Αποκαταστάθηκαν πλήρως οι υπηρεσίες της Cablenet

H Cablenet ανακοίνωσε ότι τις τελευταίες μέρες το δίκτυο της έχει υποστεί κάποιες τεχνικές δυσκολίες που οδήγησαν σε διακοπή των υπηρεσιών της. Σε επιστολή του ο διευθύνων σύμβουλος της Cablenet, Νικόλας Σιακόλας απολογείται ειλικρινά για την ταλαιπωρία που αυτό έχει προκαλέσει στους συνδρομητές της εταιρείας.

Παράλληλα στην επιστολή του ο κ. Σιακόλας επεξηγεί τι έχει συμβεί:

Τι συνέβη
Το δίκτυο μας υπέστη μία περίπτωση Distributed Denial of Service ή DDOS. Αυτή είναι μία κατάσταση όπου πολλαπλές ταυτόχρονες εξωτερικές συνδέσεις καθοδηγούνται προς το δίκτυο, κάτι που οδηγεί σε υπερφόρτωση του δικτύου με αποτέλεσμα τη διακοπή της λειτουργίας των υπηρεσιών. Τα περιστατικά αυτά είναι κάτι που πολλοί παροχείς αντιμετωπίζουν όλο και περισσότερο. Αυτή είναι η πρώτη φορά που έχουμε υποστεί τέτοιου είδους περιστατικό σε τόσο ευρεία κλίμακα.

Θα ήθελα να τονίσω ότι σε καμία περίπτωση δεν υπήρξε οποιαδήποτε παραβίαση της ασφάλειας του δικτύου ή απώλεια πληροφοριών με οποιονδήποτε τρόπο.

Τι κάναμε
Το τεχνικό μας προσωπικό αντέδρασε άμεσα, δουλεύοντας εντατικά σε συνεργασία με τους διεθνείς μας συνεργάτες και κατάφεραν να αποκαταστήσουν πλήρως τη λειτουργία του δικτύου. Δεν σταματήσαμε όμως εδώ, αλλά εγκαταστήσαμε επίσης αυτόματη προληπτική προστασία στο δίκτυο για την αποφυγή παρομοίων περιστατικών στο μέλλον. Τα συστήματα αυτά προστατεύουν τώρα τόσο το δικό μας δίκτυο, αλλά και όλους τους συνδρομητές μας.

Πως συνεχίζουμε
Γνωρίζουμε ότι οι συνδρομητές μας είναι πολύ απαιτητικοί και γι’ αυτόν τον λόγο εργαζόμαστε πολύ σκληρά τα τελευταία χρόνια για να ανταποκρινόμαστε πλήρως στις προσδοκίες τους. Δεν είναι άρα καθόλου τυχαίο που προσφέρουμε τις πιο γρήγορες ταχύτητες στην αγορά στην καλύτερη δυνατή αξία. Τα τελευταία 10 χρόνια το δίκτυο της Cablenet δεν έχει υποστεί οποιαδήποτε σημαντική διακοπή υπηρεσιών.

Αλλά δεν εφησυχαζόμαστε και θα συνεχίσουμε με την επιτάχυνση της αναβάθμισης των κεντρικών μας δικτύων, μία διαδικασία που είχε ήδη αρχίσει, με εξοπλισμό επόμενης γενιάς. Θα προσθέσουμε επίσης περισσότερο στην προληπτική προστασία που έχουμε ήδη εφαρμόσει μαζί με τους διεθνείς μας συνεργάτες.

Η υπόσχεση μας στους συνδρομητές μας
Θεωρούμε την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουμε και την εξυπηρέτηση των συνδρομητών μας ως υψίστης σημασίας και είμαστε δεσμευμένοι στο να προσφέρουμε το καλύτερο στους συνδρομητές μας. Εκτιμούμε την υπομονή και την κατανόηση τους για το θέμα που προέκυψε.

Θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω προσωπικά ότι, όλοι μας εδώ στην Cablenet, θα είμαστε όπως πάντοτε κοντά στους συνδρομητές μας, τόσο τώρα όσο και στο μέλλον.

Δειτε Επισης

Ο όρος «ψηφιακή πολιτότητα» και η «Σύνοδος για την Συμμετοχική Ψηφιακή Πολιτότητα»
PLATX: Μνημόνιο συνεργασίας με e& Egypt-Πού θα εστιάσει και τι υπογραμμίζει η συγκεκριμένη κίνηση
Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
AWS: Οι δυνατότητες του cloud, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και η επένδυση μεγατόνων στις ΑΠΕ
Human Centric: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης σε καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης
Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Στις εγκαταστάσεις της Dynamic Works ο Επικεφαλής Επιστήμονας
Primetel Business Networking Event: Ο έμπιστος συνεργάτης της σύγχρονης κυπριακής επιχείρησης (video)
Στο διεθνές συνέδριο για θέματα τεχνολογίας «Tallinn Digital Summit» ο Ν. Δαμιανού-Σειρά επαφών στην Εσθονία
Παρουσίασε σε «Διπλωματικό Σαλόνι» στο Ισραήλ το οικοσύστημα έρευνας και καινοτομίας της Κύπρου ο Σκουρίδης