Νέες καθυστερήσεις για την Μαρίνα Πάφου
07:53 - 14 Νοεμβρίου 2017
Περαιτέρω καθυστερήσεις θα υπάρξουν αναφορικά με το θέμα της κατασκευής της Μαρίνας στα Πότιμα, σύμφωνα με τον πρόεδρο του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πάφου Ανδρέα Δημητριάδη.
Μιλώντας στο ΚΥΠΕ ο κ. Δημητριάδης ανέφερε πως οι καθυστερήσεις οφείλονται στο γεγονός ότι η Διαχειριστική Επιτροπή Μαρίνων αποφάσισε προτού αξιολογήσει τα έγγραφα τα οποία έχει υποβάλει η εταιρεία Pafilia, όπως αναμένει την απόφαση του Δικαστηρίου επί της προσφυγής που έχει υποβάλει η κοινοπραξία Poseidon.
Ο κ. Δημητριάδης είπε πως η υπόθεση ήταν ορισμένη ενώπιον του Διοικητικού Δικαστηρίου πριν λίγες μέρες και έχει οριστεί εκ νέου εντός του Νοεμβρίου. Ωστόσο, σημείωσε, δεν είναι γνωστό κατά πόσο το Δικαστήριο θα λάβει την απόφασή του στην επόμενη δικάσιμο ή θα παραπέμψει την απόφαση σε άλλη δικάσιμο.
Ερωτηθείς τι σημαίνει για την Πάφο αυτή η εξέλιξη, ο κ. Δημητριάδης ανέφερε πως αυτό σημαίνει πως θα υπάρξουν περαιτέρω καθυστερήσεις στη λήψη απόφασης από πλευράς της Διαχειριστικής Επιτροπής Μαρίνων σε ότι αφορά την κατακύρωση της προσφοράς.
Το έργο της Μαρίνας είχε δρομολογηθεί πριν από μια δεκαετία. Σύμφωνα με το ιστορικό της υπόθεσης, μετά την πολύμηνη διαπραγμάτευση με την Κοινοπραξία «Poseidon Grand Marina of Paphos», η Διαχειριστική Επιτροπή Μαρίνων αποφάσισε ότι δεν ικανοποιήθηκαν οι όροι του διαγωνισμού σχετικά με τη χρηματοδότηση του έργου και προχώρησε σε ανάθεση του φακέλου στη δεύτερη εταιρεία, που είναι η Pafilia.
Η Pafilia υπέβαλε αποδεικτικά στοιχεία για την ικανότητά της για να χρηματοδοτήσει την υλοποίηση του έργου αλλά η Διαχειριστική Επιτροπή Μαρίνων αποφάσισε, προτού αξιολογήσει τα έγγραφα που υπέβαλε η Pafilia για το κατά πόσο πληρούν τους όρους και τις προϋποθέσεις του διαγωνισμού, να αναμένει την απόφαση του Διοικητικού της Δικαστηρίου.
Η Μαρίνα Πάφου, η οποία θα κατασκευαστεί στην τοποθεσία «Πότιμα» της Κισσόνεργας, επί του παραλιακού δρόμου Κόλπου των Κοραλλίων, θα είναι δυναμικότητας 1.000 σκαφών περίπου και θα περιλαμβάνει πέραν των 42.000 τ.μ. οικιστικών και εμπορικών αναπτύξεων.
ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ
Μιλώντας στο ΚΥΠΕ ο κ. Δημητριάδης ανέφερε πως οι καθυστερήσεις οφείλονται στο γεγονός ότι η Διαχειριστική Επιτροπή Μαρίνων αποφάσισε προτού αξιολογήσει τα έγγραφα τα οποία έχει υποβάλει η εταιρεία Pafilia, όπως αναμένει την απόφαση του Δικαστηρίου επί της προσφυγής που έχει υποβάλει η κοινοπραξία Poseidon.
Ο κ. Δημητριάδης είπε πως η υπόθεση ήταν ορισμένη ενώπιον του Διοικητικού Δικαστηρίου πριν λίγες μέρες και έχει οριστεί εκ νέου εντός του Νοεμβρίου. Ωστόσο, σημείωσε, δεν είναι γνωστό κατά πόσο το Δικαστήριο θα λάβει την απόφασή του στην επόμενη δικάσιμο ή θα παραπέμψει την απόφαση σε άλλη δικάσιμο.
Ερωτηθείς τι σημαίνει για την Πάφο αυτή η εξέλιξη, ο κ. Δημητριάδης ανέφερε πως αυτό σημαίνει πως θα υπάρξουν περαιτέρω καθυστερήσεις στη λήψη απόφασης από πλευράς της Διαχειριστικής Επιτροπής Μαρίνων σε ότι αφορά την κατακύρωση της προσφοράς.
Το έργο της Μαρίνας είχε δρομολογηθεί πριν από μια δεκαετία. Σύμφωνα με το ιστορικό της υπόθεσης, μετά την πολύμηνη διαπραγμάτευση με την Κοινοπραξία «Poseidon Grand Marina of Paphos», η Διαχειριστική Επιτροπή Μαρίνων αποφάσισε ότι δεν ικανοποιήθηκαν οι όροι του διαγωνισμού σχετικά με τη χρηματοδότηση του έργου και προχώρησε σε ανάθεση του φακέλου στη δεύτερη εταιρεία, που είναι η Pafilia.
Η Pafilia υπέβαλε αποδεικτικά στοιχεία για την ικανότητά της για να χρηματοδοτήσει την υλοποίηση του έργου αλλά η Διαχειριστική Επιτροπή Μαρίνων αποφάσισε, προτού αξιολογήσει τα έγγραφα που υπέβαλε η Pafilia για το κατά πόσο πληρούν τους όρους και τις προϋποθέσεις του διαγωνισμού, να αναμένει την απόφαση του Διοικητικού της Δικαστηρίου.
Η Μαρίνα Πάφου, η οποία θα κατασκευαστεί στην τοποθεσία «Πότιμα» της Κισσόνεργας, επί του παραλιακού δρόμου Κόλπου των Κοραλλίων, θα είναι δυναμικότητας 1.000 σκαφών περίπου και θα περιλαμβάνει πέραν των 42.000 τ.μ. οικιστικών και εμπορικών αναπτύξεων.
ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ