Baker Tilly: Brand refresh με έμφαση στην ανάπτυξη

«Η ανάπτυξη βρίσκεται στην καρδιά της επιχείρησής μας» τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος της Baker Tilly, Μάριος Κλείτου, σχετικά με το brand refresh της εταιρείας.

Μιλώντας στο InBusinessNews επισημαίνει ότι η Baker Tilly «έχει στόχο να είναι κάτι περισσότερο από μια εταιρεία παροχής επαγγελματικών υπηρεσιών, δίνοντας περισσότερα από τα αναμενόμενα στους πελάτες της, κάνοντας την Κύπρο να ξεχωρίζει σε αυτόν τον τομέα».

Αναφερόμενος στις δράσεις και τα μέτρα γύρω από τη ψηφιοποίηση, ο κ. Κλείτου εξηγεί ότι λήφθηκαν τώρα αποφάσεις προκειμένου να διαμορφωθεί ένα επιτυχημένο αύριο.

Διαβάστε ακόμα: Νίκολσον: Μονόδρομος η επιτυχία για τον ΟΚΥπΥ

Διαβάστε ακόμα: Άλλος ο αέρας στη μαρίνα Λεμεσού

Τι είναι το “brand refresh” της Baker Tilly South East Europe; Γιατί προχώρησε σε αυτό το brand refresh; Ποια ήταν η ανάγκη για μια τέτοια κίνηση; 
Υπάρχει ένας λόγος πίσω από κάθε αλλαγή. Η ανάπτυξη βρίσκεται στην καρδιά της επιχείρησής μας. 

Η έμφαση στη νέα μας ταυτότητα αντικατοπτρίζει την επιθυμία της Baker Tilly International για μια πιο ενιαία αντιπροσώπευση σε όλο το παγκόσμιο δίκτυο της. Η απόφασή μας να κάνουμε αυτήν την αλλαγή – Brand Refresh τώρα, είναι επειδή τις τελευταίες δύο δεκαετίες το δίκτυο της Baker Tilly εξακολουθούσε να αναπτύσσεται και να εξελίσσεται και αυτό πρέπει να αντανακλάται στο branding μας. Μια συνoχή σε ό, τι αφορά το brand καθιστά ευκολότερο για τους ανθρώπους να εκτιμούν ποιοι είμαστε, τι κάνουμε και πώς δραστηριοποιούμαστε στις διάφορες αγορές. 
 


Το νέο πρόσωπο

Τι περιλαμβάνει το ανανεωμένο πρόσωπο της εταιρείας;
Το νέο ανανεωμένο πρόσωπο της εταιρείας και η νέα τοποθέτηση της Baker Tilly αναπτύχθηκε μετά από διαβουλεύσεις με τους πελάτες, συνεργάτες και υπαλλήλους των μελών της Baker Tilly. 

Έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ούτως ώστε να είναι ευκολότερο και  πιο κατάλληλο για ψηφιακή και online χρήση.

Πέρα από την τεχνογνωσία μας και την αποδεδειγμένη μας ικανότητα να εξυπηρετούμε πελάτες ανά το παγκόσμιο, θέλουμε η Baker Tilly να είναι συνώνυμη με τη δέσμευσή μας για κτίσιμο εξαιρετικών σχέσεων και  την εξασφάλιση ενός μεγάλου μέλλοντος.

Η Baker Tilly έχει ως στόχο να είναι κάτι περισσότερο από μια εταιρεία παροχής επαγγελματικών υπηρεσιών, δίνοντας περισσότερα από τα αναμενόμενα στους πελάτες της, κάνοντας την Κύπρο να ξεχωρίζει σε αυτόν τον τομέα. Η συνέργεια, η αποφασιστικότητα και ο επαγγελματισμός είναι από τα βασικά συστατικά που καθιστούν την Baker Tilly ικανή ομάδα να χειριστεί όλα τα καθήκοντα που της έχουν ανατεθεί με επιτυχία. 


Στην εποχή της ψηφιοποίησης

Πως προχωρεί η Baker Tilly στην εποχή του digitalization; Υπάρχουν συγκεκριμένες δράσεις;
Λάβαμε τώρα αποφάσεις, για να διαμορφώσουμε ένα επιτυχημένο αύριο για τους πελάτες μας, τους ανθρώπους μας, το επάγγελμά μας και τις κοινότητές μας. Από σήμερα, Νοw, for  tomorrow,  θα εξυπηρετoύμε τόσο τον σκοπό μας όσο και το σλόγκαν μας, παραμένοντας έτσι στην πρώτη γραμμή της επικοινωνίας μας. Αυτό είναι που μας διαφοροποιεί και που μας ξεχωρίζει.

Η ψηφιοποίηση της επιχείρησης (digitization) αποτελεί, πλέον, το κεντρικό συστατικό της στρατηγικής κάθε επιχείρησης που θέλει να παραμείνει ανταγωνιστική στη σημερινή οικονομία ανά το παγκόσμιο. 

Η Baker Tilly ακολούθα αυτό το ρεύμα πάντα με σωστές και μελετημένες κινήσεις. Οι τεχνολογίες που προσφέρονται σήμερα είναι προσιτές και ευέλικτες προκαλώντας έτσι τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν ένα πλάνο δράσης, στο οποίο θα ενσωματώσουν την πορεία προς το μέλλον.

Η σωστή χρήση φέρνει τα επιθυμητά αποτελέσματα, όποια εταιρεία δεν προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα και αγνοεί την ψηφιοποίηση, βάζει σε σοβαρό κίνδυνο την ίδια της την ύπαρξη.

Η επίδραση του digitalization  είναι ραγδαία και απόλυτα σημαντική.

Για να καταφέρει μια επιχείρηση να είναι αποδοτική και να προσφέρει βέλτιστη εμπειρία στον πελάτη της, πρέπει να είναι και κατάλληλα οργανωμένη και να έχει τα σωστά εφόδια. 

Δειτε Επισης

Παγκόσμια διάκριση για τη Δέσποινα Πολυβίου στις εξετάσεις επαγγελματικού επιπέδου του ICAEW
Παρουσίαση βιβλίου «Σπύρος Κυπριανού: Στη μάχη της ιστορίας όπως την έζησα 1932-1959»
Nobu Matshuhisa: Η αγάπη του για την κυπριακή κουζίνα και η επέκταση στην Ευρώπη
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Το κτίσιμο μιας επιχειρηματικής αυτοκρατορίας και η τεράστια κοινωνική προσφορά
Έφυγε από την ζωή ο Έλληνας εφοπλιστής και επιχειρηματίας Βαρδής Βαρδινογιάννης
Διευθύντρια για πολυμερείς υποθέσεις στο DG TRADE η Μυρτώ Ζαμπάρτα-Διορίστηκε από την Κομισιόν
Η fashion designer Βασιλική Χαρίτωνος στο 1ο Ευρωπαϊκό Φεστιβάλ Τέχνης και Πολιτισμού Αναπηρίας DIS
Ο ιδρυτής της M. Residence Νικόλας Μιχαλιάς στη λίστα «40 under 40» του Fortune Greece-«Είναι ένας πρωτοπόρος»
Ο Νικόλας Στρατής, μέλος του ICAEW, στην υψηλού κύρους επιτροπή IFAC Young Leaders Collective
Κυκλοφόρησε η βιογραφία της Ζέτας Αιμιλιανίδου-H χαρισματική προσωπικότητα και το σημαντικό της έργο