Διαγωνισμός Πληροφορικής για Μαθητές Γυμνασίου

O Κυπριακός Σύνδεσμος Πληροφορικής (Cyprus Computer Society – CCS) σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Καθηγητών Πληροφορικής (ΣΥ.ΚΑ.Π.) διοργανώνει τον 9ο Παγκύπριο Διαγωνισμό Πληροφορικής BEBRAS για Μαθητές Γυμνασίου. 

Ο διαγωνισμός για τους μαθητές γυμνασίου που πραγματοποιείται στη βάση του Διεθνούς Διαγωνισμού BEBRAS, με στόχο την ανάπτυξη αναλυτικής, κριτικής & αλγοριθμικής σκέψης από νεαρή ηλικία.

Ο 1ος γύρος θα διεξαχθεί διαδικτυακά από 2 μέχρι 9 Μαρτίου 2019 και οι ενδιαφερόμενοι μαθητές πρέπει να κάνουν την εγγραφή τους στην ιστοσελίδα του διαγωνισμού www.bebras.org.cy το αργότερο μέχρι τις 27 Φεβρουαρίου 2019.

Το CCS ως ο κατεξοχήν φορέας για την προώθηση του τομέα των Τεχνολογιών, Πληροφοριών και Επικοινωνιών (ΤΠΕ – ICT)  αναλαμβάνει, στηρίζει και συμμετέχει σε δραστηριότητες, εκδηλώσεις, επιτροπές και διαγωνισμούς που πραγματοποιούνται προς όφελος των επαγγελματιών, εκπαιδευτικών, φοιτητών, μαθητών, και φίλων της πληροφορικής στην Κύπρο. Ειδικότερα όσο αφορά στα παιδιά και τους νέους, το CCS σε συνεργασία με εμπλεκόμενους φορείς αναλαμβάνει τη διοργάνωση Παγκύπριων διαγωνισμών στους τομείς της πληροφορικής, του προγραμματισμού της ρομποτικής και της κυβερνασφάλειας.

Οι νικητές των Παγκύπριων διαγωνισμών,  εκπροσωπούν την Κύπρο σε αντίστοιχους Διεθνείς διαγωνισμούς και δεν είναι λίγες οι φορές που επιστρέφουν με μετάλλια και διακρίσεις. Για πληροφορίες επισκεφτείτε τη σελίδα του Συνδέσμου www.ccs.org.cy  

Δειτε Επισης

Δημήτρης Σκουρίδης: Προς αξιοποίηση στην υγειονομική περίθαλψη η τεχνητή νοημοσύνη
Πώς το ΑΙ κάνει πιο αποτελεσματικό το ERP
«GROW with SAP»: Υιοθετήστε το cloud ERP με τη Supernova
Google: Αλλάζει τις αναζητήσεις στο ίντερνετ με χρήση AI
Smart Solutions και οι νέες δυνατότητες για τους Οργανισμούς στο «Cisco Experience»
Πόλος έλξης για νεοφυείς εταιρείες η Πάφος-Θα εγκατασταθούν άλλες τρεις
Η άνοδος του cloud CRM
Αδειοδότηση για δίκτυα ψηφιακής τηλεόρασης-Σε δημόσια διαβούλευση μέχρι 10 Ιουνίου
Microsoft: Eπένδυση €4 δις στη Γαλλία για κατασκευή υποδομών cloud και τεχνητής νοημοσύνης
Πώς η ελληνική Kaizen Gaming κατάφερε να βρίσκεται στην κορυφή των εταιρειών GameTech παγκοσμίως