Operations Department: Υπευθυνότητα που κάνει τη διαφορά (ΧΟΡΗΓΟΣ)

Αν θα ήθελε κάποιος να απεικονίσει την καθοδήγηση εμπορευμάτων, που κάνει το τμήμα operations της Christoudias Logistics, θα μπορούσε άνετα να την παρομοιάσει με τον πύργο ελέγχου ενός αεροδρομίου. Συνεχής παρακολούθηση των φορτίων των πελατών, λεπτοί και επαγγελματικοί χειρισμοί, αμεσότητα. Για τα operations και τη λειτουργία τους, μας μίλησε η Manager του τμήματος Freight Forwarding  κ. Γιάννα Λουκά.

Άριστη και επαγγελματική εξυπηρέτηση
Βάσει της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας της Eταιρείας μας, στόχος και ευθύνη όλων είναι η άριστη και επαγγελματική εξυπηρέτηση, με σκοπό τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για τους πελάτες που μας εμπιστεύονται.
Στην περίπτωση του Τμήματός μας, η ευθύνη μας είναι να συνεισφέρουμε αποτελεσματικά στον πιο πάνω στόχο και απόδειξη αυτού είναι η διαδικασία στην οποία αναφερθήκατε. Από τη στιγμή που ο πελάτης δώσει οδηγίες για ένα φορτίο, , το Τμήμα επικοινωνεί με τους προμηθευτές του πελάτη για να διευθετήσει την γρήγορη και ασφαλή περισυλλογή του φορτίου με  φορτηγό το οποίο ανήκει σε πανευρωπαϊκό δίχτυο φορτηγών. Οι ενέργειες πρέπει να είναι συγχρονισμένες και καλά προετοιμασμένες, έτσι ώστε το φορτίο να παραληφθεί έγκαιρα για να παραδοθεί στην Κύπρο στα χρονικά πλαίσια που αναμένει ο πελάτης. Πρέπει δηλαδή για κάθε φορτίο να βεβαιωθούμε ότι θα αφιχθεί έγκαιρα στις αποθήκες του ανταποκριτή μας, ώστε να  φορτωθεί στην εβδομαδιαία αναχώρηση από τις ευρωπαϊκές πλατφόρμες μεταφοράς που διαθέτει η Eταιρεία. Είναι εδώ που το τμήμα μας κάνει μάχες με το χρόνο καθημερινά και τις κερδίζει. Υπάρχει συνεχής παρακολούθηση του φορτίου και συντονισμός όλων των ενεργειών, έτσι ώστε αυτό να φορτωθεί και να φτάσει το συντομότερο δυνατό. Καθ’ όλη τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας ο πελάτης ενημερώνεται για το πού βρίσκεται το φορτίο του και πότε αναμένεται να φτάσει στην Κύπρο.
 
Φιλοσοφία και δυνατά σημεία
Η φιλοσοφία του τμήματος δεν διαφέρει από την όλη πελατοκεντρική κουλτούρα της Eταιρείας. Η εξυπηρέτηση του πελάτη αποτελεί για εμάς το μέγιστο αξίωμα και γι’ αυτό λειτουργούμε έτσι ώστε να διασφαλιστεί με τον καλύτερο τρόπο. Δυνατά μας σημεία: η υπευθυνότητα, ο επαγγελματισμός, η ομαδικότητα και ο ζήλος όσων στελεχώνουν το τμήμα, το οποίο αποτελείται από καταρτισμένα άτομα με όρεξη για δουλειά και πάθος γι’ αυτό που κάνουν. Αντιλαμβανόμαστε όλοι μας τη σημασία όσων αναλαμβάνουμε, την ευθύνη έναντι αυτών, αλλά και των πελατών μας.
 
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα 
Οι αναπτυγμένες και στοχευμένες διαδικασίες μας, η εξειδίκευση του προσωπικού, η αυτοματοποίηση και η μηχανογράφηση των διαδικασιών παραγωγής, καθώς επίσης το μεγάλο μερίδιο αγοράς που οδηγεί σε οικονομίες κλίμακος, αποτελούν ισχυρά όπλα για την Eταιρεία μας. Όλα τα παραπάνω δημιουργούν υψηλό επίπεδο ανταγωνιστικότητας, το οποίο κάνει ακόμα πιο οικονομικά συμφέρουσα τη μεταφορά, ξεκινώντας από τα πολύ μικρά φορτία με €22 και συνεχίζοντας με όλο και μεγαλύτερα, όπου κατ’ επέκταση στην υπηρεσία που λαμβάνει ο πελάτης προστίθεται σημαντικό value for money. Επίσης, όλα τα φορτία που μεταφέρονται από την Christoudias Logistics είναι και ασφαλισμένα χωρίς επιπλέον κόστος.
 
Δυναμικό πελατολόγιο
Για όλους τους προαναφερθέντες λόγους, που μας κάνουν να ξεχωρίζουμε από τους συνήθεις διαμεταφορείς, ο πελάτης μπορεί να μας εμπιστευτεί ακόμα και για τις πιο εξειδικευμένες μεταφορές.Όσον αφορά τις υπόλοιπες υπηρεσίες που προσφέρει η Eταιρεία μας, οι λόγοι για να μας επιλέξει κανείς είναι επίσης πολλοί και ποικίλλουν. Πρώτα από όλα, η Eταιρεία μέσα από τα χρόνια της λειτουργίας της απέδειξε ότι εννοεί όσα λέει και υπόσχεται. Κερδίσαμε την εμπιστοσύνη των πελατών μας με τη ποιότητα των υπηρεσιών μας. Επίσης, το πελατολόγιο της Eταιρείας περιλαμβάνει  μεγάλες κυπριακές και διεθνείς εταιρείες, όπως: ΙΚΕΑ, Lidl, Adidas, Henkel, Follie Follie, British American Tobacco, Cosmos Trading Tobacco IPH, PHC, McDonald’s, Όμιλος Φώτος Φωτιάδης, CYPIN, Αγία Σκέπη, Cheeseline και αρκετές άλλες. Η Eταιρεία λειτουργεί με ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης αποθηκών, WMS, και προσφέρει μία μεγάλη γκάμα υπηρεσιών και reporting στους πελάτες της για την καλύτερη διαχείριση των προϊόντων και αποθεμάτων τους.
 
Προσωπικό και υπηρεσίες
Η Eταιρεία εργοδοτεί πέραν των 75 ατόμων με εγκαταστάσεις σε ιδιόκτητους γραφειακούς και αποθηκευτικούς χώρους σε Λευκωσία και Λεμεσό και παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες και λύσεις 3PL στους πελάτες της. Αυτές περιλαμβάνουν λύσεις αποθήκευσης και διαχείρισης αποθέματος, ετοιμασίας παραγγελιών και διανομής στους τελικούς πελάτες, θαλάσσιες και αεροπορικές μεταφορές, καθώς επίσης και υπηρεσίες εκτελωνισμού.
Ο πελάτης μας νιώθει ότι δίπλα του έχει ολόκληρη ομάδα καταρτισμένων επαγγελματιών με ονοματεπώνυμο, που μπορούν ανά πάσα στιγμή να δώσουν απαντήσεις σε κάθε ερώτησή του και να προσφέρουν τις αναγκαίες λύσεις σε κάθε περίπτωση. Η άριστη πελατειακή εμπειρία που θέλουμε και μπορούμε να προσφέρουμε στον πελάτη αποτελεί και το ψηλότερο σημείο του πήχη που έχουμε ως τμήμα και ως Eταιρεία. Είμαστε περήφανοι να πούμε ότι δεν συνηθίζουμε να περνάμε κάτω από αυτό τον πήχη.
 
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Διεύθυνση: Ενότητος 32
Παλλουριώτισσα, Λευκωσία 1684
Τηλέφωνο: 22272200
Φαξ: 22347962
E-mail: info@christoudias.com.cy
Website: http://www.christoudias.com.cy
 

Δειτε Επισης

GPM-HENKEL LTD
CRM.COM
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΚΡΙΣΤΗΣ
Operations Department: Υπευθυνότητα που κάνει τη διαφορά (ΧΟΡΗΓΟΣ)
TOP FMCG Brands: Οι κορυφαίες μάρκες σε υπεραγορές και καταστήματα λιανικής