Το customer experience ως επίκεντρο του ψηφιακού μετασχηματισμού
10:14 - 26 Φεβρουαρίου 2016
Στο σκεπτικό αυτό και στην ανάδειξη της σημασίας του customer experience βασίζεται και το CIM & SAS Executive Event, με θέμα «Start your Digital Transformation: Bring your Omni-Channel into Life», που διοργανώνεται στις 3 Μαρτίου 2016, στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία. Οργανωτές της εκδήλωσης είναι το Cyprus Institute of Marketing (CIM) και η SAS Ελλάδος, Κύπρου και Βουλγαρίας, και στόχος της είναι να δώσει στα επιχειρηματικά στελέχη τη δυνατότητα να ενημερωθούν για νέες προσεγγίσεις από ειδικούς αλλά και για πετυχημένες digital transformation πρακτικές που θα παρουσιαστούν από διεθνώς αναγνωρισμένους οργανισμούς (Vienna Ιnsurance Group και μία από τις μεγαλύτερες τράπεζες της Ρωσίας – που έχουν προσκληθεί ως ομιλητές στην εκδήλωση).
Οι παρευρισκόμενοι στην εκδήλωση θα έχουν την ευκαιρία να ακούσουν:
• Πώς οι κυπριακές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν τη νέα ψηφιακή πραγματικότητα. Ποιες είναι οι προκλήσεις και ποιες είναι οι ενέργειες που πιστεύουν ότι πρέπει να υλοποιηθούν προκειμένου να αξιοποιήσουν αποτελεσματικά την ψηφιακή εποχή.
• Ενδιαφέρουσες προσεγγίσεις από τους συμμετέχοντες στη συζήτηση στρογγυλής τραπέζης, από διευθυντικά στελέχη κυπριακών επιχειρήσεων (όπως Χ.Α. Παπαέλληνας, Cyta, Ελληνική Τράπεζα) καθώς και εμπειρογνώμονες από SAS, Accenture και KPMG.
• Πώς κορυφαίες εταιρείες είναι σε θέση να παρέχουν σχετική και συνεπή εμπειρία σε κάθε σημείο επαφής με τους πελάτες κεντρικοποιώντας το decision logic του οργανισμού.
• Βέλτιστες πρακτικές που θα παρουσιαστούν από εκπροσώπους κορυφαίων οργανισμών οι οποίοι εκτελούν την ψηφιακή μετατροπή τους επιτυχώς (όπως η Vienna Insurance Group και μία από τις μεγαλύτερες τράπεζες της Ρωσίας).
• Πώς μια επιχείρηση μπορεί να ξεχωρίσει από άλλες, να κρατήσει το ενδιαφέρον του πελάτη και να τον επηρεάσει προς όφελος δικό της μέσω των Big Data και των Αnalytics.
• Πώς μπορούν να αυτοματοποιηθούν και να γίνουν πιο αποτελεσματικές οι εκστρατείες marketing κ.ά.
Η εκδήλωση απευθύνεται σε όλα τα διευθυντικά στελέχη επιχειρήσεων από όλους τους κλάδους της οικονομίας.
Συγκεκριμένα, απευθύνεται σε διευθύνοντες συμβούλους, γενικούς διευθυντές και επιχειρηματικά στελέχη από τα ακόλουθα τμήματα: • CIOs/IT & Technology • Digital/Online• Πωλήσεις & Marketing • Εμπορικό • CRM • Operations.
Η είσοδος είναι ελεύθερη, ενώ απαραίτητη είναι η δήλωση συμμετοχής
*Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εκδήλωση & εγγραφή εδώ.
*Οι συμμετοχές δεν είναι επιβεβαιωμένες εκτός κι αν λάβετε σχετικό email από τους διοργανωτές.
Πληροφορίες
Οργανωτές: SAS Greece, Cyprus & Bulgaria και Cyprus Institute of Marketing
Special Partners: Accenture και KPMG Limited
Χορηγός Επικοινωνίας: Περιοδικό IN Business
Συντονιστής: IMH
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε στο τηλ.: 22505555, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com