Trouva: Ακόμα $10 εκατ. για τη startup του Κύπριου Άλεξ Λοΐζου
07:29 - 14 Νοεμβρίου 2017
Η Trouva η startup με έδρα το Λονδίνο, συνεχίζει τη πετυχημένη της πορεία στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Η εταιρεία εξασφάλισε νέο γύρο χρηματοδότησης της ύψους $10 εκ. από επενδυτές όπως οι BGF, Index Ventures και Octopus Investments.
Η πλατφόρμα της Trouva βοηθάει ανεξάρτητες εταιρείες λιανεμπορίου μπουτίκ να εντοπίζουν online αγοραστές και να τους «οδηγούν» ψηφιακά στα φυσικά τους καταστήματα και στα είδη που διαθέτουν. Μέχρι στιγμής πάνω από 350 εταιρείες στο Ηνωμένο Βασίλειο χρησιμοποιούν αυτό τον τρόπο για να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους, αλλά και για να διαχειριστούν τις παραγγελίες τους έχοντας πρόσβαση σε μια διεθνή αγορά.
Η εταιρεία εξασφάλισε νέο γύρο χρηματοδότησης της ύψους $10 εκ. από επενδυτές όπως οι BGF, Index Ventures και Octopus Investments.
Η πλατφόρμα της Trouva βοηθάει ανεξάρτητες εταιρείες λιανεμπορίου μπουτίκ να εντοπίζουν online αγοραστές και να τους «οδηγούν» ψηφιακά στα φυσικά τους καταστήματα και στα είδη που διαθέτουν. Μέχρι στιγμής πάνω από 350 εταιρείες στο Ηνωμένο Βασίλειο χρησιμοποιούν αυτό τον τρόπο για να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους, αλλά και για να διαχειριστούν τις παραγγελίες τους έχοντας πρόσβαση σε μια διεθνή αγορά.
Διαβάστε ακόμα: Τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, οι ρύποι και η πειρατεία
Οι επισκέπτες του δικτυακού τόπου μπορούν να επιλέξουν προϊόντα από ένα δίκτυο μεγάλου αριθμού καταστημάτων και να τα παραλάβουν στην πόρτα τους.
Η ψηφιακή αγορά προσφέρει σε μικρούς εμπόρους εργαλεία στιλ- Amazon χωρίς να χρειάζεται να κτίσουν τη δική τους υποδομή. Το Trouva δουλεύει μόνο με μικρούς λιανέμπορους, οι οποίοι ξεχωρίζουν και λειτουργεί ιδιαίτερα εκλεκτικά σε σχέση με το ποια επιχείρηση θα φιλοξενήσει.
Η εταιρεία (πρώην Streethub) ιδρύθηκε το 2012 από τον Άλεξ Λοΐζου, ο οποίος κατάφερε να συμπεριληφθεί στη λίστα του τομέα καταναλωτικής τεχνολογίας 30 κάτω των 30 του περιοδικού Forbes και τον Mandeep Singh.
Στόχος ήταν να αποτελέσει κεντρικό σημείο για ανεξάρτητους μικρούς εμπόρους να παρουσιάζουν τα προϊόντα τους, περιλαμβανομένων ειδών μόδας για άνδρες και γυναίκες, ειδών σπιτιού και άλλων σε online shoppers.
Προηγουμένως η Trouva μάζεψε $3.8 εκατ., ενώ με τη νέα ένεση τόνωσης, σχεδιάζεται να αναπτύξει περαιτέρω το λογισμικό της πλατφόρμας για εμπόρους του Ηνωμένου Βασιλείου, με σχέδια επέκτασης σε όλη την Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Ταυτόχρονα μελετά την ίδρυση ενός νέου πόλου ανάπτυξης στη Λισαβόνα της Πορτογαλίας, καθώς τριπλασιάζει την τεχνολογική της ομάδα.