Ολοένα και πέφτει η αγορά των τάμπλετ

Συνεχίζεται η πτωτική πορεία των παγκόσμιων πωλήσεων υπολογιστών-ταμπλετών («τάμπλετ»), οι οποίες στο δεύτερο τρίμηνο του 2018 εμφάνισαν μείωση 13,5%, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών IDC.

Περίπου 33 εκατομμύρια tablets πωλήθηκαν στο τρίμηνο Απριλίου-Ιουνίου φέτος, έναντι 38,2 εκατομμυρίων στην αντίστοιχη περίοδο του 2017, όπως δείχνουν τα προκαταρκτικά στοιχεία της International Data Corporation.

Πρώτη σε πωλήσεις στο φετινό δεύτερο εξάμηνο -χάρη και στο νέο iPad- ήταν η αμερικανική Apple (11,5 εκατομμύρια και μερίδιο 34,9% διεθνώς), ακολουθούμενη από τη νοτιοκορεατική Samsung (5 εκατομμύρια και μερίδιο 15,1%), ενώ έπονται δύο κινεζικές εταιρείες, η Huawei (3,4 εκατομμύρια - μερίδιο 10,3%) και Lenovo (2 εκατομμύρια - μερίδιο 6%).

Τη μεγαλύτερη μείωση πωλήσεων μεταξύ των μεγάλων εταιρειών σε σχέση με πέρυσι κατέγραψε η Samsung (-16,1%), ενώ μόνο η Apple εμφάνισε οριακή αύξηση πωλήσεων (0,9%).

Πηγή: ΑΠΕ

Δειτε Επισης

Δημήτρης Σκουρίδης: Προς αξιοποίηση στην υγειονομική περίθαλψη η τεχνητή νοημοσύνη
Πώς το ΑΙ κάνει πιο αποτελεσματικό το ERP
«GROW with SAP»: Υιοθετήστε το cloud ERP με τη Supernova
Google: Αλλάζει τις αναζητήσεις στο ίντερνετ με χρήση AI
Smart Solutions και οι νέες δυνατότητες για τους Οργανισμούς στο «Cisco Experience»
Πόλος έλξης για νεοφυείς εταιρείες η Πάφος-Θα εγκατασταθούν άλλες τρεις
Η άνοδος του cloud CRM
Αδειοδότηση για δίκτυα ψηφιακής τηλεόρασης-Σε δημόσια διαβούλευση μέχρι 10 Ιουνίου
Microsoft: Eπένδυση €4 δις στη Γαλλία για κατασκευή υποδομών cloud και τεχνητής νοημοσύνης
Πώς η ελληνική Kaizen Gaming κατάφερε να βρίσκεται στην κορυφή των εταιρειών GameTech παγκοσμίως