Η Black Friday 2019 έρχεται. Ξεκινήστε να ετοιμάζεστε από τώρα

Φέτος η Black Friday πέφτει στις 29 Νοεμβρίου. Αυτό το διάστημα μπορεί να φαίνεται μεγάλο, ωστόσο όσο πιο νωρίς ξεκινήσετε να καταστρώνετε το πλάνο σας, τόσο μεγαλύτερη πιθανότητα έχετε να βγείτε πραγματικά κερδισμένοι.

Έχετε υπόψη σας ότι τις ημέρες των προσφορών και των εκπτώσεων τα καταστήματα είναι υποχρεωμένα να αναγράφουν την αρχική και την τελική τιμή του κάθε προϊόντος, ώστε ο καταναλωτής να γνωρίζει το πραγματικό του όφελος. Ωστόσο, δεν είναι καθόλου απίθανο το φαινόμενο των «τεχνητά διογκωμένων εκπτώσεων». Τι σημαίνει αυτό; Πολύ απλά ότι η αρχική τιμή εμφανίζεται «φουσκωμένη», ούτως ώστε η έκπτωση να φαίνεται ακόμα μεγαλύτερη.
 
Τι μπορείτε να κάνετε για αυτό; Στην πραγματικότητα τίποτα, αφού δεν υπάρχει τρόπος να γνωρίζετε εάν η αρχική τιμή είναι αληθινή ή ο καταστηματάρχης… υπερβάλλει ελαφρώς. Το μόνο που μπορείτε να κάνετε και αυτό που συστήνουν οι εμπορικοί σύλλογοι και ο Σύνδεσμος Καταναλωτών Κύπρου είναι να ξεκινήσετε την έρευνα αγοράς σας από πολύ νωρίς. Έτσι, θα γνωρίζετε ποια ήταν η τιμή ενός προϊόντος στις 29 Οκτωβρίου, για παράδειγμα, δηλαδή έναν μήνα πριν την Black Friday.

Μάλιστα, στη λίστα σας, βάλτε όχι ένα, αλλά πολλά καταστήματα για τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν. Έτσι, όσο πλησιάζει η 29η Νοεμβρίου, θα μπορείτε να εκτιμήσετε ποιος κάνει την πλέον συμφέρουσα (και όχι απαραίτητα τη μεγαλύτερη) έκπτωση!
 
Ο καλύτερος τρόπος να γνωρίζετε εάν μια ευκαιρία είναι πραγματική είναι το ιστορικό ενός online καταστήματος. Για τα πασίγνωστα διεθνή online shops υπάρχουν διάφορα εργαλεία και browser add-ons που παρακολουθούν και καταγράφουν τη διακύμανση της τιμής των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν και μάλιστα σας ειδοποιούν εάν η τιμή πέσει κάτω από ένα ορισμένο ποσό. Δυστυχώς τα εργαλεία αυτά δεν καλύπτουν τα κυπριακά ηλεκτρονικά καταστήματα, πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να το κάνετε μόνοι σας χειροκίνητα, σε ένα φύλλο Excel.
 
 

Το σωστό timing είναι το παν
Δυστυχώς, στα φυσικά καταστήματα είναι αναπόφευκτη η αναμονή σε ουρές στις αρχές της ημέρας. Προφανώς σε online καταστήματα δεν υπάρχουν ουρές, αλλά ακόμα κι εκεί η ταχύτητα αντίδρασης είναι κρίσιμης σημασίας, ειδικά για μοντέλα περιορισμένης διαθεσιμότητας. Ελέγξτε την ακριβή ώρα κατά την οποία η προσφορά είναι διαθέσιμη και προσπαθήστε να πραγματοποιήσετε την αγορά, τα πρώτα δευτερόλεπτα. Διαφορετικά, μπορείτε να μην προλάβετε, καθότι είναι πιθανόν οι πραγματικά χαμηλές τιμές να αφορούν ελάχιστα τεμάχια τα οποία θα εξαφανιστούν εν ριπή οφθαλμού.
 
Ένας γενικός κανόνας είναι να μην περιμένετε την ημέρα της Black Friday για να ξεκινήσετε τις αγορές σας. Άλλωστε η Black Friday δεν είναι πλέον μόνο η Παρασκευή, αλλά ολόκληρη η εβδομάδα συμπεριλαμβανομένου του Σαββατοκύριακου που ακολουθεί. Πολλές προσφορές μπορεί να βγουν από την προηγούμενη ημέρα, την αρχή της εβδομάδας ή ακόμα και τα μεσάνυχτα της 28ης Νοεμβρίου.
 
Κι ένα έξυπνο tip για το τέλος
Ένα πολύ έξυπνο “κόλπο” για να προλάβετε τις ευκαιρίες πριν από όλους είναι να βάλετε στο ηλεκτρονικό καλάθι τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν αρκετές ημέρες πριν την Black Friday. Όταν η τιμή των προϊόντων πέφτει, το καλάθι θα ενημερώνεται αυτόματα, ενώ εάν είστε μέλος του καταστήματος θα λαμβάνετε και σχετικό e-mail.

Μόλις είστε ικανοποιημένοι από την τιμή δεν έχετε παρά να ολοκληρώσετε την αγορά.

Δειτε Επισης

Φιλελεύθερο ανά την Ευρώπη το ωράριο των καταστημάτων-Τι κατέδειξε έρευνα της Βουλής
Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων