Aldi και Lidl κερδίζουν μερίδιο αγοράς στη Βρετανία
11:00 - 21 Σεπτεμβρίου 2016

Οι γερμανικές εταιρίες σουπερμάρκετ χαμηλού κόστους, Aldi και Lidl, εξακολουθούν να «κλέβουν» πωλήσεις και να κερδίζουν μερίδιο αγοράς έναντι των τεσσάρων μεγάλων βρετανικών εταιριών σουπερμάρκετ, καθώς διευρύνουν την έκταση των καταστημάτων τους και οι πελάτες τα επισκέπτονται πιο συχνά και αγοράζουν περισσότερα προϊόντα, σύμφωνα με σημερινή έρευνα αγοράς.
Σύμφωνα με το MarketWatch, το κοινό μερίδιο αγοράς των δύο γερμανικών εταιριών στην Βρετανία, αυξήθηκε σε 10,8% κατά τις 12 εβδομάδες που έληξαν στις 11 Σεπτεμβρίου, από 9,8% τις 12 εβδομάδες μέχρι τις 13 Σεπτεμβρίου του 2015.
Ξεχωριστά, το μερίδιο αγοράς της Aldi ενισχύθηκε σε 6,2% αυτό το διάστημα, από 5,6% το προηγούμενο. Τα αντίστοιχα ποσοστά για την Lidl είναι 4,6% από 4,2% πέρυσι.
Αυτό το δωδεκάμηνο, οι πωλήσεις της Aldi ενισχύθηκαν κατά 12% σε 1,54 δισ. στερλίνες, ενώ οι πωλήσεις της Lidl αυξήθηκαν κατά 9,5% σε 1,13 δισ. στερλίνες, σύμφωνα με την Kantar Worldpanel που παρακολουθεί τις συνήθειες σχετικών αγορών των νοικοκυριών, από ένα δείγμα 25.000 δημογραφικά αντιπροσωπευτικών βρετανικών νοικοκυριών.
Αντίθετα, το μερίδιο αγοράς και οι πωλήσεις της Tesco υποχώρησαν σε 28,1% και κατά 0,2% αντίστοιχα. Της Asda εμφάνισαν πτώση σε 15,7% και κατά 5,4% οι πωλήσεις. Της Wm Morrison Supermarkets υποχώρησαν σε 10,4% το μερίδιο κατά 2,3% οι πωλήσεις.
ΠΗΓΗ: euro2day.gr