Περισσότερη διαφήμιση για διαμάντια

Η εταιρεία De Beers σκοπεύει να διαθέσει περισσότερα χρήματα για να διαφημίσει διαμάντια από όσα έχει διαθέσει οποιαδήποτε στιγμή την περασμένη δεκαετία, προκειμένου να κερδίσει πλούσιους αγοραστές.

Η εταιρεία, μια μονάδα της Anglo American Plc, ενίσχυσε τον προϋπολογισμό της στο τμήμα μάρκετινγκ και τον έφτασε στα 140 εκατομμύρια δολάρια φέτος, ποσό που είναι το μεγαλύτερο από το 2008, σύμφωνα με δήλωση της εταιρείας, την Τρίτη. Οι τρεις μεγαλύτερες αγορές της, οι Η.Π.Α., η Κίνα και η Ινδία, θα είναι το επίκεντρο, όπως ανέφερε η εταιρεία.

Τα διαμάντια αντιμετωπίζουν σκληρότατο ανταγωνισμό ως σύμβολο της ελίτ, από την αρχή της δεκαετίας του 2000, καθώς οι νέοι, πλούσιοι αγοραστές δαπανούν περισσότερα μετρητά για ηλεκτρονικά είδη υψηλής τεχνολογίας, ταξίδια και εκλεκτά εστιατόρια. Ενώ η De Beers είπε ότι οι δαπάνες για κοσμήματα με διαμάντια τα τελευταία πέντε χρόνια έχουν φτάσει σε ποσό- ρεκόρ, η εταιρεία αγωνίζεται επίσης για μια σταθερή πτώση των τιμών για αυτά τα πολύτιμα πετράδια.

"Δεν μπορούμε να θεωρήσουμε τη μελλοντική ανάπτυξη ως δεδομένη", δήλωσε ο Στέφεν Λούσιερ, επικεφαλής του μάρκετινγκ στην De Beers. "Η αύξηση των δαπανών μας από μια ισχυρή θέση θα βοηθήσει στην υποστήριξη της συνεχιζόμενης ζήτησης τόσο στις ώριμες όσο και στις αναπτυσσόμενες αγορές, ιδιαίτερα μετά το 2000".

Η De Beers προσπαθεί να αναστρέψει τη συρρίκνωση της διαφήμισης διαμαντιών που ακολούθησε την κατάρρευση του μονοπωλίου της στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Καθώς ο κλάδος συρρικνώθηκε, η De Beers δεν ήταν διατεθειμένη να πληρώσει για την προώθηση που θα βοηθούσε (και) τους αντιπάλους της και έτσι, έκοψε τον προϋπολογισμό του άρκετινγκ στο μισό, φτάνοντας περίπου τα 100 εκατομμύρια δολάρια ετησίως στη δεκαετία του 2000.

Η εταιρεία θα επικεντρωθεί πλέον στην προσοχή της στα σήματα Forevermark και De Beers Diamond Jewelers και θα αυξήσει επίσης τη συνεισφορά της στο Diamond Producers Association, μια ομάδα πίεσης που προσπαθεί να συγκεντρώσει περισσότερα χρήματα.

Ο κλάδος εξαρτάται όλο και περισσότερο από τις Η.Π.Α., οι οποίες αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το ήμισυ της παγκόσμιας αγοράς διαμαντιών. Η αμερικανική αγορά αυξήθηκε κατά 4,4% φτάνοντας στο επίπεδο ρεκόρ των 41 δισεκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι, αντισταθμίζοντας με αυτό τον τρόπο τη συρρίκνωση της αγοράς στην Κίνα και την Ινδία.
 
ΠΗΓΗ: newmoney.gr

Δειτε Επισης

Ebury: Οι υψηλές πληθωριστικές πιέσεις καθυστερούν την μείωση των επιτοκίων στις ΗΠΑ
Τουρκία: Φρένο στις αυξήσεις επιτοκίων-Μαζεύει τις απώλειες η λίρα
Δημοσκόπηση Reuters: Η παγκόσμια οικονομία θα συνεχίσει την ανάπτυξή της μέχρι το 2025
Ρωσία: Αμετάβλητα στο 16% τα επιτόκια-Νέο υψηλό για το ρούβλι
Έρευνα ΕΚΤ: Βελτιώνεται η εικόνα που έχουν οι καταναλωτές για τον πληθωρισμό
Οδεύει προς τα $10.000 ο χαλκός μετά την προσφορά της BHP για την Anglo American
Αύξηση 3% στα καθαρά κέρδη πρώτου τριμήνου της TotalEnergies
TikTok: Αναζητεί «παραθυράκια» να αποφύγει το πρόστιμο της Ε.Ε.
Την μικρότερη ανάπτυξη διετίας σημείωσε η οικονομία των ΗΠΑ το α΄ τρίμηνο
Γεν: «Βουτιά» 34 ετών παρά την παρέμβαση των αρχών