταξίδι 24 ωρών στο Λονδίνο, είχαν την εμπειρία του σκωτσέζικου ουίσκι, Ballantine’s, όπως αυτή διαμορφώθηκε μέσα από την πεντάχρονη συνεργασία του με τη μουσική πλατφόρμα, Boiler Room. Στην πρόσφατη ανακοίνωση της τριετούς στρατηγικής τους για τη μουσική, με τίτλο True Music, μίλησαν για τον στόχο τους να στηρίξουν τις μουσικές σκηνές του κόσμου, οι οποίες μεταφέρουν την αυθεντικότητα της τοπικής κουλτούρας που εκπροσωπούν.
136. Πωλείται παράδοση
Μπορεί να είναι η μόδα ή πολύ απλά η τάση για είδη πιο εκλεκτά και μοναδικά, τα οποία μεταφέρουν στο σήμερα την αγνότητα και τις θύμησες μιας άλλης εποχής σε μια πιο σύγχρονη προσέγγιση, που κάνει τον κόσμο να τα επιλέγει όλο και περισσότερο. Γι’ αυτό, εξάλλου, και πληθαίνουν στην Κύπρο εταιρείες ή projects, όπως αυτά που παρουσιάζουμε στο τεύχος μας, έχοντας κοινό χαρακτηριστικό την αξιοποίηση της παράδοσης με τη δική τους σφραγίδα εξέλιξης.
BUSINESS OUTLOOK
10. Newsbrief
12. Business Briefing:
Celestyal Cruises: Κρουαζιέρα με σταθμό στη Λεμεσό
Συνέδριο Ανάπτυξης Γης: Η μεγαλύτερη σύναξη επαγγελματιών από τους κλάδους ανάπτυξης γης και ακινήτων της Κύπρου
9ο Συνέδριο και Έκθεση Πληροφορικής, Τεχνολογίας και Τηλεπικοινωνιών: Το απόλυτο ICT networking festival
Transfer Solutions Call Center: Γραμματέας εξ αποστάσεως
IN BRAND: Hofbrau Munchen
16| The amazing numbers of: Hermes Airports
23| 16ο Συνέδριο Λιανικού Εμπορίου: Στον κόσμο των FMCGs
24| Muskita Aluminium Industries: Σε παγκόσμια THÉA
28| Τράπεζα Κύπρου: Διευκολύνσεις €1 δισ. το 2018
30| Parimatch: Δυναμικά στην Ευρώπη
32| Mesimvria Enterprises: Media spirit
34| Κυπριακή Ακαδημία Δημόσιας Διοίκησης: Μαθαίνω να αλλάζω
36| Γιώργος Καραθάνος: Νέα δεδομένα στο coaching
75| Αφιέρωμα: Shop Online
103| Αφιέρωμα: Η Ασφαλιστική Βιομηχανία στην Κύπρο
146| Notworthy & Untold: Λαζαρής – Ένα concept από τα παλιά
Η δημιουργία του concept shop Λαζαρής, που είναι σήμερα ένα από τα πιο γνωστά στέκια της Λάρνακας, υπήρχε για χρόνια στο μυαλό των ιδιοκτητών. Δύο από αυτούς, η Νίκη Ορφανίδου και ο Μάριος Καραϊσκάκης, μιλούν για την ιδέα, την ομάδα πίσω από το brand και την κυπριακή φιλοξενία που τη συνθέτει.