Στις ίδιες τιμές με τα Carrefour ο Σκλαβενίτης

Παρόμοια τιμολογιακή πολιτική με τον προκάτοχό του φαίνεται να ακολουθεί ο Σκλαβενίτης, στους πρώτους μήνες παρουσίας του στην κυπριακή αγορά.

Σύμφωνα με το Παρατηρητήριο Τιμών της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή για μεγάλες υπεραγορές, οι υπεραγορές Σκλαβενίτη βρίσκονται σε παρόμοιες -αν όχι ακριβώς στις ίδιες- θέσεις κατάταξης με τα Carrefour όσον αφορά το κόστος αγοράς συγκεκριμένων προϊόντων.

Για παράδειγμα, με βάση το Παρατηρητήριο Τιμών για μεγάλες υπεραγορές της 31ης Μαΐου 2017 οι υπεραγορές Σκλαβενίτης στη Λευκωσία βρίσκονται στην τρίτη θέση, με ελάχιστη διαφορά από τη δεύτερη πιο ακριβή μεγάλη υπεραγορά, την ώρα που στο αντίστοιχο Παρατηρητήριο Τιμών της 7ης Φεβρουαρίου 2017 οι υπεραγορές Carrefour ήταν η δεύτερη ακριβότερη υπεραγορά, με επίσης ελάχιστη διαφορά από την τρίτη υπεραγορά. 




Παράλληλα, στη Λεμεσό, συνεχίζει να είναι η τρίτη πιο ακριβή υπεραγορά, όπως ήταν και τα Carrefour στο προηγούμενο Παρατηρητήριο Τιμών (07.02.2017).

Στην επαρχία Λάρνακας, το κόστος αγοράς συγκεκριμένων κοινών προϊόντων στις υπεραγορές Σκλαβενίτη παραμένει το υψηλότερο από ολόκληρη την επαρχία, όπως δηλαδή και τα Carrefour, στο Παρατηρητήριο Τιμών της 7ης Φεβρουαρίου 2017, με μικρή, ωστόσο, διαφορά, από τη δεύτερη πιο ακριβή υπεραγορά της πόλης.

Βέβαια στην επαρχία Πάφου, μπορεί τα Carrefour να θεωρούνταν σχεδόν η φτηνότερη μεγάλη υπεραγορά της πόλης, εντούτοις ο Σκλαβενίτης αποδεικνύεται η ακριβότερη, με βάση το τελευταίο Παρατηρητήριο Τιμών της 31ης Μαΐου 2017. Ωστόσο, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι τόσο στο πιο πρόσφατο όσο και στο προηγούμενο παρατηρητήριο ο αριθμός αλλά και το είδος των προϊόντων διαφέρουν.

Παράλληλα, τις υψηλότερες τιμές εξακολουθούν να έχουν, όπως και τα Carrefour, στην ελεύθερη περιοχή Αμμοχώστου οι υπεραγορές Σκλαβενίτη.

Παρόμοια ήταν τα δεδομένα και στο Παρατηρητήριο Τιμών της 7ης Νοεμβρίου 2016, σύμφωνα με το οποίο το καλάθι αγορών για συγκεκριμένα προϊόντα στα Carrefour ήταν το δεύτερο ακριβότερο στην πρωτεύουσα και στη Λεμεσό.

Δειτε Επισης

Τ. Αράπογλου: Αύξηση ποσοστού διανομής κερδών στους μετόχους, προγράμματα επιβράβευσης του προσωπικού
Lidl: Στον δρόμο για να γίνει το ισχυρότερο movement brand στην Ευρώπη με νέα ταυτότητα η CRIVIT
Toyota: Κατασκευάζει κορυφαία μοντέλα με ρίζες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό
Αναγνώριση σκληρής δουλειάς, θυσιών και κόπων...Τι δήλωσαν οι βραβευθέντες των 17ων IN Business Awards (vid)
CP Herbalist και Columbia Confectionery επιστρέφουν μόνιμα στο My Mall Limassol
Η κάθοδος της LTIMindtree και πώς πρόκειται να δραστηριοποιηθεί στην Κύπρο-Νέο ψηφιακό hub στο CYENS
Μ. Κύρου: Η ψηφιακή υπηρεσία eFX Convert της Τρ. Κύπρου που αλλάζει το παιχνίδι στην μετατροπή συναλλάγματος
Τι χρειάζεται να κάνει η Κύπρος για επαναπατρισμό ταλέντων-Οι εισηγήσεις στο TechIsland Summit
«Θα εξυπηρετούμε ολόκληρη την Ευρώπη από την Κύπρο»-H Thomas Cook India και επίσημα στο νησί μας (pics)
Έτρεξε με υπερδιπλάσιο ρυθμό από Ε.Ε. και Ευρωζώνη η κυπριακή οικονομία το πρώτο τρίμηνο-Άγγιξε το 3%