Adam Johanson: Το Instagram είναι το νέο fashion show της βιομηχανίας της μόδας
10:05 - 08 Νοεμβρίου 2018

Το Instagram έχει πλέον μετατραπεί σε ένα digital ντεφιλέ σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Adam Johanson CEO και ιδρυτή του Thèque marketing, στα πλαίσια του τετάρτου Fashion retail summit.
Όπως ανέφερε Adam Johanson κάθε μήνα δεκατρία εκατομμύριά άτομα χρησιμοποιούν την επισήμανση #fashion αυτό σημάνει πως τα fashion brands πρέπει να δημιουργούν για τους καταναλωτές και followers τους ένα πολύ δυνατό περιεχόμενο στο Instagram. Aυτό πετυχαίνετε με το να:
- Δημιουργούν ξεχωριστό περιεχόμενο για κάθε χώρα που απευθύνονται
- Να παρακολουθούν τους fashionistas, και τους χρήστες των κοινωνικών μέσων δικτύωσης ώστε να καταλαβαίνουν τι είναι αυτό που θέλουν από την αγορά
- Να παρακολουθούν τις τάσεις της μόδας ανά το παγκόσμιο και να προσπαθούν να τις υιοθετήσουν.