Powered by

Ξενοδοχεία και τουριστικά sites σε πόλεμο για... την πίτα Σε πόλεμο επικράτησης εξελίσσεται η συνεργ

Σε διαδικτυακό πόλεμο επικράτησης με τα τουριστικά sites -παρότι έχουν τονώσει τις δραστηριότητές τους- έχουν εμπλακεί μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες.

Η Marriott International, η Hilton Worldwide και η InterContinental Hotels χρησιμοποιούν επιθετικές καμπάνιες μάρκετινγκ για να ανακτήσουν δραστηριότητες που έχουν κερδίσει το Expedia, το Priceline και άλλα sites κρατήσεων, που κατευθύνουν τους πελάτες τους στις μονάδες αυτές αλλά παίρνουν και προμήθεια μέχρι και 30% για κάθε κράτηση.

Οι ξενοδοχειακές αλυσίδες αρχίζουν να αντιμετωπίζουν αυτές τις ιστοσελίδες ως επιχειρηματικούς εταίρους χαμηλότερης αξίας και περισσότερο ως εμπόδια που στέκονται μεταξύ των ίδιων και των πελατών τους.

Όπως εξηγεί το MarketWatch, πολλές μεγάλες φίρμες ξενοδοχείων προσφέρουν φθηνότερη διαμονή και άλλα οφέλη σε μέλη (loyalty members) που κάνουν κράτηση απευθείας μέσα από τα δικά τους sites και όχι μέσα από τουριστικά πρακτορεία.

Αυτή η συντονισμένη προσπάθεια, πάντως, αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις καθώς αυτοί οι ιστότοποι προσφέρουν εκτεταμένα εργαλεία για το σχεδιασμό ταξιδιών. Μέσα από διαδικτυακά πρακτορεία καταγράφηκαν κρατήσεις αξίας 99 δισ. δολαρίων σε ξενοδοχεία σε όλον τον κόσμο πέρυσι, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρία Phocuswright που εξειδικεύεται στην ταξιδιωτική βιομηχανία.

Έρευνα της εταιρίας δεδομένων ταξιδιών, Adara, έδειξε ότι το 52% των Αμερικανών ταξιδιωτών ηλικίας 18 με 34 προτιμούν να κλείσουν ξενοδοχεία μέσω διαδικτυακών μηχανών αναζήτησης και όχι μέσω sites συγκεκριμένων φιρμών. Το ποσοστό υποχωρεί σε 37% για τις ηλικίες άνω των 35.

Η έρευνα αυτή αποκάλυψε, ακόμη, ότι οι νεότεροι ταξιδιώτες δεν είναι πιθανό να συμμετάσχουν στα προγράμματα αμοιβών των ξενοδοχείων, πράγμα που εγείρει ερωτήματα για το αν είναι πιο σημαντικά τα οφέλη προς loyalty members σε σύγκριση με τις τιμές.

Πολλοί προτιμούν τις ταξιδιωτικές ιστοσελίδες, διότι τους παρουσιάζουν μια σειρά επιλογών και επιτρέπουν στους πελάτες τους να αγοράσουν πακέτα που περιλαμβάνουν αεροπορικά εισιτήρια, ενοικίαση αυτοκινήτου κ.ά.
«Πάντα θέλω να βρω την καλύτερη συμφωνία και βλέπω πρώτα ποιες είναι όλες οι επιλογές μου», εξήγησε η Nicole Leffew, Αμερικανίδα 28 ετών. Όπως διευκρίνισε, σπάνια συμβουλεύεται τα sites των ξενοδοχείων γιατί «δεν προσφέρουν τόσα πολλά».

ΠΗΓΗ: euro2day.gr

Δειτε Επισης

Handelsblatt: Η Ε.Ε. είναι διατεθειμένη να δεχτεί ενιαίο δασμό 10% από τις ΗΠΑ υπό όρους
Ντε Γκίντος (ΕΚΤ): Περιορισμένος ο κίνδυνος απόκλισης από τον στόχο για τον πληθωρισμό
Oxford Economics: Οι δασμοί δεν θα περιορίσουν τις καταναλωτικές δαπάνες στην Ευρώπη
Ποιες χώρες διαθέτουν τα περισσότερα αποθέματα χρυσού-Οι μεγαλύτερες αγορές και οι μεγαλύτεροι πωλητές
Υιοθετεί το ευρώ τον Ιανουάριο η Βουλγαρία-Γιατί ανησυχούν οι πολίτες
Αφήνει αμετέβλητα τα επιτόκια παρά τις πιέσεις Τραμπ για μειώσεις η Fed
Από τα McDonald’s στην Amazon: Τα μαθήματα που πήρε ο Τζεφ Μπέζος στην πρώτη του δουλειά
Γερμανία: Υποχώρησε στο 2,1% ο πληθωρισμός τον Μάιο
ΔΝΤ: Σημάδια επιβράδυνσης στο εμπόριο, καθώς υποχωρεί ο πανικός των δασμών
Σε νέα υψηλά επίπεδα ο χρυσός-Οι επενδυτές σπεύδουν σε ασφαλή καταφύγια