Οι «συνήθεις ύποπτοι» των shopping malls

Συγκεκριμένες, δημοφιλείς αλυσίδες καταστημάτων είναι οι «συνήθεις ύποπτοι» των εμπορικών κέντρων σε όλες τις πόλεις. Μια ματιά στους καταλόγους καταστημάτων των τριών εμπορικών κέντρων της Κύπρου, The Mall of Cyprus, My Mall Limassol και  Kings Avenue Mall είναι αρκετή για να εντοπίσει κανείς τις αλυσίδες καταστημάτων που επιλέγουν να έχουν παρουσία στα malls. Τόσο στα τρία προαναφερόμενα εμπορικά κέντρα, όσο και στο υπό κατασκευή Nicosia Mall (βάσει των συμφωνιών που έχουν ανακοινωθεί), κατοικοεδρεύουν σε γενικές γραμμές οι ίδιες αλυσίδες καταστημάτων, ενώ άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός ότι συγκεκριμένα καταστήματα διατηρούν και τους μεγαλύτερους χώρους εντός των τριών εμπορικών κέντρων.

Διαβάστε ακόμα: Ερευνητική : Καταθέτει ο Γιώργος Χατζηνικόλας

Οι ..."βασιλιάδες"
«Βασιλιάδες» των εμπορικών κέντρων μπορούν να χαρακτηριστούν τα καταστήματα Zara, M&S (Marks & Spencer) και Public. Και αυτό γιατί πέραν της σταθερής τους παρουσίας στα εμπορικά κέντρα της Κύπρου, έχουν την τάση να επιλέγουν τους μεγαλύτερους χώρους των malls.

Στο My Mall Limassol, το Zara κατέχει το μεγαλύτερο κατάστημα, αφού στεγάζεται σε ένα χώρο 2,563 τ.μ., ενώ άλλα 442 τ.μ. αξιοποιούνται για το Zara Home. Αντιστοίχως, η αλυσίδα κατέχει τους μεγαλύτερους χώρους  στο Kings Avenue Mall, ενώ σε ότι αφορά το The Mall of Cyprus διατηρεί επίσης ένα αρκετά μεγάλο κατάστημα.

Στα εμπορικά κέντρα, αισθητή είναι και η παρουσία των Marks & Spencer. Πέραν των μεγάλων χώρων που διατηρούν στο My Mall Limassol (1,180 τ.μ) και το Kings Avenue Mall, έχουν ήδη «κλειδώσει» την παρουσία τους με μεγάλα καταστήματα τόσο στο υπό κατασκευήν Nicosia Mall όσο και στο  The Mall of Cyprus, μετά την επέκταση του.

Γνωστή είναι επίσης η προτίμηση της αλυσίδας καταστημάτων τεχνολογίας Public στα shopping malls. Διατηρεί παρουσία και στα τρία εμπορικά κέντρα σε Λευκωσία, Λεμεσό και Πάφο, ενώ έχει ήδη ανακοινωθεί το δεύτερο κατάστημα της αλυσίδας στην πρωτεύουσα, εντός του Nicosia Mall στην Ανθούπολη. Αξίζει να σημειωθεί ότι στα εμπορικά κέντρα, διατηρεί πολύ μεγάλα καταστήματα (π.χ.1,240 τ.μ. στο My Mall Limassol).

Διαβάστε ακόμα: Ηχηρά ονόματα στο 3o Cyprus International Investors Summit

Οι «συνήθεις ύποπτοι»
Όπως προαναφέρθηκε, στα εμπορικά κέντρα της Κύπρου θα εντοπίσει κανείς σε γενικές γραμμές συγκεκριμένες αλυσίδες καταστημάτων. Οι «συνήθεις ύποπτοι» είναι:

  • OYSHO
  • MASSIMO DUTTI
  • BERSHKA
  • BEAUTY LINE
  • TOMMY HILFIGER
  • TEZENIS
  • STRATIVARIUS
  • ALDO
  • INTIMISSIMI
  • ATTRATIVO
  • BSB
  • RAMAZOTTI
  • ADIDAS
  • OJO SUNGLASSES
  • TALLY WEIJL
  • PUBLIC
  • SWAROVSKI
  • TOI&MOI
  • CALZEDONIA
  • PARFOIS
  • BAGATT
  • MANGO
  • CELIO
  • ACCESSORIZE
  • FOLLI-FOLLIE
  • NYX COSMETICS
  • OXETTE
  • SELEKT
  • CROCODILE SHOES
  • FOX KIDS
  • NIKE
  • HOLLAND & BARRETT
  • PABLOSKY
  • KICKERS
  • OKAIDI
  • CHRYSANTHOU SHOES (εκτός Λευκωσίας)
  • SPORTS DIRECT
 
Οι υπεραγορές
Σταθερή παρουσία στα εμπορικά κέντρα, καταλαμβάνοντας μάλιστα πολλά τετραγωνικά, διατηρούν οι υπεραγορές, με εξαίρεση το My Mall Limassol. Σε Kings Avenue Mall, The Mall of Cyprus και The Mall of Engomi λειτουργούν υπεραγορές Σκλαβενίτης, ενώ στο υπό κατασκευήν Nicosia Mall έχει ανακοινωθεί η παρουσία της γνωστής υπεραγοράς Αθηαινίτης.
 
Single brand strategy από το Nicosia Mall
Άξια αναφοράς, η προσπάθεια του υπό κατασκευήν Nicosia Mall να διαφοροποιηθεί από τα υπόλοιπα εμπορικά κέντρα, εστιάζοντας κατά το δυνατόν περισσότερο σε καταστήματα, στα οποία θα πωλούνται είδη μιας και μόνο μάρκας (single brand strategy), όπως Nike, Adidas, Puma, North Face, Under Armour, L'Oréal, Refan, Nyx, Maybelline, Mac, Holland & Barrett, Refan, Select κ.α.

Δειτε Επισης

Νίκος Χριστοδουλίδης: Σε αναπτυξιακή τροχιά με ακόμη πιο θετικές προοπτικές για το μέλλον η οικονομία της Κύπρου
Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Ψήφος εμπιστοσύνης στο θεσμικό πλαίσιο της Κύπρου η έκθεση της MONEYVAL
Μοναδικές οικιστικές επιλογές σε όλη την Κύπρο από την Altamira Real Estate
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Κωνσταντίνος Πετρίδης: Εθνικό όπλο που δεν πρέπει να παραχωρηθεί η χαμηλή φορολογία
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Σε αυτούς τους τομείς και επαγγέλματα θα μπορούν να εργαστούν φοιτητές από τρίτες χώρες-Δείτε το διάταγμα