Powered by

Ελεύθερη Αμμόχωστος: Πονοκέφαλος λόγω αταξίας εργοληπτικών

Πονοκέφαλο προκαλεί σε Κυπριακό Οργανισμό Τουρισμού (ΚΟΤ) και Δήμους της ελεύθερης περιοχής Αμμοχώστου το φαινόμενο οχλαγωγίας και αταξίας που παρατηρείται από εργοληπτικές εταιρείες, οι οποίες ασχολούνται με την ανέγερση/ ανακαίνιση ξενοδοχειακών μονάδων της περιοχής. 

Όπως ανέφερε o Πρόεδρος του ΔΣ του ΚΟΤ, Άγγελος Λοΐζου, στο πλαίσιο συνέντευξης που παραχώρησε στο InBusinessNews, το τελευταίο διάστημα στην ελεύθερη περιοχή Αμμοχώστου (Πρωταράς, Παραλίμνι, Αγία Νάπα) παρατηρείται το φαινόμενο να γίνονται έργα με τέτοιο τρόπο, που δημιουργούν τεράστια αταξία. «Λάβαμε πολλά αρνητικά σχόλια από τουρίστες που επισκέφθηκαν για πρώτη φορά την περιοχή αυτή την περίοδο», σημείωσε, προσθέτοντας πως τα παράπονα των τουριστών αφορούν κυρίως θέματα έντονης ηχορύπανσης (κυρίως από τους εργάτες), παράνομης στάθμευσης φορτηγών σε πεζοδρόμια, ελλιπούς ή καθόλου σήμανσης των εργοταξίων έτσι ώστε να υπάρχουν ασφαλείς διάδρομοι διέλευσης κ.α. «Ο ΚΟΤ έκανε περιοδεία, κατέγραψε τα προβλήματα και έστειλαν επιστολές τις δημοτικές αρχές, προκειμένου να γίνει ότι είναι δυνατό για να δείξουμε τουλάχιστον ότι είμαστε πολιτισμένοι στον τρόπο που ασχολούμαστε με την ανάπτυξη», πρόσθεσε ο κ. Λοΐζου.

«Τέτοια φαινόμενα δημιουργούν κακή εικόνα στους ξένους για τον τρόπο με τον οποίο διενεργούμε εργασίες σε περιοχές όπου υπάρχουν τουρίστες», κατέληξε ο κ. Λοΐζου. 

Σε επικοινωνία του InBusinessNews με τις δημοτικές αρχές αναφέρθηκε ότι το θέμα τυγχάνει χειρισμού, έτσι ώστε τέτοια φαινόμενα να εξαλειφθούν πλήρως. 

Δειτε Επισης

Μαριλένα Ραουνά: Πέραν των 30.000 συνέδρων στην Κύπρο...Οκτώ διαγωνισμοί για κάλυψη των αναγκών διαμονής
Επιτυχής αναχρηματοδότηση για την Celestyal-Επιταχύνει την στρατηγική ανάπτυξής της
Αύξηση πέραν του 30% για τα έσοδα από τον τουρισμό το πρώτο τετράμηνο-Ανήλθαν στα €582,5 εκ.
Palm Beach Resort: Μια νέα εποχή παραθαλάσσιας ζωής με επενδυτικό χαρακτήρα
Ν. Χριστοδουλίδης: Κομβικής σημασίας για τον κυπριακό τουρισμό το 2025-Το κλειδί για συνέχιση της εξελικτικής του πορείας
Θ. Μιχαηλίδης: Ανάγκη για ανοίγματα και σε άλλες δυνητικές αγορές...Μπορεί να γίνει αντίστοιχη με του Η.Β. η γερμανική
Emirates: Βελτιώνει την ταξιδιωτική εμπειρία με αναβαθμισμένα αεροσκάφη-Επέκταση της premium οικονομικής θέσης σε νέους προορισμούς
Το νέο κατάστημα Starbucks στην Σταυρού άνοιξε τις πόρτες του-Έμφαση στην αισθητική και στη συνολική εμπειρία (photos)
Aegean: Έξοδος στις αγορές με επταετές ομόλογο-Στο 3,7 με 4,05% το εύρος επιτοκίου
Lordos Hotels: Στα σκαριά η ανακαίνιση του Golden Bay-Οι επενδύσεις που έγιναν στα ξενοδοχεία του ομίλου