powered by

Adam Johanson: Το Instagram είναι το νέο fashion show της βιομηχανίας της μόδας

Το Instagram έχει πλέον μετατραπεί σε ένα digital ντεφιλέ σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Adam Johanson CEO και ιδρυτή του Thèque marketing, στα πλαίσια του τετάρτου Fashion retail summit. 

Όπως ανέφερε Adam Johanson κάθε μήνα δεκατρία εκατομμύριά άτομα χρησιμοποιούν την επισήμανση #fashion αυτό σημάνει πως τα fashion brands πρέπει να δημιουργούν για τους καταναλωτές και followers τους ένα πολύ δυνατό περιεχόμενο στο Instagram.  Aυτό πετυχαίνετε με το να:

  • Δημιουργούν ξεχωριστό περιεχόμενο για κάθε χώρα που απευθύνονται  
  • Να παρακολουθούν τους fashionistas, και τους χρήστες των κοινωνικών μέσων δικτύωσης ώστε να καταλαβαίνουν τι είναι αυτό που θέλουν από την αγορά   
  • Να παρακολουθούν τις τάσεις της μόδας ανά το παγκόσμιο και να προσπαθούν να τις υιοθετήσουν. 

Δειτε Επισης

PharmAdvance: Ένα νέο ψηφιακό άλμα από τον Όμιλο Παπαέλληνας
17α IN Business Awards: Όσα δηλώσαν οι προσκεκλημένοι στη μεγάλη γιορτή της επιχειρηματικότητας(vid)
Η κυπριακή startup ομάδα «pHera» παρουσιάζει την ιδέα της σε Ευρωπαίους επενδυτές στο Beyond Demo Day
Στρατηγική συνεργασία Ellinas Finance και CIM: Ενισχύοντας τη νέα γενιά με υποτροφία MBA
Δημήτρης Σκουρίδης: Το όραμα της Κύπρου και ο οδικός χάρτης για την τεχνητή νοημοσύνη και την τεχνολογική καινοτομία
Google, Snapchat, LinkedIn και 100+ global brands έρχονται στην Κύπρο για το i-Con
Νίκος Χριστοδουλίδης: Η ισχυρή οικονομία χρειάζεται ισχυρή επιχειρηματικότητα-Πρέπει να την τιμούμε(vid)
ΚΕΒΕ: Συζήτηση πάνελ στο «Φόρουμ για τη Διαφορετικότητα» σε συνεργασία με το Κέντρο Κοινωνικής Καινοτομίας
Η Κύπρος σε τροχιά τεχνολογικής αναβάθμισης
Medicover Genetics: Οι νικητές του Παγκύπριου Διαγωνισμού Γραπτής Έκθεσης για την Ημέρα DNA