Η Apple αλλάζει τα δεδομένα στην επαυξημένη πραγματικότητα
09:54 - 08 Ιουνίου 2017

Μία από τις νέες ανακοινώσεις της Apple έχει ενθουσιάσει τους ειδικούς στον τομέα της τεχνολογίας, σε ό,τι αφορά στην επαυξημένη πραγματικότητα (AR). Όπως επεσήμανε επιχειρηματικός ηγέτης στον τομέα, το νέο λογισμικό της εταιρίας «αλλάζει τα δεδομένα».
Η Apple αποκάλυψε το νέο της λειτουργικό για iPhone και iPad, το iOS 11, στη διάρκεια του Apple Worldwide Developers Conference τη Δευτέρα.
Το σύστημα εισάγει και το ARKit, ένα νέο πλαίσιο/πλατφόρμα για να δημιουργούν οι developers πιο εύκολα εφαρμογές που χρησιμοποιούν επαυξημένη πραγματικότητα, την τεχνολογία που επιτρέπει σε συσκευές να εμφανίζουν εικόνες που έχουν παραχθεί ψηφιακά, αναμεμειγμένες με τον πραγματικό κόσμο.
«Αναμειγνύοντας ψηφιακά αντικείμενα και πληροφορίες με το περιβάλλον γύρω σου, η επαυξημένη πραγματικότητα οδηγεί τις εφαρμογές πέραν της οθόνης, απελευθερώνοντάς τες ώστε να αλληλεπιδρούν με τον πραγματικό κόσμο με απόλυτα νέους τρόπους», περιγράφει ο τεχνολογικός κολοσσός σε ιστοσελίδα προεπισκόπησης.
Η εταιρία προϊόντων εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας, Marxent, δημιουργεί εφαρμογές AR για προϊόντα της Apple εδώ και έξι χρόνια. Ο συνιδρυτής και CEO της εταιρίας, Beck Besecker, σχολίασε πως η ανακοίνωση του κολοσσού «αλλάζει τα δεδομένα», διότι θα βοηθήσει να ενσωματωθεί η τεχνολογία στην καθημερινή ζωή.
«Θα μπορούσε θεωρητικά να προσθέσει μια τέταρτη διάσταση στον τρόπο με τον οποίο βιώνουμε τον κόσμο», ανέφερε το στέλεχος μιλώντας στο CNBC.
«Μόλις η Apple αρχίσει να ενσωματώνει την επαυξημένη πραγματικότητα στις πιο δημοφιλείς εφαρμογές της, όπως το email, τα γραπτά μηνύματα, φωτογραφίες, χάρτες και μουσική, θα φέρει την AR στις ζωές μας, με έναν βαθύ και ουσιαστικό τρόπο σε καθημερινή βάση», πρόσθεσε.
Ο Geoff Blaber, ερευνητής εικονικής πραγματικότητα (VP) στην CCS Insight, επίσης επαίνεσε το ARKit, τονίζοντας πως θα βοηθήσει τους developers να δημιουργήσουν εντυπωσιακές εμπειρίες με επαυξημένη πραγματικότητα.
Αντίπαλοι που επίσης έχουν ριχτεί στην «αρένα» της AR περιλαμβάνουν το Facebook, τη Microsoft και το Snapchat.
ΠΗΓΗ: euro2day.gr