Powered by

Λάρνακα: Δέκα νέες αιτήσεις για ξενοδοχεία

Χρονιά ρεκόρ για τις αφίξεις τουριστών ήταν το 2017 για την πόλη και Επαρχία Λάρνακας, ενώ αναμένεται ότι το 2018 θα κλείσει με μικρή αύξηση σε σχέση με την περσινή χρονιά, εκτιμά η ΕΤΑΠ.  
 
Σε δημοσιογραφική διάσκεψη που δόθηκε την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου σε παραλιακό ξενοδοχείο της Λάρνακας ο Πρόεδρος της ΕΤΑΠ Ντίνος Λευκαρίτης είπε ότι «το 2017 αποτέλεσε για τη Λάρνακα χρονιά ρεκόρ στις αφίξεις τουριστών, αφού η επαρχία προσέλκυσε 438.252 ξένους επισκέπτες, ποσοστό που ανέρχεται στο 12% των παγκύπριων τουριστικών αφίξεων. Για πρώτη φορά η επαρχία Λάρνακας ανήλθε στην τρίτη θέση σε αριθμό τουριστικών αφίξεων μετά την Πάφο και την Ελεύθερη Επαρχία Αμμοχώστου».
 
Πρόσθεσε ότι «οι αφίξεις τουριστών στην Επαρχία Λάρνακας για το 2013 ήταν 223.702 και το μερίδιό της 9,3%» προσθέτοντας πως «σε μόνο τέσσερα χρόνια η Λάρνακα κατάφερε να διπλασιάσει τις αφίξεις της και να αυξήσει και το μερίδιό της. Παρά το γεγονός ότι δεν έχουν ακόμη δημοσιευτεί τα στατιστικά στοιχεία για το 2018 σε επαρχιακό επίπεδο, εντούτοις υπολογίζεται ότι η χρονιά για τη Λάρνακα θα κλείσει με μικρή αύξηση σε σχέση με το προηγούμενο έτος».
 
Τουλάχιστον 10 αιτήσεις
Όσον αφορά τις νέες ξενοδοχειακές μονάδες ο Πρόεδρος της ΕΤΑΠ είπε πως «φέτος λειτούργησαν τα ξενοδοχεία Radisson Blu και LeBay καθώς και το Frangiorgio το οποίο αναβαθμίστηκε πλήρως και μετατράπηκε σε ξενοδοχείο, διπλασιάζοντας τις κλίνες του. Ταυτόχρονα υπάρχουν τουλάχιστον 10 νέες αιτήσεις για ξενοδοχειακά καταλύματα, τα οποία υπολογίζεται να λειτουργήσουν τα επόμενα τρία χρόνια».
 
Τα ξενοδοχεία του 2019
Είπε ακόμα ότι «εντός του 2019 αναμένεται να λειτουργήσουν τα ξενοδοχεία Samirana Boutique Hotel στην πλατεία Ερμού, το Q Boutique Hotel στην περιοχή Αγίου Λαζάρου, το Solaar Hotel στη Βορόκληνη, ενώ το πρώην Princess θα ανακαινιστεί πλήρως προσθέτοντας νέα δωμάτια και θα μετατραπεί σε Radisson Beach Resort».    
 
Ο κ. Λευκαρίτης αναφέρθηκε και στα έργα με τα οποία εμπλουτίστηκαν παραλίες της Λάρνακας και έγιναν από την ΕΤΑΠ Λάρνακας σε συνεργασία με τον ΚΟΤ και Τοπικές Αρχές της Περιφέρειας με στόχο την αναβάθμιση των υπηρεσιών αλλά και της εικόνας των παραλιών της πόλης.
 
Αυτή τη βδομάδα, σημείωσε «ολοκληρώθηκε η φύτευση 200 φοινικόδεντρων κατά μήκος του παραλιακού μετώπου Πύλας και Βορόκληνης, στην παραλία της οδού Τάσου Μητσόπουλου, στον Φάρο στα Περβόλια και στην παραλία αετοσανίδων στους Σοφτάδες. Στόχος της δράσης είναι η βελτίωση της εικόνας των παραλιών της Λάρνακας, η ενίσχυση του πρασίνου και η δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος αλλά κυρίως ταυτότητας για τις παραλίες της Λάρνακας».
 
Πρόσθεσε ότι «σε παραλία της Βορόκληνης κατασκευάστηκε ένα άρτιας υποδομής γήπεδο beach volley & beach tennis. Το συγκεκριμένο γήπεδο διαθέτει τις καλύτερες προδιαγραφές παγκυπρίως, αφού έχει τοποθετηθεί εξαιρετικής ποιότητας άμμος που δεν σηκώνει σκόνη, γεωύφασμα στην υποδομή, πυλώνες με εύκολη μετατροπή από beach tennis σε beach volley και αντίστροφα και αγωνιστικό φιλέ κατάλληλο και για τα δύο αθλήματα».
 
Σε παραλιακούς πεζόδρομους της Βορόκληνης και των Περβολιών τοποθετήθηκαν τέσσερα υπαίθρια γυμναστήρια με όργανα υψηλών προδιαγραφών, ενώ πολύ σύντομα τέτοια γυμναστήρια θα αποκτήσουν η παραλία Μακένζυ και η πλαζ του ΚΟΤ στην Πύλα.
 
Σύμφωνα με τον κ. Λευκαρίτη στην παραλία Γιαννάδες τοποθετήθηκαν τέσσερις συνθέσεις παιγνιδιών παραλίας, ενώ αναμένεται σύντομα να εγκατασταθεί αντίστοιχη υποδομή στο Μακένζυ, στην Καστέλα και στην παραλία έναντι των ξενοδοχείων της οδού Τάσου Μητσόπουλου.
 
Οσον αφορά τη διαφημιστική καμπάνια της Λάρνακας, ο Πρόεδρος της ΕΤΑΠ είπε πως «η καμπάνια υπό τον τίτλο “They Always Come Back” προγραμματίζεται να συνεχίσει και εντός του 2019. Η συγκεκριμένη καμπάνια αποτυπώνεται σε όλα τα μέσα προβολής της ΕΤΑΠ Λάρνακας, δηλαδή σε φυλλάδια, πανό, στην ιστοσελίδα, στα web-banners, στο ηλεκτρονικό ενημερωτικό δελτίο και σε photobooths στην πόλη».
 
Εξήγησε ότι στην καμπάνια προστέθηκε «νέο διαφημιστικό σποτ που με  ανθρωποκεντρική προσέγγιση μεταφέρει στην οθόνη το διαχρονικό δέσιμο του τουρίστα της Λάρνακας με τον προορισμό. To βίντεο δημιουργήθηκε από την Zedem Media που εδρεύει στη Λάρνακα, οι παραγωγοί της οποίας επεδίωξαν να παρουσιάσουν τη Λάρνακα όπως την βλέπουν, την αισθάνονται και την βιώνουν τόσο οι ίδιοι ως δημιουργοί όσο και οι τουρίστες που την επισκέπτονται».
 
Ο κ. Λευκαρίτης σημείωσε επίσης ότι «το slogan “They Always Come Back” συνοδεύεται πάντα από το κυρίως σύμβολο που είναι τα φλαμίνγκο και τα οποία πάντα επιστρέφουν στη Λάρνακα, όπως και ο ταξιδιώτης. Με αυτό τον τρόπο αναδεικνύεται και το γεγονός ότι η Λάρνακα κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο επαναλαμβανόμενων τουριστών από όλες τις παραλιακές πόλεις σε ποσοστό που ανέρχεται στο 60%».
 
Απαντώντας σε ερωτήσεις, ο Πρόεδρος της Εταιρείας είπε πως «η Λάρνακα είχε πρόσφατα προβολή μεγάλων διαστάσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο, μέσω της συνεργασίας του καναλιού ITV, της ΕΤΑΠ Λάρνακας και του γνωστού καλλιτέχνη Peter Andre, παρουσιάστηκαν στο δημοφιλές πρόγραμμα “Goodmorning Britain” πέντε επεισόδια με πλάνα αποκλειστικά από τη Λάρνακα. Τα επεισόδια των 4,5 λεπτών έκαστο, παρουσιάζουν τον Andre με την οικογένειά του στις διακοπές τους στη Λάρνακα, όπου ο καλλιτέχνης επιδίδεται σε διάφορες δραστηριότητες όπως κυπριακή μαγειρική και θαλάσσια αθλήματα και αναφέρεται στη πόλη του Ζήνωνα με πολύ εγκωμιαστικά σχόλια».
 
Ανέφερε ακόμα ότι «σύμφωνα με στοιχεία του καναλιού ITV, η τηλεθέαση της εκπομπής για το κάθε επεισόδιο ξεχωριστά κυμάνθηκε μεταξύ 1,3-1,5 εκατομμύρια σε ζωντανή μετάδοση, λαμβάνοντας το 23% του μέσου όρου τηλεθέασης, με επιπρόσθετη προβολή των επεισοδίων και διαδικτυακά».   
 
Τεχνητός ύφαλος
Ερωτηθείς για τον νέο τεχνητό ύφαλο της Λάρνακας ο κ. Λευκαρίτης είπε ότι το «Τμήμα Αλείας και Θαλασσίων Ερευνών έχει προκηρύξει προσφορά για τον καθαρισμό, προετοιμασία και πόντιση των σκαφών «Ελπίδα» που έχει αγοραστεί από την ΕΤΑΠ Λάρνακας με χορηγίες και του σκάφους «LEF1», το οποίο δώρισε η εταιρεία Petrolina (Holdings) Ltd. Τα δύο σκάφη θα απαρτίζουν τον νέο τεχνητό ύφαλο της Λάρνακας στη θαλάσσια περιοχή Βορόκληνης».
 
Εξήγησε ότι «τo σκάφος «Ελπίδα» μήκους 63 μέτρων θα ποντιστεί σε βάθος περίπου 30 μέτρων και το «LEF1» μήκους 15 μέτρων, σε βάθος 13-15 μέτρων. Η πόντιση αναμένεται να πραγματοποιηθεί εντός Μαΐου 2019», είπε και σημείωσε πως «το συγκεκριμένο έργο θα φέρει πολύπλευρα οφέλη στον τουρισμό και την τοπική οικονομία, ενώ θα συμβάλει διαχρονικά και στον εμπλουτισμό της θαλάσσιας ζωής».
 
Είπε επίσης ότι «με τη δημιουργία του υφάλου και της ύπαρξης του φημισμένου ναυαγίου «Ζηνοβία», η Λάρνακα θα καθιερωθεί πλέον ως ένας από τους πιο αξιόλογους καταδυτικούς προορισμούς της Ευρώπης».

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Τα είπε με το Δ.Σ. της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Συνδέσμων Ξεναγών ο Κουμής-Παραγωγική η συζήτηση
Πράσινο για ανανέωση της συλλογικής σύμβασης στα ξενοδοχεία από ΣΤΕΚ-Ενημερώνεται ο υπουργός Εργασίας
Στο 84,29% το ποσοστό συμμετοχής της E.V.H. Investments στο μετοχικό κεφάλαιο της Salamis Tours
Parklane Resort & Spa: Ρεβεγιόν Πρωτοχρονιάς με θεαματικό show από το Gabriele Rizzi Lab
Ο Χρίστος Αγγελίδης νέος Γενικός Διευθυντής του ΠΑΣΥΞΕ-Πότε αναλαμβάνει καθήκοντα
Εθελόντριες από το Ηνωμένο Βασίλειο παρείχαν υπηρεσίες σε κυπριακά καταφύγια-Ο ρόλος του Lordos Beach Hotel
Εταιρικές εκδηλώσεις στο Salt & Fire-Μια ολοκληρωμένη γαστρονομική εμπειρία
Philippe Bone: Μεγαλόπνοα σχέδια για την Accor στην Κύπρο-Σχεδιάζει τουλάχιστον 40 ξενοδοχεία με δέκα έργα ήδη σε εξέλιξη
Ολοταχώς για μεγάλο ρεκόρ ο τουρισμός... Πάνε για να σπάσουν το φράγμα των τεσσάρων εκατομμυρίων οι αφίξεις
Στα καλύτερά του με άνοδο σε αφίξεις και έσοδα ο τουρισμός...Αύξηση της συνεισφοράς του τομέα στο ΑΕΠ