Jumbo: Mέχρι το Δεκέμβριο 2020 το νέο κατάστημα στη Λευκωσία

Με την ευρεία και ενεργή συμμετοχή μετόχων που εκπροσωπούν το 82,5% περίπου του μετοχικού κεφαλαίου πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2019, η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση της JUMBO στην Ελλάδα.

Ο σχεδιασμός της διοίκησης προβλέπει ότι μέχρι το τέλος του Δεκεμβρίου 2020, στο δίκτυο καταστημάτων θα προστεθεί ένα νέο κατάστημα στην Ελλάδα (9.000 τ.μ. περίπου) και ένα νέο υπερ- κατάστημα στην Λευκωσία (11.000 τ.μ. περίπου).

Επίσης θα λειτουργήσει στην Craiova, στη Ρουμανία, ένα νέο ιδιόκτητο κατάστημα (12.000 τ.μ. περίπου) ενώ στο ίδιο συγκρότημα θα στεγαστούν αποθήκες και υπηρεσίες για την e - jumbo της Ρουμανίας (33.000 τ.μ. περίπου).

Σε λίγες μέρες, στην δυναμική αγορά της Ρουμανίας, θα λειτουργήσει το νέο ιδιόκτητο υπερ-κατάστημα στην πόλη Brasov (14.000τ.μ. περίπου).

Οι μέτοχοι ενέκριναν την πρόταση της διοίκησης για τη νέα αυξημένη κατά 20% μερισματική πολιτική του Ομίλου. Συγκεκριμένα εγκρίθηκε η διανομή συνολικού μερίσματος 0,47 ευρώ (μεικτό) ανά μετοχή, από 0,39 ευρώ πέρυσι. Η διοίκηση επανέλαβε την πρόθεσή της να διατηρήσει την κατά 20% αύξηση στο μέρισμα που θα προταθεί για την χρήση που θα λήξει τον Δεκέμβριο του 2019 καθώς και για τη χρήση που θα λήξει τον Δεκέμβριο του 2020.

Ανταποκρινόμενη στην προσπάθεια της νέας κυβέρνησης να κινητροδοτήσει επενδύσεις και αναπτυξιακές στρατηγικές, η διοίκηση του Ομίλου πρότεινε την ταύτιση της εταιρικής χρήσης με το ημερολογιακό έτος ώστε η εταιρεία να μην υστερήσει χρονολογικά έναντι των υπολοίπων εισηγμένων εταιρειών ως προς την αναγγελθείσα νέα αναπτυξιακή πολιτική της κυβέρνησης.

Αυτό σημαίνει ότι η εταιρική χρήση θα ξεκινά τον Ιανουάριο κάθε χρόνο μέχρι τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους. Κατ' εξαίρεση για φέτος, η οικονομική χρήση ξεκίνησε τον Ιούλιο και θα ολοκληρωθεί 31 Δεκεμβρίου 2019.

Η διαρκής προσπάθεια αύξησης της παραγωγικότητας και η προσαρμογή στις νέες συνθήκες της αγοράς, είναι το στοιχείο που επικοινώνησε η διοίκηση κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης μετόχων.

Κομβικής σημασίας της προσπάθειας αυτής είναι η ένταξη στην τροφοδοτική αλυσίδα νέων ενδιάμεσων κέντρων διανομής την επόμενη τριετία εφαρμόζοντας πλέον το μοντέλο last minute delivery.

Επιπλέον συνεχίζεται το επενδυτικό πλάνο του Ομίλου όσον αφορά την επέκταση του δικτύου καταστημάτων.

ΠΗΓΗ: euro2day.gr

Δειτε Επισης

«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων
Kiabi: Ετοιμάζει κάθοδο στη Λευκωσία και μεγάλο άνοιγμα στο Mall of Engomi
Μειωμένες οι συνολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών-Μικρή άνοδος στην αμόλυβδη βενζίνη