Τι σημαίνει τελικά, OJO;

Ένα μικρό μυστήριο φαίνεται να καλύπτει την ονομασία των γυαλιών ηλίου OJO. Κάποιοι λένε ότι είναι ισπανικής προέλευσης. Άλλοι λένε πως OJO σημαίνει μάτι και πως προφέρεται «Όχο». Ποια είναι όμως η πραγματικότητα;

Σύμφωνα με πληροφορίες του InBusinessNews, η ονομασία OJO δε σημαίνει τίποτα περισσότερο από το brand name της OJO και προφέρεται όπως ακριβώς ήδη συνηθίζεται  «Ότζο». Μάλιστα, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, πρώτα σχεδιάστηκε το λογότυπο της εταιρείας, και έπειτα το όνομα, το οποίο βασίστηκε στο λογότυπο.

Η ιδέα και φιλοσοφία της OJO Sunglasses ξεκίνησε το 2010 με κύριους άξονες μόνο γυαλιά ηλίου και μόνο τη δική της εμπορική επωνυμία. Σίγουρα από τα πρώτα πράγματα που έπρεπε να δημιουργηθούν ήταν και το όνομα της εμπορικής επωνυμίας αυτής. Αναλύοντας όλους τους σχετικούς παράγοντες και δοκιμάζοντας εκατοντάδες ονόματα οι ιδιοκτήτες κατέληξαν στο σχήμα δύο ματιών και μίας μύτης προσθέτοντας ιδιαίτερη και μοναδική γραμματοσειρά και σχεδιασμό.

Η εταιρεία ξεκίνησε τις δραστηριότητες της  τον Μάρτιο του 2011 με 100% κυπριακά ιδιοκτησιακά συμφέροντα και έδρα τη Λευκωσία.

Η μεγάλη επιτυχία της εταιρείας μέσα σε αυτό το σύντομο χρονικό διάστημα των έξι χρόνων οφείλεται  σε δύο πολύ σημαντικούς παράγοντες: τις επενδύσεις της και το ανθρώπινό της δυναμικό. Η εταιρεία είναι ενεργά μέτοχος σε δυο εργοστάσια στην Κίνα και ένα στην Ιταλία  όπου παράγονται τα προϊόντα της, με αποτέλεσμα να την καθιστά κυρίαρχους στον καθορισμό της χαμηλότερης δυνατής τιμής προς τους πελάτες της. Ο κύριος όμως παράγοντας της επιτυχίας είναι το προσωπικό που απαρτίζει την εταιρεία OJO Sunglasses.

Η OJO Sunglasses διαθέτει σήμερα σε λειτουργία 40 καταστήματα σε Κύπρο, Ελλάδα, Λίβανο, Ρουμανία και Μάλτα.

Στόχος της OJO Sunglasses είναι μέχρι τον Δεκέμβριο του 2020 να λειτουργεί 100 καταστήματα σε όλη την Ευρώπη και όχι μόνο.

Δειτε Επισης

Η μοναδική εκπαιδευτική εμπειρία που προσέφερε η Cyfield σε φοιτητές του Πανεπιστημίου Κύπρου
Η διαφωνία Αβέρωφ με τον τερματισμό των συμβάσεων και τα «κάποια σφάλματα κατά την διάρκεια των προσφορών»
«Πιο σκληρή διαπραγμάτευση από ό,τι στην εξαγορά ΑΒ Μαρινόπουλος σε όλη την Ελλάδα»
Βολές Κωνσταντίνου Πετρίδη… Οι «μανδαρίνοι» του Χριστόφια και η «πολιτική» μετακίνηση Γιώργου Παντελή
Τι ισχυρίζεται ο Κυριάκος Χατζηγιάννης για την μετακίνηση του Γιώργου Παντελή από το Υπ. Οικονομικών
Χορηγικό «τρίποντο» για ΠΑΟ και η ECOMMBX στο glass floor του ανακαινισμένου ΟΑΚΑ
Αιφνιδίασαν τα κόμματα της συγκυβέρνησης για τον μηδενικό ΦΠΑ Χριστοδουλίδης και Μάκης
Σαφείς και πειστικές οι απαντήσεις Πέτρου Χριστοδούλου σε «ανησυχίες» μετόχων
Τριάντα τρία χρόνια επιτυχημένης πορείας στην ΟΕΒ συμπληρώνει ο Μ. Αντωνίου-Το… χθες και το σήμερα
Γιατί η Βουλή δεν ασκεί τον έλεγχό της και στον ΑΔΜΗΕ για την ηλεκτρική διασύνδεση;