Δυναμικά μέτρα μελετά η Κισσόνεργα για τη Μαρίνα

Το Κοινοτικό Συμβούλιο Κισσόνεργας θα συζητήσει τις εξελίξεις στο θέμα της μαρίνας στην περιοχή Πότιμα σε ειδική συνεδρία του όπου και θα ληφθούν αποφάσεις για τα μέτρα αντίδρασης, μη αποκλειομένου του αποκλεισμού δρόμων κατά την επίσκεψη του Προέδρου της Δημοκρατίας στην Πάφο, για τα εγκαίνια της Λεωφόρου Τάφοι των Βασιλέων, αναφέρεται σε γραπτή ανακοίνωση του Προέδρου της Αρχής Γιώργου Στυλιανού.

Ο κ. Στυλιανού αναφέρει στην ανακοίνωση του ότι έχουν επαληθευτεί οι φόβοι του κοινοτικού συμβουλίου για «σκοπιμότητες» σε σχέση με τη μαρίνα. «Οι σκοπιμότητες είναι εμφανείς και το θέμα δυστυχώς παραπέμπεται στις ελληνικές καλένδες, χωρίς να διαφαίνεται οποιαδήποτε θετική κατάληξη», αναφέρει.

Αναφέρεται, επίσης, σε κάποιους κύκλους που είχαν στόχο «να βρεθεί τρόπος για να ακυρωθεί η απόφαση για κατασκευή της μαρίνας, και όχι για να βρεθεί τρόπος για να υλοποιηθεί». 

Ο κ. Στυλιανού αναφέρει πως το  τραγικό είναι ότι οι συνεχείς αναβολές καθυστερούν το αναπτυξιακό πρόγραμμα της Κισσόνεργας και κρατούν την κοινότητα όμηρο, αφού δεν μπορούν να παρθούν αποφάσεις ειδικά σε ό,τι αφορά την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου στην περιοχή `Πότιμα` και την κατασκευή των κυματοθραυστών, οι οποίοι θα αναβαθμίσουν όλη την περιοχή.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Γύρισαν την πλάτη και στην πρόταση των εργοδοτών οι συντεχνίες-Τσιμέντο η αδιαλλαξία των εργαζομένων στο σκυρόδεμα
Ζυγίζουν την πρόταση των εργοδοτών και παίρνουν τις αποφάσεις τους οι συντεχνίες στο έτοιμο σκυρόδεμα
Ετοιμάζει νέο εργοστάσιο στο Τσέρι η Green Dot-Οι κύριες δραστηριότητες κατά την λειτουργία του
Πρόταση δύο σημείων από τους εργοδότες για άρση του αδιεξόδου στο έτοιμο σκυρόδεμα-Το γάντι στις συντεχνίες
Δείχνει τα δόντια της στις εταιρείες έτοιμου σκυροδέματος η απεργία-Επηρεάζει δραστηριότητες και κερδοφορία
Ζητούν και τα ρέστα οι απεργοί στο σκυρόδεμα-«Δεν έχω μαγικό κουμπί» διαμηνύει ο Γιάννης Παναγιώτου
Κ. Κωνσταντή: Τι εισηγείται το ΕΤΕΚ για εκτόνωση της κρίσης στον κλάδο έτοιμου σκυροδέματος
Σοβαρές επιπτώσεις από την απεργία στον κλάδο σκυροδέματος-Έντονη ανησυχία πολιτικών μηχανικών
Σε τρεις με έξι μήνες νέες προσφορές για τον δρόμο Πόλης-Πάφου… Στα 90 εκ. ευρώ εκτοξεύεται το κόστος
Γιάννης Παναγιώτου: Για 37 σεντ την ώρα ο καυγάς στο έτοιμο σκυρόδεμα-Υπαναχώρησαν οι συντεχνίες