Ιταλία: Νέος e-φόρος στη διαδικτυακή διαφήμιση

Η Κάτω Βουλή της Ιταλίας ενέκρινε τροπολογία στον προϋπολογισμό του 2018, που καθιερώνει 3% φόρο σε κάποιες διαδικτυακές συναλλαγές.

Η έγκριση της τροπολογίας, η οποία παρουσιάστηκε από τον βουλευτή Francesco Boccia, από το Δημοκρατικό Κόμμα, έρχεται εν μέσω αυξανόμενης πίεσης σε γίγαντες της τεχνολογίας όπως η Google, το Facebook και η Amazon για τις φορολογικές σχέσεις τους με αρκετές χώρες της Ευρώπης.

Στην Ιταλία, τέτοιου είδους εταιρείες έχουν κατηγορηθεί ότι αποφεύγουν να πληρώσουν φόρους, ισχυριζόμενες ότι δεν έχουν «σταθερή παρουσία» στη χώρα. Με το νέο νόμο, η εισφορά επί των πωλήσεων θα έχει στόχο επιχειρήσεις που αγοράζουν υπηρεσίες στην Ιταλία.

Σύμφωνα με τους Financial Times, ο νέος «web φόρος» θα εφαρμοστεί σε πωλήσεις «άυλων ψηφιακών προϊόντων», όπως είναι η διαδικτυακή διαφήμιση και τα χορηγούμενα λινκ σε ιστοσελίδες.

Οι εταιρείες θα εξαιρεθούν από την πληρωμή του φόρου, εάν κάνουν λιγότερες από 3.000 συναλλαγές τον χρόνο. Η πρόβλεψη, που συμπεριλαμβάνεται στον προϋπολογισμό του 2018 και ο οποίος θα πάρει τελική έγκριση μέχρι το τέλος του χρόνου, αναμένεται να έχει ετήσια απόδοση περίπου 190 εκατ. ευρώ.
 
ΠΗΓΗ: euro2day.gr

Δειτε Επισης

ΟΟΣΑ: Η ανάπτυξη σε ΗΠΑ και Κίνα θα επιταχυνθεί-Οι προβλέψεις για την Ευρωζώνη
Άλμα για τον χρυσό με ώθηση από Fed και γεν
Nέο sell-off στα κρυπτονομίσματα, κάτω από τα $57.000 το Βitcoin
Goldman Sachs: Η ανάπτυξη επιστρέφει στην Ευρωζώνη-Οι τρεις λόγοι
Πάουελ: Ο πληθωρισμός παραμένει ψηλά-Δεν βλέπω, ωστόσο, νέα αύξηση
Χρυσός: Σε ανοδική τροχιά για τρίτο μήνα ενόψει Fed
Δαπάνες νοικοκυριών και επενδύσεις οδηγούν σε ανάπτυξη 0,2% τη γαλλική οικονομία
Στο επίκεντρο ο πληθωρισμός της ευρωζώνης, την ώρα που το γεν ταλαντεύεται
Καφές: Πιο «πικρός» από τη νέα καλλιεργητική περίοδο με ράλι στις τιμές
Σημαντική η παρέμβαση ΔΝΤ για διάσωση Πακιστάν από χρεοκοπία