powered by

Ανακατατάξεις στους διαφημιζόμενους στην TV

Αλλαγή σκυτάλης για την πρωτιά σε ότι αφορά τις δαπάνες εταιρειών για τηλεοπτική διαφήμιση, με την συνολική δαπάνη των δέκα εταιρειών με την μεγαλύτερη επένδυση σε ονομαστική αξία στην Κύπρο να ανέρχεται στα €98,3 εκατ. το 2017 σε σχέση με €98,8 εκατ. που ήταν το 2016 σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen Audience Measurement. 
Συγκεκριμένα, οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ καταλαμβάνει την πρώτη θέση με την μεγαλύτερη διαφημιστική τηλεοπτική δαπάνη σε ονομαστική αξία €21,5 εκατ. σε σχέση με €16,7 εκατ. που είχε δαπανήσει για τηλεοπτική διαφήμιση το 2016. Πήρε την πρωτιά από την Lidl Cyprus η οποία το 2017 δαπάνησε €18,5 εκατ. για τηλεοπτική διαφήμιση, ένα εκατομμύριο ευρώ λιγότερα από ό,τι είχε δαπανήσει το 2016 (€19,5 εκατ.). Την τριάδα συμπληρώνει η Cyta η οποία κατέβαλες €13,3 εκατ. το 2017 για τηλεοπτική διαφήμιση σε σχέση με €9,1 εκατ. το 2016.

Διαβάστε ακόμα: Η «Καλυψώ» αποδείχθηκε …μικρό ΖΟΡ
 
Αξίζει να σημειωθεί πως σε σχέση με τις top 10 διαφημιζόμενες εταιρείες με την μεγαλύτερη τηλεοπτική δαπάνη του 2016, το 2017 υπήρξαν ανακατατάξεις με εταιρείες όπως Jumbo, Τράπεζα Πειραιώς και υπεραγορές Carrefour να μένουν εκτός δεκάδας, καθώς ως γνωστόν η Τράπεζα Πειραιώς εξαγοράστηκε και μετονομάστηκε σε AstroBank, ενώ οι υπεραγορές Carrefour πέρασαν στα χέρια του Ομίλου Σκλαβενίτη του οποίου πολιτική είναι όπως μην καταβάλλει δαπάνες για διαφημιστικούς σκοπούς.
 
Παράλληλα, αξίζει να υπογραμμιστεί πως οι δαπάνες των εταιρειών για τηλεοπτική διαφήμιση ποικίλουν ανά περίοδο, με τις υπεραγορές να δαπανούν περισσότερα κατά την περίοδο Χριστουγέννων, Πάσχα ή γιορτές που συνδυάζονται με φαγοπότι, ενώ τα Πανεπιστήμια δαπανούν περισσότερο για τηλεοπτική διαφήμιση κατά τους μήνες Ιούλιο – Αύγουστο – Σεπτέμβριο πριν από την έναρξη δηλαδή της ακαδημαϊκής χρονιάς.
 
 

 

Δειτε Επισης

Προς ανανέωση και επικαιροποίηση το μνημόνιο συνεργασίας Κύπρου-Κατάρ στον τομέα υδάτων
Υποβάθμισε στο 2,5% τις εκτιμήσεις για τον ρυθμό ανάπτυξης της κυπριακής οικονομίας για το 2025 το ΔΝΤ
Δευτεραθλήτρια σε ποσοστό πλεονάσματος στην Ε.Ε. το 2024 η Κύπρος-Σημαντική μείωση και στο δημόσιο χρέος
Η DreamPlay ανοίγει γραφείο και campus στη Λεμεσό-Ορόσημο στην παγκόσμια επέκταση η Κύπρος
Ανδρέας Πίττας: Με φιλοδοξία, πολιτισμό και όραμα για το μέλλον προχωρά η Λεμεσός 2030
O Υπουργός Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων στο Harm Reduction Conference
Στην τελική ευθεία η ψηφοφορία για τα 17α IN Business Awards-Συνεχίζεται μέχρι τις 30 Απριλίου η διαδικασία
Η Κωνσταντίνα Χριστοφή συστήνει το HEATWAVE Fitness Festival...«Ένα πάρτι για όσους έχουν μπει στην εποχή της ευεξίας»
Πνευματικά δικαιώματα: Η σημασία της απόφασης του Ανωτάτου και η ανάγκη για σύσταση Αρχής Πνευματικής Ιδιοκτησίας
Η τεκμηριωμένη πρόταση της G.A.P. Vassilopoulos για το υδατικό και η άρνηση μιας πολιτείας που…πέρα βρέχει