The Ribeye Club: Θέλει να κάνει το Wagyu μόδα
07:01 - 29 Μαΐου 2018
Όλοι μιλάνε ξαφνικά για το dry aged βοδινό. Είναι η νέα τάση; Έχει το κοινό της και στην Κύπρο; Πόσο κερδοφόρα αγορά μπορεί να είναι; Ο Στέφανος Γεωργιάδης απαντά σε όλα τα πιο πάνω κι εξηγεί πώς και γιατί δημιούργησε το The Ribeye Club.
Διαβάστε ακόμα: Οικιστικά δάνεια: Τέλος στην παραπλανητική διαφήμιση
Από τους βραβευμένους με Michelin σεφ μέχρι τους καλούς γνώστες του grill, όλοι ασχολούνται τώρα και με το dry aged βοδινό κρέας. Οι λάτρεις του κρέατος το γνωρίζουν καλά και το προτιμούν ιδιαίτερα. Στη συγκεκριμένη κατηγορία ανήκει και ο ιδρυτής του The Ribeye Club, Στέφανος Γεωργιάδης. Αν και ασχολήθηκε για έξι χρόνια με τον τομέα της ηλεκτρομηχανολογίας, σύντομα αποφάσισε να ακολουθήσει κι επαγγελματικά το πάθος του για το premium βοδινό κρέας: «Μέσα από τα ταξίδια μου στο εξωτερικό, είχα καταλάβει πως είμαστε πολύ πίσω στην Κύπρο όσον αφορά την αγορά βοδινού κρέατος. Έτσι, αποφάσισα να εισάγω υψηλότερης ποιότητας κρέας, σε πρώτο στάδιο για προσωπική χρήση». Στα πρώτα του βήματα αποφάσισε να κάνει τις απαραίτητες γνωριμίες με ιδιοκτήτες κρεοπωλείων και εστιατορίων, γνωστούς σεφ και μάγειρες, καθώς επίσης και προμηθευτές. «Η αγορά κρέατος ήταν ένας καινούργιος κόσμος για μένα, ξεκινώντας το μηδέν», εξηγεί.
Διαβάστε ακόμα: Οικιστικά δάνεια: Τέλος στην παραπλανητική διαφήμιση
Από τους βραβευμένους με Michelin σεφ μέχρι τους καλούς γνώστες του grill, όλοι ασχολούνται τώρα και με το dry aged βοδινό κρέας. Οι λάτρεις του κρέατος το γνωρίζουν καλά και το προτιμούν ιδιαίτερα. Στη συγκεκριμένη κατηγορία ανήκει και ο ιδρυτής του The Ribeye Club, Στέφανος Γεωργιάδης. Αν και ασχολήθηκε για έξι χρόνια με τον τομέα της ηλεκτρομηχανολογίας, σύντομα αποφάσισε να ακολουθήσει κι επαγγελματικά το πάθος του για το premium βοδινό κρέας: «Μέσα από τα ταξίδια μου στο εξωτερικό, είχα καταλάβει πως είμαστε πολύ πίσω στην Κύπρο όσον αφορά την αγορά βοδινού κρέατος. Έτσι, αποφάσισα να εισάγω υψηλότερης ποιότητας κρέας, σε πρώτο στάδιο για προσωπική χρήση». Στα πρώτα του βήματα αποφάσισε να κάνει τις απαραίτητες γνωριμίες με ιδιοκτήτες κρεοπωλείων και εστιατορίων, γνωστούς σεφ και μάγειρες, καθώς επίσης και προμηθευτές. «Η αγορά κρέατος ήταν ένας καινούργιος κόσμος για μένα, ξεκινώντας το μηδέν», εξηγεί.
Η πρώτη του επαγγελματική συμφωνία έγινε με ένα κρεοπωλείο της Λευκωσίας, το οποίο τροφοδοτούσε μέσα από τη συνεργασία του με χονδρέμπορους. Αργότερα ξεκίνησε τις εισαγωγές και ακολούθως άρχισε τα δικά του παρασκευάσματα: «Είναι πραγματικά μια πολύ απαιτητική αγορά και δύσκολα επιβιώνεις σ’ αυτή. Προσωπικά σκοπεύω να συνεχίσω να προσφέρω φρέσκες και premium επιλογές σιτεμένου βοδινού κρέατος στον καταναλωτή της Κύπρου».
Τι είναι το The Ribeye Club
Το έχουν χαρακτηρίσει ναό του κρέατος και τον ιδρυτή του γκουρού. Το The Ribeye Club ειδικεύεται στο βοδινό, από την εισαγωγή μέχρι και την ετοιμασία του. Προσφέρει, επίσης, μέσω των συνεργατών του, όσα χρειάζεται κανείς για το απόλυτο barbecue, καθώς είναι η απάντηση για όσους λατρεύουν το βοδινό κρέας και τα steaks. Εισάγει high quality βοδινό από το εξωτερικό, ακολουθεί ειδική επεξεργασία και προετοιμασία με διάφορους τρόπους από ειδικούς και εν τέλει προτείνεται στον Κύπριο καταναλωτή που είναι σε θέση να εκτιμήσει το συγκεκριμένο είδος. Το Ribeye Club, σύμφωνα με τον κ. Γεωργιάδη, αποτελεί τον πρώτο επίσημο προμηθευτή του dry aged και premium βοδινού στην Κύπρο.
Το έχουν χαρακτηρίσει ναό του κρέατος και τον ιδρυτή του γκουρού. Το The Ribeye Club ειδικεύεται στο βοδινό, από την εισαγωγή μέχρι και την ετοιμασία του. Προσφέρει, επίσης, μέσω των συνεργατών του, όσα χρειάζεται κανείς για το απόλυτο barbecue, καθώς είναι η απάντηση για όσους λατρεύουν το βοδινό κρέας και τα steaks. Εισάγει high quality βοδινό από το εξωτερικό, ακολουθεί ειδική επεξεργασία και προετοιμασία με διάφορους τρόπους από ειδικούς και εν τέλει προτείνεται στον Κύπριο καταναλωτή που είναι σε θέση να εκτιμήσει το συγκεκριμένο είδος. Το Ribeye Club, σύμφωνα με τον κ. Γεωργιάδη, αποτελεί τον πρώτο επίσημο προμηθευτή του dry aged και premium βοδινού στην Κύπρο.
Από την άκρη του κόσμου
Τα πάθος του για ποιοτικό κρέας τον στέλνει συχνά σε ταξίδια ανά τον κόσμο, όπου δοκιμάζει, αλλά και ενημερώνεται, για τα βραβευμένα beef brands των διεθνών αγορών. Στη συνέχεια επιλέγει τα καλύτερα, για να τα συστήσει στον Κύπριο καταναλωτή. Αυτό το διάστημα προμηθεύεται βοδινό από Αμερική, Αυστραλία, Ουρουγουάη, Αργεντινή και Βόρεια Ισπανία, ενώ σύντομα θα φέρει και από την Ιαπωνία: «Το συγκεκριμένο θεωρείται το καλύτερο στο είδος του. Είναι η… Ferrari του βοδινού». Στην γκάμα των επιλογών του βρίσκει κανείς, κυρίως, premium κομμάτια, όπως rib eye, fillet steak, tomahawck και t-bone. Το κόστος τους ξεκινά, περίπου, από €9.5 ανά στέικ 300 γραμμαρίων και μπορεί να φτάσει μέχρι και τα €30, ενώ η πιο ακριβή premium κατηγορία αγγίζει τα €200 το κιλό. Εξίσου αγαπητά είναι τα έξι διαφορετικά blends σπιτικών burger, που είναι τα wagyu, black angus, kobe, ribeye, dry aged και organic, τα οποία η εταιρεία του κ. Γεωργιάδη διανέμει στην Κύπρο. Βeast selling προϊόντα είναι, σύμφωνα με τον ίδιο, τα wagyu burgers, το fillet steak και το ribeye. Τα μαλακά, εύγεστα και εύκολα στο ψήσιμο είδη βοδινού κρέατος αποτελούν τη νέα τάση του τομέα, με τους καταναλωτές παγκοσμίως να δείχνουν την προτίμησή τους σ’ αυτά.
Τα πάθος του για ποιοτικό κρέας τον στέλνει συχνά σε ταξίδια ανά τον κόσμο, όπου δοκιμάζει, αλλά και ενημερώνεται, για τα βραβευμένα beef brands των διεθνών αγορών. Στη συνέχεια επιλέγει τα καλύτερα, για να τα συστήσει στον Κύπριο καταναλωτή. Αυτό το διάστημα προμηθεύεται βοδινό από Αμερική, Αυστραλία, Ουρουγουάη, Αργεντινή και Βόρεια Ισπανία, ενώ σύντομα θα φέρει και από την Ιαπωνία: «Το συγκεκριμένο θεωρείται το καλύτερο στο είδος του. Είναι η… Ferrari του βοδινού». Στην γκάμα των επιλογών του βρίσκει κανείς, κυρίως, premium κομμάτια, όπως rib eye, fillet steak, tomahawck και t-bone. Το κόστος τους ξεκινά, περίπου, από €9.5 ανά στέικ 300 γραμμαρίων και μπορεί να φτάσει μέχρι και τα €30, ενώ η πιο ακριβή premium κατηγορία αγγίζει τα €200 το κιλό. Εξίσου αγαπητά είναι τα έξι διαφορετικά blends σπιτικών burger, που είναι τα wagyu, black angus, kobe, ribeye, dry aged και organic, τα οποία η εταιρεία του κ. Γεωργιάδη διανέμει στην Κύπρο. Βeast selling προϊόντα είναι, σύμφωνα με τον ίδιο, τα wagyu burgers, το fillet steak και το ribeye. Τα μαλακά, εύγεστα και εύκολα στο ψήσιμο είδη βοδινού κρέατος αποτελούν τη νέα τάση του τομέα, με τους καταναλωτές παγκοσμίως να δείχνουν την προτίμησή τους σ’ αυτά.
Για κοινό επιλεκτικό
Το κοινό στο οποίο απευθύνεται η συγκεκριμένη αγορά είναι μικρό και αποτελείται, κυρίως, από άτομα των 30 και άνω, που επιθυμούν το κάτι παραπάνω όσον αφορά το βοδινό κρέας. Σ’ αυτό περιλαμβάνονται, επίσης, καταναλωτές, οι οποίοι ψάχνουν πιο υγιεινές επιλογές από φάρμες που ειδικεύονται στο ποιοτικό κρέας χωρίς τοξίνες.
Το κοινό στο οποίο απευθύνεται η συγκεκριμένη αγορά είναι μικρό και αποτελείται, κυρίως, από άτομα των 30 και άνω, που επιθυμούν το κάτι παραπάνω όσον αφορά το βοδινό κρέας. Σ’ αυτό περιλαμβάνονται, επίσης, καταναλωτές, οι οποίοι ψάχνουν πιο υγιεινές επιλογές από φάρμες που ειδικεύονται στο ποιοτικό κρέας χωρίς τοξίνες.
Αν και ο κ. Γεωργιάδης θεωρεί ότι πρόκειται για ένα πολύ δύσκολο τομέα, τον οποίο δεν χαρακτηρίζει ως αρκετά κερδοφόρο, επιμένει στο πάθος που τον διακατέχει και στην αγάπη του για ποιοτικό βοδινό κρέας, πλεονεκτήματα που του επιτρέπουν να βλέπει το μέλλον με αισιοδοξία: «Μου αρέσει πάντα να διαφοροποιούμαι με καινοτόμες ιδέες και σκοπός μου είναι εξελίξω αυτή την αγορά στην Κύπρο παρ’ όλες τις δυσκολίες». Επισημαίνει, επίσης, πως η όλη διαδικασία, που διέπει τις εργασίες της εταιρείας, απαιτεί πολλή φροντίδα, επίβλεψη και οργάνωση, βάσει των προνοιών της νομοθεσίας Haccap, ώστε να επιτυγχάνονται τα επιδιωκόμενα επίπεδα φρεσκάδας και ποιότητας.
Η γκάμα μεγαλώνει
Στα επόμενα επιχειρηματικά πλάνα του The Ribeye Club περιλαμβάνεται και η αύξηση της γκάμας των προϊόντων του, ξεκινώντας από τα δικά του σπιτικά μπαχαρικά και σάλτσες, που μόλις λάνσαρε. Στη λίστα βρίσκεται, επίσης, η μελλοντική προώθηση ειδών με truffle, ενώ ακολουθούν σάλτσες για χοιρινό κρέας, premium χοιρινό κρέας, όπως iberico, mangalitsa και άλλα. Σύντομα, όλα τα προϊόντα θα είναι διαθέσιμα και online με δωρεάν παράδοση.
Στα επόμενα επιχειρηματικά πλάνα του The Ribeye Club περιλαμβάνεται και η αύξηση της γκάμας των προϊόντων του, ξεκινώντας από τα δικά του σπιτικά μπαχαρικά και σάλτσες, που μόλις λάνσαρε. Στη λίστα βρίσκεται, επίσης, η μελλοντική προώθηση ειδών με truffle, ενώ ακολουθούν σάλτσες για χοιρινό κρέας, premium χοιρινό κρέας, όπως iberico, mangalitsa και άλλα. Σύντομα, όλα τα προϊόντα θα είναι διαθέσιμα και online με δωρεάν παράδοση.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε στο περιοδικό IN Business τεύχος Μαΐου