«Μηνύματα»: Νέα καμπάνια για την Ancoria Insurance

Με κεντρικό μήνυμα τον οικονομικό προγραμματισμό ολοκληρώθηκε με επιτυχία η διαφημιστική καμπάνια εταιρικής εικόνας της Ancoria Insurance.

Ο πρωταγωνιστής της καμπάνιας, μέσα από μία καθημερινή βόλτα στην πόλη, βρίσκεται «πρόσωπο με πρόσωπο» με λέξεις κλειδιά που του υπενθυμίζουν την αναγκαιότητα του έγκαιρου οικονομικού προγραμματισμού για την επίτευξη των προσωπικών και οικογενειακών του στόχων. 

Η Ancoria Insurance, βασισμένη στη σουηδική φιλοσοφία της αλλά και στα 30 χρόνια εμπειρίας, προσφέρει αποταμιευτικές, επενδυτικές και συνταξιοδοτικές λύσεις που αποτελούν απαραίτητα ζητούμενα στον οικονομικό σχεδιασμό για το μέλλον. 
 
Η καμπάνια, με γενικό τίτλο «Μηνύματα», προβλήθηκε τηλεοπτικά, ραδιοφωνικά, αλλά και μέσω υπαίθριας διαφήμισης (outdoor) ενώ παράλληλα προωθήθηκε και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Facebook, LinkedIn, Youtube).
 
Το σενάριο της καμπάνιας δημιουργήθηκε από τη διαφημιστική εταιρεία Contact και υλοποιήθηκε από την εταιρεία παραγωγής Cube σε σκηνοθεσία Πέτρου Χαραλάμπους, σε συνεργασία με το Τμήμα Marketing της Ancoria Insurance.

Δειτε Επισης

Κίνηση εντυπώσεων από ΑΚΕΛ με πρόταση νόμου για φορολόγηση των απροσδόκητων κερδών των τραπεζών
Εκνευρισμένοι με Νομική Υπηρεσία οι κουρεμένοι καταθέτες της Λαϊκής-«Πόση ικανοποίηση νιώθουν;»
Πρωτοποριακή επενδυτική επιλογή με το AstroBank Target Maturity Fund 2027
Νέα αύξηση τόσο στις καταθέσεις όσο και στα δάνεια τον Μάρτιο
Κεντρική Τράπεζα Κύπρου: Στο 11,42% το επιτόκιο αναφοράς
Και αυτό το Πάσχα η Alpha Bank στέκεται στο πλευρό των ευάλωτων συμπολιτών μας
Απορρίφθηκε νέα αγωγή για το κούρεμα- Ορθά έγινε απομείωση των καταθέσεων έκρινε το Δικαστήριο
Αντώνης Ρούβας: Ηγετικός χρηματοπιστωτικός οργανισμός με ισχυρή παρουσία και στον ασφαλιστικό τομέα η Ελληνική
Εισαγωγή νέων Γραμματίων του Δημοσίου ύψους €25 εκατ. στο ΧΑΚ
Μείωση μετοχικού κεφαλαίου της Τρ. Κύπρου λόγω προγράμματος επαναγοράς ιδίων μετοχών-Η ανακοίνωση του ΧΑΚ