Ermes Group: Σε καλά επίπεδα η αγορά καλλυντικών

Πλάνα για μεγάλη ανανέωση και αναβάθμιση των πολυκαταστημάτων Debenhams καθώς επίσης και του Τμήματος Καλλυντικών , υιοθετώντας  τις διεθνείς τάσεις, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση και μία ξεχωριστή εμπειρία των πελατών της βρίσκεται η Ermes. 
 
Όπως ανέφερε, μιλώντας στο InBusinessNews η Cosmetics Commercial Manager της Ermes, Ρέα Ιωαννίδου, πλέον ο Κύπριος καταναλωτής είναι πολύ πιο ενημερωμένος και απαιτητικός ιδιαίτερα σε ότι αφορά τα προϊόντα που θα αναζητήσει και αυτό καθιστά αναγκαίο τον σχεδιασμό πιο σύγχρονων Lifestyle καταστημάτων, με τρόπο που να εξυπηρετούνται στο 100% οι απαιτήσεις όλων των πελατών, τόσο σε πιο γνωστά όσο και σε πιο εξειδικευμένα προϊόντα και brands. Ήδη, ανέφερε η κα Ιωαννίδου, στο Debenhams του The Mall of Cyprus έχει δημιουργηθεί ο μεγαλύτερος χώρος καλλυντικών στην Κύπρο, με 830 τμ, όπου ο καταναλωτής θα βρει, πέραν των γνωστών premium καλλυντικών του Ομίλου; trendy και niche αποκλειστικά brands,  ειδικό τμήμα για φυσικά προϊόντα και δερμοκαλλυντικά,  καμπίνες ομορφιάς, nail bar και άλλες υπηρεσίες για περιποίηση πελατών.

Διαβάστε ακόμα: Π. Μιντίκκης: Νέα σύγχρονη μονάδα παραγωγής παρασκευασμένων προϊόντων

Διαβάστε ακόμα: Κ. Ρουσιάς: Οι Κύπριοι θέλουν πλέον μικρά διαμερίσματα

Διαβάστε ακόμα: “Ξεφόρτωσαν” €2,87 δις δάνεια σε funds
 
Σε καλά επίπεδα η αγορά καλλυντικών
Η κα Ιωαννίδου σημείωσε ότι η αγορά καλλυντικών στην Κύπρο, σε γενικές γραμμές, κρατιέται σε καλά επίπεδα, καθώς η προσωπική φροντίδα και ομορφιά είναι πλέον σημαντική τόσο για τις γυναίκες όσο και για τους άνδρες όλων των ηλικιών.  Τόνισε, ωστόσο, πως το προφίλ του Κύπριου καταναλωτή έχει αλλάξει κατά πολύ, τα τελευταία χρόνια. «Είναι πολύ ενημερωμένος για οτιδήποτε νέο κυκλοφορεί, ζητεί την ανανέωση και αυτό μας αναγκάζει να είμαστε συνεχώς σε εγρήγορση», προσθεσε η κα Ιωαννίδου. Μεγάλη σημασία από τον πελάτη δίδεται συνήθως στη σχέση που έχει ένα Brand με την παγκόσμια αγορά,  τη διεθνή αναγνώριση του αλλά και τη δραστηριότητα που έχει στα social media.
 
Μεγάλη μερίδα καταναλωτών φαίνεται να στρέφεται σε πιο εξειδικευμένα brands, άλλοι στα πιο φυσικά, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζουν και τα πιο lifestyle προϊόντα σε πιο προσιτές τιμές, χωρίς όμως να χάνουν τη δυναμικής τους και τα premium καλλυντικά γνωστών οίκων.

Δειτε Επισης

Έδωσε πρόταση και αναμένει τις απαντήσεις...Τι προβλέπει η τελική φόρμουλα Παναγιώτου για το σκυρόδεμα
Σε χαμηλές πτήσεις η Black Friday…«Συνηθισμένη μέρα» για τους καταστηματάρχες
Στέλιος Γαβριήλ: 80 με 100 εκατ. το κόστος από την μεγαλύτερη απεργία στην ιστορία της Κυπριακής Δημοκρατίας
Ο CEO του Neon Mall of Pafos στο IΝ Business TV-«Έξι με επτά χιλιάδες επισκέψεις την ημέρα» (video)
Γ. Παναγιώτου: Δεν επηρεάστηκε η απασχόληση των εργαζομένων στην οικοδομική βιομηχανία από την απεργία στο σκυρόδεμα
Απογείωση εσόδων και φουλ για διπλό ρεκόρ ο τουρισμός-«Καθιερώνεται ως έτος αναφοράς για την χώρα μας το 2024»
Αύξηση εσόδων, μείωση δαπανών και υπερδιπλάσιο πλεόνασμα το δεκάμηνο
ΟΠΑΠ Κύπρου: Σχεδόν 70 εκατ. για επενδύσεις και έργα προς όφελος των Κυπρίων πολιτών-Η δέσμευση της εταρείας
Οι δασμοί Τραμπ «σημαίνουν συναγερμό» στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία
Stephanis Black Friday 2024: Αποκαλύφθηκαν όλες οι προσφορές