Zara: High-Tech ρυθμούς σε κούρσα με την Amazon

Η Inditex SA επωφελείται από επενδύσεις στην τεχνολογία που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα online και σε καταστήματα, βοηθώντας τον ιδιοκτήτη της Zara να αντιμετωπίσει την εισβολή της Amazon.com Inc. Στον τομέα της μόδας.

Τα κέρδη κατά τους τρεις μήνες μέχρι τον Απρίλιο ανήλθαν σε €851 εκατ. διαψεύδοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Η αύξηση των πωλήσεων έχει επιταχυνθεί μέχρι στιγμής κατά το δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με την Inditex.

Η Inditex λάνσαρε νέα τεχνολογίας σε επιλεγμένα καταστήματα Zara σε όλο τον κόσμο τους τελευταίους μήνες, συμπεριλαμβανομένης της επαυξημένης πραγματικότητας και των ολογραμμάτων των ενδυμάτων, καθώς κινείται για να απαλείψει τις γραμμές μεταξύ των διαδικτυακών και των δραστηριοτήτων εντός των καταστημάτων. Ένα νέο κατάστημα ιδεών στο Ηνωμένο Βασίλειο χρησιμοποιεί ρομπότ για να παραδώσει παραγγελίες μέσω διαδικτύου στους πελάτες που περπατούν.

Ο Σουηδός αντίπαλος Hennes & Mauritz AB αγωνίζεται να αναζωογονήσει την αύξηση των πωλήσεων καθώς τα λάθη της μόδας και ο αυξανόμενος ανταγωνισμός έχουν άρει τα επίπεδα αποθεμάτων σε ρεκόρ άνω των $4 δισ.

«Η μεγάλη έκπληξη και ο λόγος που οι αριθμοί είναι καλύτεροι από το αναμενόμενο είναι ότι το ακαθάριστο περιθώριο αυξάνεται», δήλωσε ο αναλυτής της Bloomberg Intelligence Charles Allen.

Αξίζει να σημειωθεί πως η Zara ξεκίνησε online πωλήσεις σε Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου. Η Inditex σχεδιάζει να ξεκινήσει τη λειτουργία ενός νέου κέντρου διανομής 90.000 τετραγωνικών μέτρων κοντά στην έδρα της στο Arteixo εντός του καλοκαιριού και η εταιρεία εργάζεται σε ένα νέο κόμβο logistics στις Κάτω Χώρες. Αυτές οι επενδύσεις θα ξεπεράσουν τα €150 εκατ., ανέφερε η εταιρεία.

Με την εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας της Zara, ένας αγοραστής μπορεί να προβάλλει κινούμενες εικόνες μοντέλων που εμφανίζουν την πιο πρόσφατη συλλογή σε smartphones και στα παράθυρα των καταστημάτων της Inditex.

Η Inditex δήλωσε ότι σχεδιάζει να αντικαταστήσει ένα μέλος του διοικητικού συμβουλίου με τον Pilar Lopez Alvarez, επικεφαλής της Microsoft Corp. για την Ισπανία.

Η Inditex, η οποία εκμεταλλεύεται επίσης τα εμπορικά σήματα Pull & Bear και Oysho, ανακοίνωσε πέρυσι αύξηση 41% στις online πωλήσεις. Η στρατηγική της εταιρείας βασίζεται σε χαμηλά αποθέματα και γρήγορο κύκλο εργασιών πράγμα το οποίο την καθιστά περισσότερο παρόμοια με πολλές εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου παρά με τους περισσότερους παραδοσιακούς λιανοπωλητές.


ΠΗΓΗ: Bloomberg

 

Δειτε Επισης

Τρίζουν τα θεμέλια της εργασιακής ειρήνης στον κατασκευαστικό τομέα της Γερμανίας
Κύρια κινητήρια δύναμη για τις αγορές χρυσού οι Κεντρικές Τράπεζες των αναδυόμενων οικονομιών
Σε ανοδική πορεία οι τιμές των τροφίμων σε όλο τον κόσμο... Στο κρέας η μεγαλύτερη αύξηση
Η έλλειψη ρευστότητας προκαλεί προβλήματα στην παγκόσμια αγορά κακάο
Διακόπτει όλες τις εμπορικές συναλλαγές με το Ισραήλ η Τουρκία
Τουρκία: Σε ανοδική τροχιά παρά τη νομισματική σύσφιξη ο πληθωρισμός
ΟΟΣΑ: Η ανάπτυξη σε ΗΠΑ και Κίνα θα επιταχυνθεί-Οι προβλέψεις για την Ευρωζώνη
Άλμα για τον χρυσό με ώθηση από Fed και γεν
Nέο sell-off στα κρυπτονομίσματα, κάτω από τα $57.000 το Βitcoin
Goldman Sachs: Η ανάπτυξη επιστρέφει στην Ευρωζώνη-Οι τρεις λόγοι