Απαράδεκτη στοχοποίηση Χάρη

Λανθασμένη προσέγγιση επέλεξε η Ερευνητική Επιτροπή για την κατάρρευση του Συνεργατισμού, καθώς οι ανοικτές ακροάσεις με επώνυμους και ανώνυμους να παρελαύνουν ενώπιον της για να καταθέσουν, παρουσία εκπροσώπων των μέσων επικοινωνίας, οδηγεί ορισμένους σε διατυπώσεις που απλά θέλουν να δημιουργήσουν ή να κλέψουν τις εντυπώσεις. Στο εν λόγω τρυπάκι φαίνεται να έχουν εισέλθει και ορισμένα από τα μέλη της Ερευνητικής Επιτροπής τα οποία σε αρκετές περιπτώσεις ξεφεύγουν από την ουσία του θέματος και επικεντρώνονται σε ερωτήματα που απλά οδηγούν σε λαϊκίστικα κουτσομπολιά και ατάκες που αποτελεί τροφή για τους δημοσιογράφους και έναυσμα για τα άτομα που οδηγούνται ενώπιον της Επιτροπής για να κλέψουν τις εντυπώσεις. Μάλιστα, δίνεται η εντύπωση πως ορισμένες από τις ερωτήσεις δεν αγγίζουν την ουσία του θέματος, αφήνοντας να αιωρείται η απορία κατά πόσον είναι γνώστες του αντικειμένου. Μόνο οι ερωτήσεις του Γιώργου Γεωργίου φαίνεται να υπεισέρχονται στα βαθιά και να αγγίζουν την ουσία.

Απαράδεκτο θα πρέπει να θεωρείται ο χρόνος που αναλώνεται στις ανοικτές ακροάσεις, με τα ερωτήματα που υποβάλλονται να αγγίζουν θέματα επουσιώδη. Δεν νοείται να αναλώνεται χρόνος και ερωτήσεις αναφορικά με το αυτοκίνητο που χρησιμοποιούσε ο Νικόλας Χατζηγιάννης, απλά για λόγους εντυπωσιασμού, τη στιγμή μάλιστα που ο κ. Χλωρακιώτης είχε αυτοκίνητο Mercedes S500 η αξία του οποίου υπερέβαινε τις €100.000.

Μάλιστα, είδαμε κατά τις πρώτες συνεδριάσεις της Ερευνητικής Επιτροπής τον Γενικό Ελεγκτή να καταθέτει για δύο ημέρες και να προβαίνει σε μονολόγους και παρά τα ερωτήματα που του τίθεντο ΜΟΝΟΣ του στόχος ήταν η στοχοποίση δύο και μόνο προσώπων, του Υπουργού Οικονομικών Χάρη Γεωργιάδη και Νικόλα Χατζηγιάννη.

Την ίδια ώρα, η Ερευνητική Επιτροπή, η οποία διορίστηκε για να ερευνήσει του λόγους για τους οποίους ο Συνεργατισμός οδηγήθηκε στην καταστροφή, να αναλώνει πολλαπλάσιο χρόνο για τη διερεύνηση των όσων συνέβησαν από το 2013 και μετά, αντί να ανατρέχει περισσότερο στα γεγονότα που προηγήθηκαν σε βάθος 20ετίας.

Το 2013, ο Συνεργατισμός αποτέλεσε το μεγαλύτερο τραπεζικό ναυάγιο της Κύπρου, ακόμη μεγαλύτερο από αυτό των Τράπεζας Κύπρου και Λαϊκής Τράπεζας. Ο μόνος λόγος που αποφεύχθηκε το κούρεμα στον Συνεργατισμό ήταν η φύση των δραστηριοτήτων του Συνεργατισμού, καθώς η πλειοψηφία των καταθέσεων ήταν κάτω από €100.000.

Ο Χάρης Γεωργιάδης με την πολιτική που εφάρμοσε αποτελεί τον πιο συνετό, επιτυχημένο και αξιόπιστο Υπουργό Οικονομικών των τελευταίων δεκαετιών. Μέσα από την συνετή πολιτική του, πέτυχε όπως η Κύπρος εξέλθει νωρίτερα από το πρόγραμμα οικονομικής προσαρμογής που επέβαλε η Κομισιόν, να καταγράφονται θετικοί ρυθμοί ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια πάνω από το 3% και  πρόσφατα η Κύπρος να εισέλθει στην επενδυτική βαθμίδα.

Ας μην ξεχνάμε άλλωστε πως ο κ. Αναστασιάδης πέτυχε την επανεκλογή του για δεύτερη συνεχόμενη θητεία στο αξίωμα του Προέδρου της Δημοκρατίας λόγω αυτής της σωστής και συνετής πολιτικής.

Ας σταματήσει λοιπόν η εύκολη στοχοποίηση του Υπουργού Οικονομικών από κάθε κατεύθυνση με εργαλείο τον λαϊκισμό για να κερδηθούν οι εντυπώσεις της κοινής γνώμης.

Δειτε Επισης

Οι μειώσεις στα επιτόκια, ο μηχανισμός νομισματικής μετάδοσης και οι επιπτώσεις στην κυπριακή οικονομία
Προκλήσεις και ευκαιρίες στον τομέα ακινήτων: Ανάγκη για βιώσιμες λύσεις και συνεργασία
Γραφειοκρατία στην Κύπρο: Ένα εμπόδιο για τους πολίτες και τις επενδύσεις
Η αυστηρή προειδοποίηση του Elon Musk: Πράγματι η Αμερική οδεύει προς τη χρεοκοπία;
Ο μετασχηματιστικός ρόλος της ΤΝ στην κανονιστική συμμόρφωση των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων
Παρωχημένα συστήματα και τεχνολογία αιχμής: Μπορεί το PropTech να φέρει επιτέλους την αγορά ακινήτων στο μέλλον;
Το ψηφιακό ευρώ: Ποια τα οφέλη του για εσάς;
Η άνοδος των βιώσιμων επενδύσεων: Οι προκλήσεις του ESG και των πράσινων ομολόγων για έναν επενδυτή
Καλό είναι κάποιοι να αρχίσουν να ξεχνάνε την ηλεκτροκίνηση
Έχει ο άνθρωπος νοημοσύνη να βάλει χαλινάρια στην AI πριν να είναι αργά;