Tissot Everytime: Το παν είναι η απλότητα

Όπως υποδεικνύει το όνομά του, το ρολόι αυτό θα είναι νικητής κάθε φορά, σε κάθε περίσταση. Ο κλασσικός, διαχρονικός σχεδιασμός, καθώς και η κομψή και απέριττη πρόσοψη του Tissot Everytime το κάνουν να ξεχωρίζει ως ένα πολύ μοντέρνο ρολόι. Ο μινιμαλισμός της πρόσοψης αφήνει περιθώρια για έναν ευχάριστο πειραματισμό με το μπρασελέ.

Όλα τα μοντέλα, είτε vintage μπρασελέ από ανοξείδωτο ατσάλι, πολυτελές απαλό δερμάτινο κροκό λουράκι ή μοντέρνο NATO λουράκι με δέρμα, νάιλον ή ύφασμα, το αποτέλεσμα θα είναι αναμφισβήτητα εντυπωσιακό. Χάρη στην τεράστια γκάμα μοντέλων της συλλογής και στα τρία διαφορετικά διαθέσιμα μεγέθη, οι καταναλωτές θα βρουν το ιδανικό ρολόι γι’ αυτούς.

Δειτε Επισης

ΤΟΜ: 1.300 κλήσεις πολιτών που αναμένουν ραντεβού για αερόσακο-Προχωρούν με αυξημένο ρυθμό οι αντιπροσωπείες
Frou Frou: Βλέπει σημαντική μείωση στις τιμές κακάο μέχρι τέλος 2025-Η εκτίμηση για τις επιπτώσεις του εμπορικού πολέμου
Αυξήθηκε το έλλειμμα εμπορικού ισοζυγίου το πρώτο τρίμηνο-Οι συνολικές εισαγωγές αγαθών και οι εξαγωγές
Τα λένε για την ηλεκτροκίνηση Βαφεάδης, ΣΕΜΗΟ και ΟΕΒ...Τι ζητούν οι εισαγωγείς και η διαβεβαίωση του Υπουργείου
Hadjikyriakos & Sons: Φέρνει σε αποκλειστική διάθεση τα καινοτόμα συστήματα κουζίνας BORA στην Κύπρο
Τι προτείνουν οκτώ επιχειρηματίες και η στρατηγική Χαράλαμπου Προύντζου για το κέντρο της Λευκωσίας
Όμιλος CTC: Η αναδιάρθρωση, η πώληση περιουσιακών στοιχείων διαχρονικά και το focus σε κερδοφόρες δραστηριότητες
Οι κολοσσοί του ελληνικού λιανεμπορίου που επενδύουν στα πολυκαταστήματα ERA-Η νέα εποχή μετά την εξαγορά
Μεγάλη πτώση στις εγγραφές οχημάτων το τετράμηνο-«Βουτιά» 20,2% στα σαλούν τον Απρίλιο
Στρατηγική απόφαση του Ομίλου CTC για διάθεση των δραστηριοτήτων των πολυκαταστημάτων ERA