Ανοίγει τρίτο κατάστημα στην Νέα Υόρκη ο Όμιλος Ζορπά

Συνδυάζει την γαλλική φινέτσα με το κυπριακό μεράκι στην πόλη που δεν κοιμάται ποτέ. Ο λόγος για την  αλυσίδα «The French Workshop» του Ομίλου Ζορπά που με αέρα Νέας Υόρκης ετοιμάζεται να ανοίξει το τρίτο της καταστήματα πριν το τέλος του 2019.

Την αποκάλυψη αυτή έκανε ο Μαρίνος Ζορπάς, business development manager των Pralina Confectioneries και Pralina Experience στο πλαίσιο της ανοικτής συζήτησης των Millennial Entrepreneurs.

 

Διαβάστε ακόμα: Οι μεγαλομέτοχοι των κυπριακών εταιρειών

 

Διαβάστε ακόμα: Πρωτοπορεί με πλατφόρμα AI η Elias Neocleous & Co LLC

 

Διαβάστε ακόμα: Foody: Τι αλλάζει με την εξαγορά από Delibery Hero

 



Οι φούρνοι Ζορπάς άνοιξαν τα φτερά τους για το υπερατλαντικό ταξίδι το 2015, εγκαινιάζοντας το πρώτο κατάστημα τους στο Μπέισαϊντ της Νέα Υόρκη. Οι κάτοικοι της πόλης με πρωτοπόρους τους αποδήμους της ελληνικής κοινότητας αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή το εγχείρημα των φούρνων Ζορπά. Η επιτυχία αυτή συνεχίστηκε με επιστέγασμα το άνοιγμα δεύτερου καταστήματος το 2018 στην περιοχή Garden City του Long Island.  

Η αλυσίδα καταστημάτων «The French Workshop» είναι μια καινοτόμα πρόταση εστίασης, που συνδυάζει την γαλλική φινέτσα και τεχνοτροπία με τις εξαιρετικές συνταγές γλυκών του Pralina Confectioneries, αλλά και τα ψωμιά παραδοσιακού τύπου από αυθεντικές γαλλικές συνταγές.

Το «The French Workshop» σερβίρει ταυτόχρονα φρεσκοαλεσμένο καφέ αλλά και κυπριακά παραδοσιακά αρτοποιήματα με τις ταχινόπιτες και τις χαλλουμόπιττες να κλέβουν τις εντυπώσεις.

 
 

Δειτε Επισης

Το πλήρως ανακαινισμένο Holland & Barrett στο Metropolis Mall και η καινοτόμα προσθήκη του νέου καταστήματος
Μάριος Αντωνίου: Το ασταθές περιβάλλον, η αγορά που σφύζει εν μέσω εκπτώσεων και οι κατασχέσεις fake labubu
Στην Κοπεγχάγη για τη άτυπη σύνοδο των Υπουργών Ανταγωνιστικότητας ο Γιώργος Παπαναστασίου
Νέα εποχή διασκέδασης στο Mall of Cyprus-Επεκτείνεται σημαντικά το Players Arcade (pics)
Χιλιάδες οχήματα παραμένουν ακινητοποιημένα σε ευρωπαϊκά λιμάνια λόγω των δασμών Τραμπ
Tο FMCG Unit της CTC...Οι εταιρείες που το αποτελούν, ο πρωταγωνιστικός ρόλος στην αγορά και η πορεία εξέλιξης
Παπαέλληνας: Τέσσερις γυναίκες του ομίλου μιλούν για τα brands που εκπροσωπούν-Η δυναμική, το εύρος και η αποστολή
Επαναπιστοποίηση Υπεραγορών Αλφαμέγα και Bean Bar ως Great Place To Work®
Αγρότης: Επεκτάθηκε με νέο μεγάλο κατάστημα στην περιοχή ΓΣΠ
Γ. Τσακκιστός: Δεν έχει βοηθήσει τους καταναλωτές το «e-kalathi»... Γιατί δεν υπάρχει δυνατότητα μαζικής αναθεώρησης τιμών