Ν. Σαρρής: Ανοικτοί σε οποιαδήποτε πρόσκληση και πρόκληση για συνεργασία

Ανοδική πορεία καταγραφεί τα τελευταία χρόνια η αγορά των απορρυπαντικών ρούχων η οποία κατά κύριο λόγο οφείλεται στην ανοδική τάση που καταγράφει η κατανάλωση των υγρών απορρυπαντικών. Η εν λόγω αυξητική τάση αναμένεται να συνεχιστεί και το 2019 σημειώνει στο InBusinessNews o διευθύνων σύμβουλος της ΕΥΡΗΚΑ Νίκος Σαρρής, επισημαίνοντας πως η νέα γενιά καταναλωτών, οι millennials, είναι πιο ενημερωμένοι και απαιτούν να έχουν την καλύτερη ποιότητα στην καλύτερη τιμή και με επιπλέον πλεονεκτήματα.

Σε ό,τι αφορά την ΕΥΡΗΚΑ, ο κ. Σαρρής τονίζει πως το 2019, μεταξύ άλλων, θα υπάρχουν νέα εξειδικευμένα υγρά απορρυπαντικά Εύρηκα Μασσαλίας, ενώ ταυτόχρονα μελετώνται και νέες κατηγορίες. Υπογραμμίζει πως η εταιρεία ΕΥΡΗΚΑ ως αξιόπιστος συνεργάτης είναι ανοικτή σε οποιαδήποτε πρόσκληση και πρόκληση δια οποιουδήποτε είδους συνεργασία.
 
Πως κινήθηκε η αγορά των απορρυπαντικών και των προϊόντων στα οποία δραστηριοποιείστε το 2018; Ποιες οι εκτιμήσεις σας για το πως θα κινηθεί η εν λόγω αγορά το 2019;
Η αγορά των απορρυπαντικών ρούχων παρουσιάζει ανοδική πορεία τα τελευταία 3 χρόνια. Το 2018 παρουσίασε αύξηση της τάξης του 5,6% σε αξία σε σχέση με το 2017. Η αύξηση προέρχεται βασικά από την αύξηση στην υποκατηγορία υγρά απορρυπαντικά η οποία ήταν 13,2% . Θεωρούμε ότι η αυξητική τάση θα συνεχιστεί και για το 2019.

Παρακολουθώντας την εν λόγω αγορά, θεωρείται πως δημιουργείται οποιαδήποτε τάση για συγκεκριμένα είδη προϊόντων;
Είναι ξεκάθαρο ότι τα τελευταία χρόνια η τάση είναι στα υγρά απορρυπαντικά λόγω των πλεονεκτημάτων που προσφέρουν αφού διαλύονται ευκολότερα στην πλύση και είναι κατάλληλα για όλα τα ρούχα και όλες τις θερμοκρασίες.

Υπάρχει οποιαδήποτε διαφοροποίηση σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια;
Υπήρχαν αρκετά επαναλανσαρίσματα κατά τη χρονιά που πέρασε από σημαντικές μάρκες στην κατηγορία, ανάμεσα τους και εμείς όπου είχαμε επαναλανσάρισμα στο υγρό απορρυπαντικό μας Εύρηκα Μασσαλίας σε νέα μοντέρνα φιάλη και ενισχυμένη σύνθεση με Stain-Lift-Power και μικρότερη δόση. H εξέλιξη των συνθέσεων αλλά και η σχέση τιμής είναι ύψιστης σημασίας.
 
Υπάρχει οποιαδήποτε διαφοροποίηση στις προτιμήσεις των millennials καταναλωτών (νέα γενιά καταναλωτών) σε σχέση με τους παραδοσιακούς καταναλωτές;
Η  γενεά των millennial έχει πολύ διαφορετικές αξίες και προτεραιότητες. Είναι πιο ενημερωμένοι, πιο ‘ξύπνιοι’ και λιγότερο πιστοί! Οι μάρκες που έχουν αξία γι’ αυτούς έχουν να κάνουν με τεχνολογία και image. Στις δικές μας κατηγορίες, απαιτούν να έχουν την καλύτερη ποιότητα στην καλύτερη τιμή και με επιπλέον πλεονεκτήματα. Οι απαιτήσεις από μια μάρκα ξεπερνούν το ορατό και λαμβάνουν πλέον συναισθηματικό χαρακτήρα.

Από ό,τι έχω παρατηρήσει στην ιστοσελίδα σας, η εταιρεία σας παρασκευάζει και προϊόντα private labeling. Υπάρχει ανοδική τάση σε αυτόν τον τομέα;
Ο τομέας των P/L τα τελευταία χρόνια έχει χάσει μερίδιο στην αγορά λόγω στου γεγονότος ότι οι καταξιωμένες μάρκες έχουν αυξήσει σημαντικά τις προσφορές 1+1 κλπ, με αποτέλεσμα η μικρή διαφορά στην τιμή να μην αποτελεί δέλεαρ για εγκατάλειψη του Brand που ήδη χρησιμοποιεί.

Ποια νέα προϊόντα να αναμένουμε φέτος από την εταιρεία σας ή διεύρυνση των δραστηριοτήτων ή εγκαταστάσεων σας;
Μόλις λανσάραμε το Εύρηκα Expert.  Tα νέα ενισχυτικά πλύσης με Oxy-Enzyme και Multi-Enzyme complex. Σύντομα θα λανσάρουμε μία νέα σειρά προϊόντων Aroxol. 

Θα έχουμε επίσης νέα εξειδικευμένα υγρά απορρυπαντικά Εύρηκα Μασσαλίας. Ταυτόχρονα μελετάμε και νέες κατηγορίες. Εκείνο το οποίο όμως θα ήθελα να τονίσω είναι ότι η Εύρηκα αποτελεί αξιόπιστο και τίμιο συνεργάτη και είμαστε ανοικτοί σε οποιαδήποτε πρόσκληση και πρόκληση δια οποιουδήποτε είδους συνεργασία, διανομή κλπ κλπ.

Δειτε Επισης

Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων
Kiabi: Ετοιμάζει κάθοδο στη Λευκωσία και μεγάλο άνοιγμα στο Mall of Engomi
Μειωμένες οι συνολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών-Μικρή άνοδος στην αμόλυβδη βενζίνη
Ξάνθος Σαρρής: Η επέκταση της ΕΥΡΗΚΑ και η επόμενη γενιά
Οι Υπεραγορές Αλφαμέγα ανταμείβουν τους πελάτες τους με πολυτελή πιάτα MasterChef
Το βραβείο Red Dot Design 2024 στο νέο Hyundai Santa Fe
Μειώθηκαν στο μισό τα έσοδα από τη Διώρυγα του Σουέζ
Τα υβριδικά ψαλιδίζουν τα μερίδια αγοράς των βενζινοκίνητων-Οι κορυφαίες μάρκες του τριμήνου
Φέτος το Πάσχα οι προσφορές είναι επικές-Smartphones με €0 αρχικά και €200 έκπτωση