Στο 2,3% ο πληθωρισμός

Στο 2,3% διαμορφώθηκε ο πληθωρισμός τον Ιούλιο, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2017, σύμφωνα με τα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας.

Πιο αναλυτικά, ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή τον Ιούλιο 2018 μειώθηκε κατά 1,17 μονάδες και έφτασε στις 100,32 μονάδες σε σύγκριση με 101,49 μονάδες τον Ιούνιο 2018. 

Σε σχέση με τον  Ιούλιο του 2017 ο ΔΤΚ αυξήθηκε κατά 2,3% ενώ για την περίοδο Ιανουαρίου - Ιουλίου 2018, ο ΔΤΚ σημείωσε  αύξηση 0,6% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Ο μέσος Δείκτης του δωδεκαμήνου Αυγούστου 2017 - Ιουλίου 2018 σε σύγκριση προς τον ίδιο Δείκτη του δωδεκαμήνου Αυγούστου 2016 - Ιουλίου 2017 παρουσίασε αύξηση 0,3% όπως ήταν και το αντίστοιχο προηγούμενο δωδεκάμηνο.

H μεγαλύτερη μεταβολή στις οικονομικές κατηγορίες συγκριτικά με τον Ιούλιο 2017, καταγράφηκε στα Πετρελαιοειδή με αύξηση 13,8%, ενώ σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, σημειώθηκε μείωση στα Βιομηχανικά Προϊόντα (εκτός Πετρελαιοειδών) ύψους 3,4%.
 
Συγκριτικά με τον Ιούλιο του 2017, η μεγαλύτερη θετική μεταβολή παρατηρήθηκε στην κατηγορία Μεταφορές (6,7%). 

Σε σχέση με τον Ιούνιο 2018, η μεγαλύτερη αρνητική μεταβολή παρουσιάστηκε στην κατηγορία Ένδυση και Υπόδηση (-15,6%).

Για την περίοδο Ιανουαρίου - Ιουλίου 2018 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, η μεγαλύτερη θετική μεταβολή παρατηρήθηκε στην κατηγορία Μεταφορές (4,1%), ενώ μείωση σημειώθηκε στην κατηγορία Αλκοολούχα Ποτά και Καπνός (-1,8%).

Τη μεγαλύτερη επίδραση στη μεταβολή του ΔΤΚ του Ιουλίου 2018 σε σχέση με τον Ιούνιο του 2018 είχε η κατηγορία Ένδυση και Υπόδηση(-1,20).

Τα προϊόντα και υπηρεσίες με τη μεγαλύτερη αρνητική επίδραση στη μεταβολή του ΔΤΚ του Ιουλίου 2018 σε σχέση με τον αντίστοιχο Δείκτη του προηγούμενου μήνα ήταν τα είδη ένδυσης (-0,87) και είδη υπόδησης (-0,33).

Δειτε Επισης

Φιλελεύθερο ανά την Ευρώπη το ωράριο των καταστημάτων-Τι κατέδειξε έρευνα της Βουλής
Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων