Η καμπάνια Επικοινωνίας πίσω από την επιτυχία του Παύλου Κοντίδη
16:55 - 02 Νοεμβρίου 2018

Ένα από τα δημοφιλέστερα μότο των ιστιοπλόων λέει πως «το μυστικό της ιστιοπλοΐας είναι να μην αφήνεις τίποτα στην τύχη». Όντας ο κορυφαίος ιστιοπλόος στον κόσμο, ο Παύλος Κοντίδης δεν θα μπορούσε να μην εφαρμόζει τον πιο πάνω κανόνα. Έχοντας από τις αρχές του 2017 εμπιστευθεί τη δημόσια εικόνα του στην κυπριακή εταιρεία Total Sports Marketing, ο αργυρός Ολυμπιονίκης του Λονδίνου δρέπει τους καρπούς μιας επιτυχημένης συνεργασίας.
Η Total Sports Marketing, εταιρεία στην Κύπρο που εξειδικεύεται στην αθλητική Επικοινωνία, υλοποίησε πρόσφατα μια επιτυχημένη καμπάνια Επικοινωνίας διάρκειας δύο εβδομάδων, η οποία ώθησε την υποψηφιότητα του 28χρονου ιστιοπλόου στα World Sailing Awards, όπου αναδείχθηκε Rolex World Sailor of the Year 2018 – η ανώτατη τιμητική διάκριση που μπορεί να αποσπάσει ένας ιστιοπλόος
«Ξεκινήσαμε την καμπάνια κινούμενοι προς δύο κατευθύνσεις: α) την πρωτιά, στόχος που πηγάζει από το χαρακτήρα και την προσωπικότητα του Παύλου ο οποίος ως άνθρωπος θέλει να είναι πρώτος σε ό,τι κάνει και β) την κεφαλαιοποίηση της υποψηφιότητας, δηλαδή τη μετάδοση του μηνύματος ότι η συμπερίληψη του Κοντίδη στις πέντε υποψηφιότητες - για πρώτη φορά στην καριέρα του - και η παρουσία του στα World Sailing Awards, ήταν τεράστια επιτυχία» σχολιάζει ο Μικαέλο Παπαδάκης, διευθυντής της Total Sports Marketing.
Για την επίτευξη και των δύο πιο πάνω στόχων έπρεπε να ενεργοποιηθούν και να συσπειρωθούν γύρω από τον Παύλο οι Κύπριοι αλλά και οι φίλοι του στο εξωτερικό.
«Στην προσπάθεια μας υπήρχαν τρία ατού. Πρώτα η προσωπικότητα του Παύλου και το έρεισμά του στην κυπριακή κοινωνία, δεύτερον η δυναμική των χορηγών που τον στηρίζουν και τρίτον η δυναμική του αθλητή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης» προσθέτει ο διευθυντής της Total Sports Marketing και εξηγεί: «γνωρίζαμε ότι παρότι προέρχεται από μια μικρή χώρα, εντούτοις, ο Παύλος διέθετε το δεύτερο μεγαλύτερο αριθμό fans από τους πέντε υποψήφιους και ποντάραμε στην ενεργοποίησή τους, αφού η ψήφος του κοινού μετρούσε 30% στο τελικό αποτέλεσμα, με το υπόλοιπο 70% να προέρχεται από τις εθνικές ομοσπονδίες».
Η Total Sports Marketing συνεργάστηκε με την Ayia Napa Marina, την ΟΠΑΠ Κύπρου, την Petrolina και η την RCB Bank, στις online και offline διαφημιστικές και προωθητικές ενέργειες που «έτρεξαν» ειδικά για την υποψηφιότητα του Κοντίδη στα World Sailing Awards. Οι προσπάθειες ενισχύθηκαν με καμπάνια στα ΜΚΔ (Facebook, Instagram, Twitter) του αθλητή με το hashtag #VoteForPavlos, όπως επίσης με Δελτία Τύπου και δημοσιογραφικά κείμενα σε Κύπρο και Ελλάδα.
Χάρη στην προσωπικότητά του ο Κοντίδης εξασφάλισε την στήριξη οργανισμών και συνόλων, από τον ΚΟΤ μέχρι τον ΟΠΑΠ Μαραθώνιο Λεμεσού αλλά και ανθρώπων του αθλητισμού (σε Κύπρο και Ελλάδα), της τηλεόρασης και των social media.
Εν κατακλείδι σημειώνεται πως: «προφανώς και οι ανεπανάληπτες αγωνιστικές επιτυχίες, από το Σεπτέμβριο του 2017 έως και τον Αύγουστο του 2018, ήταν αυτές που έπαιξαν τον πλέον καταλυτικό ρόλο στην βράβευση του Κοντίδη. Ωστόσο, μια επιτυχημένη καμπάνια που αξιοποίησε τα ατού του αθλητή και πέτυχε αρχικά την κινητοποίηση μιας μεγάλης μερίδας των Κυπρίων προς έναν σκοπό και στη συνέχεια την ανάδειξή του ως πρώτου ανάμεσα σε κορυφαίους αθλητές και Ολυμπιονίκες».
Μπορεί η κατηγορία Laser στην ιστιοπλοΐα να είναι ατομικό αγώνισμα, όμως η προσπάθεια ήταν ομαδική, όπως αποτυπώθηκε με τις λέξεις «WE DID IT», που χρησιμοποίησε ο ίδιος ο Παύλος τα ξημερώματα της Τετάρτης, για να μεταδώσει το μήνυμα της επιτυχίας.
Τρεις λέξεις που εσώκλεισαν χιλιάδες ανθρώπους οι οποίοι κινητοποιήθηκαν δίνοντάς του μια ακόμα πρωτιά.

Η Total Sports Marketing, εταιρεία στην Κύπρο που εξειδικεύεται στην αθλητική Επικοινωνία, υλοποίησε πρόσφατα μια επιτυχημένη καμπάνια Επικοινωνίας διάρκειας δύο εβδομάδων, η οποία ώθησε την υποψηφιότητα του 28χρονου ιστιοπλόου στα World Sailing Awards, όπου αναδείχθηκε Rolex World Sailor of the Year 2018 – η ανώτατη τιμητική διάκριση που μπορεί να αποσπάσει ένας ιστιοπλόος
«Ξεκινήσαμε την καμπάνια κινούμενοι προς δύο κατευθύνσεις: α) την πρωτιά, στόχος που πηγάζει από το χαρακτήρα και την προσωπικότητα του Παύλου ο οποίος ως άνθρωπος θέλει να είναι πρώτος σε ό,τι κάνει και β) την κεφαλαιοποίηση της υποψηφιότητας, δηλαδή τη μετάδοση του μηνύματος ότι η συμπερίληψη του Κοντίδη στις πέντε υποψηφιότητες - για πρώτη φορά στην καριέρα του - και η παρουσία του στα World Sailing Awards, ήταν τεράστια επιτυχία» σχολιάζει ο Μικαέλο Παπαδάκης, διευθυντής της Total Sports Marketing.
Για την επίτευξη και των δύο πιο πάνω στόχων έπρεπε να ενεργοποιηθούν και να συσπειρωθούν γύρω από τον Παύλο οι Κύπριοι αλλά και οι φίλοι του στο εξωτερικό.
«Στην προσπάθεια μας υπήρχαν τρία ατού. Πρώτα η προσωπικότητα του Παύλου και το έρεισμά του στην κυπριακή κοινωνία, δεύτερον η δυναμική των χορηγών που τον στηρίζουν και τρίτον η δυναμική του αθλητή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης» προσθέτει ο διευθυντής της Total Sports Marketing και εξηγεί: «γνωρίζαμε ότι παρότι προέρχεται από μια μικρή χώρα, εντούτοις, ο Παύλος διέθετε το δεύτερο μεγαλύτερο αριθμό fans από τους πέντε υποψήφιους και ποντάραμε στην ενεργοποίησή τους, αφού η ψήφος του κοινού μετρούσε 30% στο τελικό αποτέλεσμα, με το υπόλοιπο 70% να προέρχεται από τις εθνικές ομοσπονδίες».
Η Total Sports Marketing συνεργάστηκε με την Ayia Napa Marina, την ΟΠΑΠ Κύπρου, την Petrolina και η την RCB Bank, στις online και offline διαφημιστικές και προωθητικές ενέργειες που «έτρεξαν» ειδικά για την υποψηφιότητα του Κοντίδη στα World Sailing Awards. Οι προσπάθειες ενισχύθηκαν με καμπάνια στα ΜΚΔ (Facebook, Instagram, Twitter) του αθλητή με το hashtag #VoteForPavlos, όπως επίσης με Δελτία Τύπου και δημοσιογραφικά κείμενα σε Κύπρο και Ελλάδα.
Χάρη στην προσωπικότητά του ο Κοντίδης εξασφάλισε την στήριξη οργανισμών και συνόλων, από τον ΚΟΤ μέχρι τον ΟΠΑΠ Μαραθώνιο Λεμεσού αλλά και ανθρώπων του αθλητισμού (σε Κύπρο και Ελλάδα), της τηλεόρασης και των social media.
Εν κατακλείδι σημειώνεται πως: «προφανώς και οι ανεπανάληπτες αγωνιστικές επιτυχίες, από το Σεπτέμβριο του 2017 έως και τον Αύγουστο του 2018, ήταν αυτές που έπαιξαν τον πλέον καταλυτικό ρόλο στην βράβευση του Κοντίδη. Ωστόσο, μια επιτυχημένη καμπάνια που αξιοποίησε τα ατού του αθλητή και πέτυχε αρχικά την κινητοποίηση μιας μεγάλης μερίδας των Κυπρίων προς έναν σκοπό και στη συνέχεια την ανάδειξή του ως πρώτου ανάμεσα σε κορυφαίους αθλητές και Ολυμπιονίκες».
Μπορεί η κατηγορία Laser στην ιστιοπλοΐα να είναι ατομικό αγώνισμα, όμως η προσπάθεια ήταν ομαδική, όπως αποτυπώθηκε με τις λέξεις «WE DID IT», που χρησιμοποίησε ο ίδιος ο Παύλος τα ξημερώματα της Τετάρτης, για να μεταδώσει το μήνυμα της επιτυχίας.
Τρεις λέξεις που εσώκλεισαν χιλιάδες ανθρώπους οι οποίοι κινητοποιήθηκαν δίνοντάς του μια ακόμα πρωτιά.