Ermes Group: Σε καλά επίπεδα η αγορά καλλυντικών

Πλάνα για μεγάλη ανανέωση και αναβάθμιση των πολυκαταστημάτων Debenhams καθώς επίσης και του Τμήματος Καλλυντικών , υιοθετώντας  τις διεθνείς τάσεις, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση και μία ξεχωριστή εμπειρία των πελατών της βρίσκεται η Ermes. 
 
Όπως ανέφερε, μιλώντας στο InBusinessNews η Cosmetics Commercial Manager της Ermes, Ρέα Ιωαννίδου, πλέον ο Κύπριος καταναλωτής είναι πολύ πιο ενημερωμένος και απαιτητικός ιδιαίτερα σε ότι αφορά τα προϊόντα που θα αναζητήσει και αυτό καθιστά αναγκαίο τον σχεδιασμό πιο σύγχρονων Lifestyle καταστημάτων, με τρόπο που να εξυπηρετούνται στο 100% οι απαιτήσεις όλων των πελατών, τόσο σε πιο γνωστά όσο και σε πιο εξειδικευμένα προϊόντα και brands. Ήδη, ανέφερε η κα Ιωαννίδου, στο Debenhams του The Mall of Cyprus έχει δημιουργηθεί ο μεγαλύτερος χώρος καλλυντικών στην Κύπρο, με 830 τμ, όπου ο καταναλωτής θα βρει, πέραν των γνωστών premium καλλυντικών του Ομίλου; trendy και niche αποκλειστικά brands,  ειδικό τμήμα για φυσικά προϊόντα και δερμοκαλλυντικά,  καμπίνες ομορφιάς, nail bar και άλλες υπηρεσίες για περιποίηση πελατών.

Διαβάστε ακόμα: Π. Μιντίκκης: Νέα σύγχρονη μονάδα παραγωγής παρασκευασμένων προϊόντων

Διαβάστε ακόμα: Κ. Ρουσιάς: Οι Κύπριοι θέλουν πλέον μικρά διαμερίσματα

Διαβάστε ακόμα: “Ξεφόρτωσαν” €2,87 δις δάνεια σε funds
 
Σε καλά επίπεδα η αγορά καλλυντικών
Η κα Ιωαννίδου σημείωσε ότι η αγορά καλλυντικών στην Κύπρο, σε γενικές γραμμές, κρατιέται σε καλά επίπεδα, καθώς η προσωπική φροντίδα και ομορφιά είναι πλέον σημαντική τόσο για τις γυναίκες όσο και για τους άνδρες όλων των ηλικιών.  Τόνισε, ωστόσο, πως το προφίλ του Κύπριου καταναλωτή έχει αλλάξει κατά πολύ, τα τελευταία χρόνια. «Είναι πολύ ενημερωμένος για οτιδήποτε νέο κυκλοφορεί, ζητεί την ανανέωση και αυτό μας αναγκάζει να είμαστε συνεχώς σε εγρήγορση», προσθεσε η κα Ιωαννίδου. Μεγάλη σημασία από τον πελάτη δίδεται συνήθως στη σχέση που έχει ένα Brand με την παγκόσμια αγορά,  τη διεθνή αναγνώριση του αλλά και τη δραστηριότητα που έχει στα social media.
 
Μεγάλη μερίδα καταναλωτών φαίνεται να στρέφεται σε πιο εξειδικευμένα brands, άλλοι στα πιο φυσικά, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζουν και τα πιο lifestyle προϊόντα σε πιο προσιτές τιμές, χωρίς όμως να χάνουν τη δυναμικής τους και τα premium καλλυντικά γνωστών οίκων.

Δειτε Επισης

Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο
Ετήσια αύξηση στην αξία κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο και στα οχήματα το α΄ τρίμηνο
Προετοιμάζουν το έδαφος για απότομη αύξηση των τιμών καυσίμων οι πρατηριούχοι-«Απλώς ακολουθούμε τις τιμές»
Θέλουν να ανοίξει ξανά για τα αυτοκίνητα η Μακαρίου και ζητούν να εφαρμοστεί άμεσα η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου
Wolt+ Weeks: Εκπτώσεις μέχρι το 50% στο Wolt market και το 40% σε επιλεγμένα εστιατόρια μέχρι τις 29 Ιουνίου
M. Αντωνίου: Γιατί το «e-kalathi» δεν οδηγεί στη φθηνότερη υπεραγορά-Η ατυχής επιλογή προϊόντων και η πρώτη αποτίμηση
Συμφόρηση απόψεων για το άνοιγμα της Μακαρίου...«Πρέπει να είναι προορισμός και όχι κέντρο διέλευσης»
Α. Χατζηαδάμου: Δυσμενής διάκριση η μη συμμετοχή καταστημάτων που λειτουργούν ως υπεραγορές στο e-kalathi
Με ειδοποίηση πτώσης τιμής το «e-kalathi»... Η επίσημη πρώτη και ο οδηγός χρήσης για την ηλεκτρονική πλατφόρμα
Τα κύρια συμπεράσματα και οι θέσεις των θεσμικών και επιχειρηματικών φορέων για τη λεωφόρο Μακαρίου