powered by

Adam Johanson: Το Instagram είναι το νέο fashion show της βιομηχανίας της μόδας

Το Instagram έχει πλέον μετατραπεί σε ένα digital ντεφιλέ σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Adam Johanson CEO και ιδρυτή του Thèque marketing, στα πλαίσια του τετάρτου Fashion retail summit. 

Όπως ανέφερε Adam Johanson κάθε μήνα δεκατρία εκατομμύριά άτομα χρησιμοποιούν την επισήμανση #fashion αυτό σημάνει πως τα fashion brands πρέπει να δημιουργούν για τους καταναλωτές και followers τους ένα πολύ δυνατό περιεχόμενο στο Instagram.  Aυτό πετυχαίνετε με το να:

  • Δημιουργούν ξεχωριστό περιεχόμενο για κάθε χώρα που απευθύνονται  
  • Να παρακολουθούν τους fashionistas, και τους χρήστες των κοινωνικών μέσων δικτύωσης ώστε να καταλαβαίνουν τι είναι αυτό που θέλουν από την αγορά   
  • Να παρακολουθούν τις τάσεις της μόδας ανά το παγκόσμιο και να προσπαθούν να τις υιοθετήσουν. 

Δειτε Επισης

Ευαγγελία Ηλιάδου: Η μεγάλη ανταπόκριση του κοινού και ο στόχος της Pafilia για το Minthis Music Festival
Έτσι κτίζονται κορυφαίες επωνυμίες…H τέχνη του brand-building και πώς επιτυγχάνεται το δέσιμο της μάρκας με το κοινό
Οι ομάδες «Peellastic» και «MedschoolPal» εκπροσωπούν την Κύπρο στο φεστιβάλ νεανικής επιχειρηματικότητας GEN-E 2025
Προκηρύχθηκε διαγωνισμός για την κατασκευή κεντρικού σταθμού λεωφορείων Λάρνακας-Στα €7 εκατ. η αξία
Διευκρινήσεις Αρχής Λιμένων Κύπρου για την πυρκαγιά σε ιστιοφόρο σκάφος στην Μαρίνα Λάρνακας
Κινήθηκε σε ανοδική πορεία η βιομηχανική παραγωγή...Αυξημένη κατά 3,8% την περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου
Υιοθετήθηκαν 95 πλοία εταιρειών-μελών του ΚΝΕ από ισάριθμες τάξεις δημοτικών σχολείων σε όλη την Κύπρο
ΚΕΒΕ: Χαιρετίζει την πρόθεση εισαγωγής των μετοχών της Eurobank Α.Ε. στο ΧΑΚ
Κάνει... παιχνίδι ο Budzinski-Παραχωρεί γη και κλειστό χώρο για τις ανάγκες της ΑΕΛ ο νέος μέτοχος
CBN Young Dragon Awards: Ξεκινά στις 3 Ιουλίου το open call για την υποβολή υποψηφιοτήτων-Όλες οι πληροφορίες