Vicken Sarkissian: Τα πλάνα του νέου CMO της PHC
06:57 - 30 Οκτωβρίου 2018
Στην ενδυνάμωση της στρατηγικής για κάθε κατηγορία brand ξεχωριστά θα επικεντρωθεί ο Chief Marketing Officer (CMO) της PHC Franchised Restraurants Public Ltd. Σε συνέντευξή του στο InBusinessNews ο Vicken Sarkissian εξηγεί ότι κάθε brand έχει διαφορετικό κοινό, σημειώνοντας ότι οι millennials επηρεάζουν την στρατηγική του ομίλου, ο οποίος καλείται να βρει τον σωστό τρόπο προβολής των προϊόντων του προκειμένου να ικανοποιήσει τη συγκεκριμένη γενιά.
Διαβάστε ακόμα: Σήκωσαν €15,4 δις από την Κύπρο σε 7 χρόνια
Στόχος της PHC για το 2019 είναι από τη μία η συνέχιση της ανοδικής πορείας των παραδοσιακών της brands και από την άλλη η στήριξη νέων brands με απώτερο σκοπό την αύξηση του market share.
Στα πλάνα του ομίλου είναι επίσης ένα ξεχωριστό καινούργιο all day καφέ εστιατόριο που θα λειτουργήσει στο Nicosia Mall.
Ποιος ο νέος σου ρόλος στην PHC και ποιους στόχους έχεις θέσει;
Από senior operations manager αναβαθμίστηκα τον φετινό Οκτώβριο, αναλαμβάνοντας τη θέση του Chief Marketing Officer (CMO) της PHC Franchised Restraurants Public Ltd. Θα επικεντρωθούμε στη δημιουργία δυνατής στρατηγικής για κάθε κατηγορία brand ξεχωριστά, όπως ταχυφαγεία (fast food), καφεστιατόρια, casual dining και αναβαθμισμένο casual dining. Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι κάθε κατηγορία χρειάζεται διαφορετική προσέγγιση και η στρατηγική επικοινωνίας που θα ακολουθηθεί είναι ξεχωριστή από τις υπόλοιπες.
Διαβάστε ακόμα: Ο James Allerton-Austin στο The Digital Cyprus Conference
Οι millennials
Ποιο είναι το κοινό της PHC και πώς σας επηρεάζουν οι millennials;
Κάθε brand έχει διαφορετικό κοινό και το target audience του ομίλου είναι αρκετά ευρύ καλύπτοντας ηλικίες από 15 μέχρι 60 ετών. Οι millennials επηρεάζουν την στρατηγική μάρκετινγκ, καθώς αποτελούν ένα από τα πιο σημαντικά και δύσκολα κοινά. Είναι η νέα γενιά και πρέπει να βρούμε τον σωστό τρόπο να επικοινωνήσουμε τα brands με τον τρόπο, τον οποίο επιθυμεί αυτή η γενιά. Ο τρόπος που σκέφτεται ένας millennial δεν έχει καμία σχέση με το πώς σκέφτονται οι προηγούμενες γενιές.
Πόσο συναρπαστική είναι η διαχείριση μερικών δημοφιλών brands όπως Pizza Hut, Burger King και Caffe Nero;
Η PHC είναι ο μεγαλύτερος όμιλος εστίασης στην Κύπρο με περισσότερες από 100 μονάδες σε όλο το νησί, καλύπτοντας το πλήρες φάσμα της εστίασης από ταχυφαγεία έως casual dining και καφεστιατόρια. Είναι μεγάλη μου χαρά να ανήκω στο δυναμικό ενός ομίλου που διαχειρίζεται ένα συνεχώς αυξανόμενο χαρτοφυλάκιο γνωστών αλυσίδων εστιατορίων και καφεστιατορίων, όπως Pizza Hut, KFC, Taco Bell, Burger King, Caffe Nero, Jamie’s Italian, PAUL, το Wagamama Ελλάδας και Κύπρου, ενώ προσφέρει και άλλες υπηρεσίες, όπως αίθουσες εκδηλώσεων και διοργανώσεις εκδηλώσεων. Η διαχείριση δημοφιλών διεθνών brands μου προσφέρει επιπλέον εμπειρία και τη δυνατότητα ελέγχου brands που απευθύνονται σε διαφορετικά κοινά.
Μία έκπληξη στο Nicosia Mall
Ποια τα επόμενα πλάνα της PHC;
Στόχος είναι αφενός η συνέχιση της δυναμικής και η αύξηση των πωλήσεων των κλασικών brands που βρίσκονται στην αγορά για 10-15 χρόνια, και αφετέρου η ενδυνάμωση και επέκταση των νέων brandsτου ομίλου (Caffe Nero, Burger King και PAUL), με σκοπό την αύξηση των μεριδίων αγορών.
Εκτός από τα γνωστά brands Caffe Nero, Pizza Hut, KFC, Tacobell, Burger King και Tavernaki, τα οποία θα βρίσκονται στο Nicosia Mall, η PHC ετοιμάζει ακόμα μία έκπληξη για το κοινό. Πρόκειται για ένα ξεχωριστό καινούργιο all day καφέ εστιατόριο που θα λειτουργήσει στο νέο mall της Λευκωσίας.