Μία εβδομάδα κράτησε η Black Friday σε Megaelectric και Scandia

Από τη Δευτέρα μέχρι το Σάββατο (19-24 Νοεμβρίου), με μία Black Week διήρκησε ο θεσμός της Black Friday στα καταστήματα Megaelectric και Scandia.

Διαβάστε ακόμα: Καλογήρου: Καθοδήγηση για FinTech με Innovation Hub

Τόσο η επισκεψιμότητα όσο και ο τζίρος των πωλήσεων κινήθηκαν σε πολύ ικανοποιητικά επίπεδα και σαφώς υψηλότερα από την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Προετοιμασμένοι οι καταναλωτές
Όπως τόνισε στο InBusinessNews ο Άλκης Γαλατόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Novario, της εταιρείας που διαχειρίζεται τη Scandia και την Megaelectric, οι καταναλωτές που επισκέφθηκαν τα καταστήματα ήταν προετοιμασμένοι και ανέμεναν τις προσφορές εκείνης της περιόδου, κάτι που συνέβαλε καταλυτικά στην επιτυχία του θεσμού.

Πρόσθεσε επίσης ότι όλες ανεξαιρέτως οι κατηγορίες προϊόντων, δηλαδή λευκές συσκευές (όπως κουζίνες, πλυντήρια πιάτων, καταψύκτες), αλλά και είδη οικιακής ψυχαγωγίας και τεχνολογίας (τηλεοράσεις, ψηφιακές φωτογραφικές/βιντεοκάμερες).

Ερωτηθείς για τα είδη τηλεοράσεων που προσέλκυσαν το ενδιαφέρον των αγοραστών, ανέφερε ότι η κάθε κατηγορία είχε τη δική της επιτυχία, είτε επρόκειτο για τηλεοράσεις υψηλής τεχνολογίας (Smart, 4K και Ultra High Definition) είτε και για πιο συμβατικές τηλεοράσεις.

Διαβάστε ακόμα: Ποιοι ελέγχουν το 20% του ΑΕΠ της Κύπρου

Καμία επίπτωση στις πωλήσεις των γιορτών
Όπως ήταν αναμενόμενο, η κίνηση στα καταστήματα Scandia και Megaelectric κορυφώθηκε την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου, ανήμερα της Black Friday, ενώ σημαντικές μέρες από πλευράς επισκεψιμότητας αποδείχθηκαν τόσο η Πέμπτη 22 Νοεμβρίου όσο και το Σάββατο 24 Νοεμβρίου.

Σύμφωνα με τον Άλκη Γαλατόπουλο, αρκετοί ήταν οι καταναλωτές που ανέβαλαν τις αγορές τους το προηγούμενο διάστημα αναμένοντας τις προσφορές κατά τη διάρκεια του θεσμού της Black Friday, δηλαδή προς το τέλος Νοεμβρίου.

Ερωτηθείς αν οι αγορές που έγιναν την περίοδο της Black Friday θα επηρεάσουν τις πωλήσεις που θα γίνουν κατά τη διάρκεια των γιορτών, εξήγησε ότι ο περσινός θεσμός δεν είχε επιπτώσεις στις πωλήσεις της εορταστικής περιόδου εκφράζοντας την εκτίμηση ότι ούτε φέτος θα επηρεαστεί η κίνηση στα καταστήματα.

Δειτε Επισης

Φιλελεύθερο ανά την Ευρώπη το ωράριο των καταστημάτων-Τι κατέδειξε έρευνα της Βουλής
Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων