Θέμα ημερών η είσοδος Cablenet στην κινητή
07:08 - 06 Νοεμβρίου 2017
Θέμα ημερών και πριν από τα τέλη Νοεμβρίου θα σημάνει, σύμφωνα με πληροφορίες του InBusinessNews, η αναμενόμενη είσοδος της Cablenet στην κινητή τηλεφωνία. Όλες οι ετοιμασίες και οι έλεγχοι βρίσκονται στο τελικό τους στάδιο ώστε με το λανσάρισμα η Cablenet να ριχθεί δυναμικά στη «μάχη» της αγοράς της κινητής.
Η είσοδος της Cablenet στην κινητή τηλεφωνία αναμένεται να αλλάξει το σκηνικό και τις ισορροπίες στην αγορά δεδομένου του σημαντικού μεριδίου 20,7% που κατέχει το δεύτερο τρίμηνο του 2017 στην αγορά της ευρυζωνικής πρόσβασης (με βάση και τα στοιχεία του ΓΕΡΗΕΤ) εξοπλίζοντας της με δυνατό χαρτί.
Διαβάστε ακόμα: Ο Συνεργατισμός, το Ρόδον και το corporate banking
Αξίζει να σημειωθεί πως πρόσφατα η Cablenet έκανε δυναμική την παρουσία της σε ό,τι αφορά την εξασφάλιση τηλεοπτικών δικαιωμάτων, αναμετάδοσης ποδοσφαιρικών παιχνιδιών. Συγκεκριμένα, θα μεταδίδονται μέσω της συνδρομητικής τηλεόρασης της Cablenet οι εντός έδρας αγώνες των ομάδων Α.Π.Ο.Ε.Λ. Λευκωσίας, Ανόρθωσης Αμμοχώστου, Ερμή Αραδίππου και Καρμιώτισσας Πολεμιδιών για την πενταετία 2019-2024, καθώς και της ομάδας Πάφου FC για την περίοδο 2019-2022.
Σε συνέντευξη του στο περιοδικό ΙΝ Βusiness τεύχος Μαρτίου 2017, ο διευθύνων σύμβουλος της Cablenet Νικόλας Σιακόλας σημείωνε πως «θα δραστηριοποιηθούμε αρχικά ως ιδεατός πάροχος - virtual operator - και θα χρησιμοποιούμε το δίκτυο της Cyta, το οποίο είναι πολύ αξιόπιστο και θα μας δώσει, βεβαίως, παγκύπρια κάλυψη. Προσπάθεια μας είναι και πάλι να δώσουμε αυτό που αναμένει ο καταναλωτής από εμάς. Θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε την αξία μιας καλής υπηρεσίας σε πολύ καλή τιμή, πάντοτε, βεβαίως, με την αξιοπιστία που μας διακρίνει».
Υπογράμμιζε, επίσης, πως δεν υπάρχει συγκεκριμένο στόχο σε ό,τι αφορά το μερίδιο αγοράς στην κινητή, καθώς, όπως σημείωνε μέλημα της εταιρείας στην αρχή είναι να δώσει την ευκαιρία στους υφιστάμενους συνδρομητές της να έχουν όλες τις υπηρεσίες τους από την Cablenet (σταθερή, διαδίκτυο, τηλεόραση και κινητή).
Για τις επιλογές σύνδεσης, ο κ. Σιακόλας σημείωνε πως στόχος της Cablenet είναι να εισαγάγει μία υπηρεσία, όπου ο πελάτης θα μπορεί βασικά να πληρώνει μόνο για κλήσεις, μηνύματα και δεδομένα που καταναλώνει σε συμφέρουσα τέλη, το pay-as-you-use.
Διαβάστε ακόμα: Γιώργος Φλούρος: Στο δυναμικό του Ομίλου GAP Vassilopoulos
Η είσοδος της Cablenet στην κινητή τηλεφωνία αναμένεται να αλλάξει το σκηνικό και τις ισορροπίες στην αγορά δεδομένου του σημαντικού μεριδίου 20,7% που κατέχει το δεύτερο τρίμηνο του 2017 στην αγορά της ευρυζωνικής πρόσβασης (με βάση και τα στοιχεία του ΓΕΡΗΕΤ) εξοπλίζοντας της με δυνατό χαρτί.
Διαβάστε ακόμα: Ο Συνεργατισμός, το Ρόδον και το corporate banking
Αξίζει να σημειωθεί πως πρόσφατα η Cablenet έκανε δυναμική την παρουσία της σε ό,τι αφορά την εξασφάλιση τηλεοπτικών δικαιωμάτων, αναμετάδοσης ποδοσφαιρικών παιχνιδιών. Συγκεκριμένα, θα μεταδίδονται μέσω της συνδρομητικής τηλεόρασης της Cablenet οι εντός έδρας αγώνες των ομάδων Α.Π.Ο.Ε.Λ. Λευκωσίας, Ανόρθωσης Αμμοχώστου, Ερμή Αραδίππου και Καρμιώτισσας Πολεμιδιών για την πενταετία 2019-2024, καθώς και της ομάδας Πάφου FC για την περίοδο 2019-2022.
Σε συνέντευξη του στο περιοδικό ΙΝ Βusiness τεύχος Μαρτίου 2017, ο διευθύνων σύμβουλος της Cablenet Νικόλας Σιακόλας σημείωνε πως «θα δραστηριοποιηθούμε αρχικά ως ιδεατός πάροχος - virtual operator - και θα χρησιμοποιούμε το δίκτυο της Cyta, το οποίο είναι πολύ αξιόπιστο και θα μας δώσει, βεβαίως, παγκύπρια κάλυψη. Προσπάθεια μας είναι και πάλι να δώσουμε αυτό που αναμένει ο καταναλωτής από εμάς. Θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε την αξία μιας καλής υπηρεσίας σε πολύ καλή τιμή, πάντοτε, βεβαίως, με την αξιοπιστία που μας διακρίνει».
Υπογράμμιζε, επίσης, πως δεν υπάρχει συγκεκριμένο στόχο σε ό,τι αφορά το μερίδιο αγοράς στην κινητή, καθώς, όπως σημείωνε μέλημα της εταιρείας στην αρχή είναι να δώσει την ευκαιρία στους υφιστάμενους συνδρομητές της να έχουν όλες τις υπηρεσίες τους από την Cablenet (σταθερή, διαδίκτυο, τηλεόραση και κινητή).
Για τις επιλογές σύνδεσης, ο κ. Σιακόλας σημείωνε πως στόχος της Cablenet είναι να εισαγάγει μία υπηρεσία, όπου ο πελάτης θα μπορεί βασικά να πληρώνει μόνο για κλήσεις, μηνύματα και δεδομένα που καταναλώνει σε συμφέρουσα τέλη, το pay-as-you-use.
Διαβάστε ακόμα: Γιώργος Φλούρος: Στο δυναμικό του Ομίλου GAP Vassilopoulos