Powered by

Ξενοδοχεία και τουριστικά sites σε πόλεμο για... την πίτα Σε πόλεμο επικράτησης εξελίσσεται η συνεργ

Σε διαδικτυακό πόλεμο επικράτησης με τα τουριστικά sites -παρότι έχουν τονώσει τις δραστηριότητές τους- έχουν εμπλακεί μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες.

Η Marriott International, η Hilton Worldwide και η InterContinental Hotels χρησιμοποιούν επιθετικές καμπάνιες μάρκετινγκ για να ανακτήσουν δραστηριότητες που έχουν κερδίσει το Expedia, το Priceline και άλλα sites κρατήσεων, που κατευθύνουν τους πελάτες τους στις μονάδες αυτές αλλά παίρνουν και προμήθεια μέχρι και 30% για κάθε κράτηση.

Οι ξενοδοχειακές αλυσίδες αρχίζουν να αντιμετωπίζουν αυτές τις ιστοσελίδες ως επιχειρηματικούς εταίρους χαμηλότερης αξίας και περισσότερο ως εμπόδια που στέκονται μεταξύ των ίδιων και των πελατών τους.

Όπως εξηγεί το MarketWatch, πολλές μεγάλες φίρμες ξενοδοχείων προσφέρουν φθηνότερη διαμονή και άλλα οφέλη σε μέλη (loyalty members) που κάνουν κράτηση απευθείας μέσα από τα δικά τους sites και όχι μέσα από τουριστικά πρακτορεία.

Αυτή η συντονισμένη προσπάθεια, πάντως, αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις καθώς αυτοί οι ιστότοποι προσφέρουν εκτεταμένα εργαλεία για το σχεδιασμό ταξιδιών. Μέσα από διαδικτυακά πρακτορεία καταγράφηκαν κρατήσεις αξίας 99 δισ. δολαρίων σε ξενοδοχεία σε όλον τον κόσμο πέρυσι, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρία Phocuswright που εξειδικεύεται στην ταξιδιωτική βιομηχανία.

Έρευνα της εταιρίας δεδομένων ταξιδιών, Adara, έδειξε ότι το 52% των Αμερικανών ταξιδιωτών ηλικίας 18 με 34 προτιμούν να κλείσουν ξενοδοχεία μέσω διαδικτυακών μηχανών αναζήτησης και όχι μέσω sites συγκεκριμένων φιρμών. Το ποσοστό υποχωρεί σε 37% για τις ηλικίες άνω των 35.

Η έρευνα αυτή αποκάλυψε, ακόμη, ότι οι νεότεροι ταξιδιώτες δεν είναι πιθανό να συμμετάσχουν στα προγράμματα αμοιβών των ξενοδοχείων, πράγμα που εγείρει ερωτήματα για το αν είναι πιο σημαντικά τα οφέλη προς loyalty members σε σύγκριση με τις τιμές.

Πολλοί προτιμούν τις ταξιδιωτικές ιστοσελίδες, διότι τους παρουσιάζουν μια σειρά επιλογών και επιτρέπουν στους πελάτες τους να αγοράσουν πακέτα που περιλαμβάνουν αεροπορικά εισιτήρια, ενοικίαση αυτοκινήτου κ.ά.
«Πάντα θέλω να βρω την καλύτερη συμφωνία και βλέπω πρώτα ποιες είναι όλες οι επιλογές μου», εξήγησε η Nicole Leffew, Αμερικανίδα 28 ετών. Όπως διευκρίνισε, σπάνια συμβουλεύεται τα sites των ξενοδοχείων γιατί «δεν προσφέρουν τόσα πολλά».

ΠΗΓΗ: euro2day.gr

Δειτε Επισης

Η λίστα με τα προϊόντα για τα αντίμετρα της Ε.Ε. στις ΗΠΑ αξίας 95 δισ. ευρώ-Προετοιμάζει προσφυγή στον ΠΟΕ
Νέα επίθεση Τραμπ στον πρόεδρο της Fed-«Ο Πάουελ είναι ανόητος»
Επιβεβαίωσε τις προβλέψεις η Τράπεζα της Αγγλίας-Μείωσε το βασικό της επιτόκιο στο 4,25%
Τραμπ: Ανακοίνωσε «πλήρη και συνολική» εμπορική συμφωνία με Βρετανία-«Μεγάλη τιμή…»
Ολοταχώς για τα $100.000 το Bitcoin-Περιορίζονται οι φόβοι για το εμπόριο
Πάτησε «γκάζι» η βιομηχανική παραγωγή στη Γερμανία τον Μάρτιο
Ανεβαίνει ο χρυσός μετά τα σχόλια Πάουελ για επιτόκια και δασμούς Τραμπ-Άγγιξε τα $3.375
Αγνόησε τις πιέσεις Τραμπ η Fed-Σταθερά τα επιτόκια με «καμπανάκια» για πληθωρισμό και ανεργία
Ετοιμάζεται να ανακοινώσει εμπορική συμφωνία με τη Βρετανία ο Τραμπ-«Πολύ σημαντική ανακοίνωση σύντομα»
Αύξηση στις γερμανικές εργοστασιακές παραγγελίες πριν τους δασμούς Τραμπ