Οι blue chips επενδύσεις της Φρου-Φρου

Πέραν από τις επενδύσεις στα δικά της προϊόντα και στις δικές της γραμμές παραγωγής, η Φρου Φρου του Άλκη Χατζηκυριάκου συνηθίζει να επενδύει και σε αξίες, κυρίως μετοχές, κυπριακών αλλά και διεθνών εταιρειών.

Όπως αναφέρεται στην ετήσια έκθεση, το Διοικητικό Συμβούλιο ακολουθεί και εφαρμόζει προδιαγεγραμμένη πολιτική μακροπρόθεσμης τοποθέτησης σε επιλεγμένες αξίες με πολύ επιλεκτικές και σπάνιες ρευστοποιήσεις. 

Είναι ενδεικτικό πως στο τέλος του 2016, το συγκρότημα είχε μετοχές διεθνών εταιρειών εισηγμένων σε ξένα χρηματιστήρια  αξίας 11 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία έχει επενδύσεις σε εταιρείες κολοσσούς όπως Astrazeneca, McDonald’s, AT&T, Wells Fargo, Johnson & Johnson, Exxon Mobil κι άλλες. Μάλιστα, τη χρονιά που πέρασε, η εταιρεία προχώρησε και σε νέες επενδύσεις σε μετοχές γνωστών εταιρειών όπως Walt Disney, Apple, Boeing, Verizon και Alphabet. 

Πέραν από τις επενδύσεις σε ξένες εταιρείες όμως, το συγκρότημα έχει επενδύσεις και σε κυπριακές εισηγμένες εταιρείες όπως η Ελληνική Τράπεζα, η Α&Ρ, η Atlantic Insurance, η Τσιμεντοποιία Βασιλικού και η Πετρολίνα. Η συνολική τους αξία στο τέλος του 2016 ανήλθε σε 4.8 εκατ. ευρώ.  

Μάλιστα, οι συγκεκριμένες επενδύσεις του συγκροτήματος απέφεραν ικανοποιητικά έσοδα την περασμένη χρονιά και συγκεκριμένα 432 χιλ. ευρώ συνολικά σε σύγκριση με 303 χιλ. ευρώ το 2015. 

Και σε χρυσό

Πέραν των πιο πάνω μετοχών, η Φρου Φρου κατέχει και χρυσό αξίας 662 χιλ. ευρώ με κόστος απόκτησης 604 χιλ. ευρώ.

Δειτε Επισης

Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο
Ετήσια αύξηση στην αξία κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο και στα οχήματα το α΄ τρίμηνο
Θέλουν να ανοίξει ξανά για τα αυτοκίνητα η Μακαρίου και ζητούν να εφαρμοστεί άμεσα η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου
Wolt+ Weeks: Εκπτώσεις μέχρι το 50% στο Wolt market και το 40% σε επιλεγμένα εστιατόρια μέχρι τις 29 Ιουνίου
M. Αντωνίου: Γιατί το «e-kalathi» δεν οδηγεί στη φθηνότερη υπεραγορά-Η ατυχής επιλογή προϊόντων και η πρώτη αποτίμηση
Συμφόρηση απόψεων για το άνοιγμα της Μακαρίου...«Πρέπει να είναι προορισμός και όχι κέντρο διέλευσης»
Α. Χατζηαδάμου: Δυσμενής διάκριση η μη συμμετοχή καταστημάτων που λειτουργούν ως υπεραγορές στο e-kalathi
Με ειδοποίηση πτώσης τιμής το «e-kalathi»... Η επίσημη πρώτη και ο οδηγός χρήσης για την ηλεκτρονική πλατφόρμα
Τα κύρια συμπεράσματα και οι θέσεις των θεσμικών και επιχειρηματικών φορέων για τη λεωφόρο Μακαρίου
Πρεμιέρα για το «e-kalathi»-Κάλεσμα Παπαναστασίου σε πολίτες να εξερευνήσουν την ψηφιακή πλατφόρμα