powered by

Oscar Ugaz: Μύθοι και αλήθειες γύρω από τα brand communities και τα Social Media

Στους μύθους γύρω από τα brand communities και τα Social Media αναφέρθηκε  κατά την ομιλία του ο Oscar Ugaz, Strategy Director, Atomikal Digital Marketing κα πρώην Digital Business Manager της Real Madrid C.F., κατά το 15ο Digital Marketing Forum που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία. 

1. «Τo Facebook, το Twitter και το Instagram αποτελούν communities». Στην πραγματικότητα τα social media αποτελούν εργαλεία marketing που βοηθούν να επικοινωνήσουμε με τις communities. Δεν αποτελούν communities και δεν απευθύνονται σε όλα τα κοινά. 
2. «Κτίσε το brand και ο κόσμος θα ακολουθήσει». Στην πραγματικότητα πρέπει να κτίσει κανείς ένα δυναμικό brand και ένα community με κινητικότητα και το brand θα ακολουθήσει.
3. Πώς εξασφαλίζεται η δομή και η συνέπεια σε ένα community; Προσδιορίζοντας τις ομάδες και μέσω επεξεργασίας των προσεγγίσεων και των ιδεών που έχουν να κάνουν με το συγκεκριμένο brand, οργανισμό ή προϊόν.
4. «Τα brand communities ακολουθούν πιστούς υποστηρικτές του brand». Στην πραγματικότητα η σύγκρουση φέρνει την ευημερία για τα communities. 
5. «Το brand community αποτελεί στρατηγική marketing».  Στην πραγματικότητα Μια κοινότητα είναι μια οργανωτική και επιχειρηματική στρατηγική. 
6. «Επιτυχημένα brand communities ελέγχονται αυστηρά. Στην πραγματικότητα τα communities χαρακτηρίζονται από χαλαρούς κανόνες και διαχείριση.

Δειτε Επισης

Ψηφίστηκε εναρμονιστικό νομοσχέδιο για ευρωπαϊκό ενιαίο σημείο πρόσβασης επιχειρήσεων της Ε.Ε.
Το Andrey & Julia Dashin’s Foundation στήριξε την πρώτη πλήρως προσβάσιμη κατασκήνωση νέων ως χρυσός χορηγός
IC Foundation από τον Andrew Budzinski...Ο λόγος ίδρυσης μη κερδοσκοπικού οργανισμού από τον ιδιοκτήτη της IC Markets
Θλίψη Χριστοδουλίδη για τον θάνατο του Νίκου Ιωάννου-«Δήλωνε πάντα παρών στα καλέσματα της πατρίδας»
Δρ. Πέτρος Αγαθαγγέλου: Από τους πιο φωτεινούς φάρους της κυπριακής ιατρικής κοινότητας ο Νίκος Ιωάννου
Laure Jolibois: Πώς είναι το διαφημιστικό γραφείο του μέλλοντος
Σταυριάνα Ναθανήλ: Γιατί η μάχη για την ανάπτυξη δεν κερδίζεται με μεγαλύτερους προϋπολογισμούς
Περικλής Έλληνας: Το ΑΙ αλλάζει ριζικά τον τρόπο που σχεδιάζουμε, αναλύουμε και υλοποιούμε
Ορέστης Μιχαήλ: Η νέα τάξη πραγμάτων στο… χάος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Το μιντιακό οικοσύστημα της Κύπρου σε νέα…συχνότητα-Οι ηγέτες του χώρου αποτυπώνουν ευκρινώς την εικόνα