Powered by

Foody: Τι αλλάζει με την εξαγορά από Delivery Hero

Με αφορμή την εξαγορά της Foody από την Delivery Hero, ο Αργύρης Αργυρού, founder και CEO της διαδικτυακής πλατφόρμας, εξηγεί τι αλλάζει στο μάνατζμεντ της εταιρείας και τι νέο να περιμένουμε από αυτή.

Πόσος καιρός χρειάστηκε για να ολοκληρωθεί η εξαγορά;
Ως ομάδα πάντα κοιτούσαμε το τι γίνεται στο εξωτερικό τόσο για να μαθαίνουμε από τον τρόπο δουλειάς τους όσο και για να χτίζουμε σχέσεις μαζί τους. Το ενδιαφέρον για εξαγορά από την Delivery Hero παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον Δεκέμβριο του 2018 κι από τότε συζητούσαμε και συνεργαζόμασταν σε διάφορα θέματα. Αφού είδαν τον τρόπο που δουλεύουμε και τις προοπτικές που έχει το Foody, μας έκαναν την πρόταση για να ενταχθούμε στον όμιλο.

Πώς αλλάζει τώρα το μάνατζμεντ της εταιρείας;
Δεν αλλάζει κάτι στον τρόπο διοίκησης της Foody. Η Delivery Hero προτιμά να κτίζει πολύ δυνατές ομάδες σε κάθε χώρα και να τις εμπιστεύεται για τη λειτουργία της κάθε εταιρείας. Αυτό, φυσικά, γίνεται πάντα με τη βοήθεια και την υποστήριξη των άλλων αγορών, αλλά και του ομίλου συνολικά.

Τι νέο να περιμένουμε από τη Foody;
Με την είσοδό μας στο Delivery Hero Group, η ομάδα μας θα έχει πρόσβαση στην τεράστια εμπειρία του ομίλου, σε βάθος εξειδίκευση σε όλους τους τομείς και σε σύγχρονη τεχνολογία, που χρησιμοποιείται από διαφορετικές υπηρεσίες σε άλλες χώρες. Μπορείτε να φανταστείτε τη γνώση που έχει ένας οργανισμός που συμπεριλαμβάνει υπηρεσίες σαν και τη Foody σε 39 χώρες του κόσμου. Θα είμαστε σε θέση να παίρνουμε ιδέες και να αναπτύσσουμε εφαρμογές σε πολύ πιο γρήγορους ρυθμούς απ’ ό,τι μέχρι σήμερα. Πραγματικά πιστεύουμε ότι έχουμε πολλά να πάρουμε από αυτή τη νέα εμπειρία και να είστε σίγουροι ότι τα καλύτερα έρχονται.

Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό IN Business τεύχος Οκτωβρίου

Δειτε Επισης

Σπάει τα κοντέρ ο τουρισμός… Το ρεκόρ τετραμήνου, οι κύριες αγορές και πώς κινήθηκαν Ρωσία και ΗΠΑ
Μεγάλη αεροπορική συμμαχία στις ΗΠΑ-Τι φέρνει η συμφωνία JetBlue και United Airlines
Η ΕΤΑΠ Λευκωσίας βασικός εταίρος έργου για ενίσχυση τουριστικών ΜμΕ-Συμμετείχε στην εναρκτήρια συνάντηση στη Βενετία
Η Wizz Air ενισχύει το σχέδιο customer compass με νέο ορόσημο στον στόλο της
Άνοιξε τις πύλες του για τη νέα σεζόν το Serena Beach Restaurant (pics)
Η Μαρίνα Αγίας Νάπας εγκαινιάζει την πρωτοβουλία«Meeting the Blue at Ayia Napa Marina for a good cause!»
Επανάσταση στην εμπειρία καφέ στην Κύπρο-Η ASBIS παρουσιάζει το αυτοματοποιημένο 24/7 Robo Café
Η Emirates ενισχύει την παρουσία της στο Roland-Garros 2025 για 13η συνεχόμενη χρονιά
Olea Events Venue: Ο νέος χώρος για φιλοξενία γάμων, βαφτίσεων, εταιρικών και άλλων εκδηλώσεων στον Πρωταρά
Property Gallery: Επαναλειτουργεί το ιστορικό Pendeli Resort στις Πλάτρες