Powered by

Celestyal Cruises: Κρουαζιερόπλοια που πάνε παντού

Με θεματικές κρουαζιέρες αλλά και πλοία «ανθρώπινου» μεγέθους, ώστε να χωράνε ακόμα και στα μικρά λιμάνια των ελληνικών νησιών η Celestyal Cruises,του ομίλου Louis, παρουσίασε την νέα της ανανεωμένη ταυτότητα, τα θετικά αποτελέσματα του 2015 σε όλες αγορές όπου δραστηριοποιείται και ανακοίνωσε το μελλοντικό της σχεδιασμό. 
Αναλύοντας τη νέα στρατηγική τοποθέτηση της εταιρείας η διευθύντρια marketing Σαλώμη Πνευματικού, εξήγησε πως το νέο brand name ‘Celestyal Cruises’ αποτυπώνει τη συστηματική προσπάθεια της εταιρείας για αναβάθμιση της αυθεντικής εμπειρίας των επιβατών της. 
 

Αναλύοντας τη νέα στρατηγική τοποθέτηση της εταιρείας η διευθύντρια marketing Σαλώμη Πνευματικού, εξήγησε πως το νέο brand name ‘Celestyal Cruises’ αποτυπώνει τη συστηματική προσπάθεια της εταιρείας για αναβάθμιση της αυθεντικής εμπειρίας των επιβατών της.
Όπως υπογράμμισε, η Celestyal Cruises είναι η μόνη εταιρεία κρουαζιέρας που μπορεί να μεταφέρει τους επιβάτες σε τόσους πολλούς προορισμούς στο Αιγαίο σε μόνο τρεις ή τέσσερις ημέρες, ενώ έχουν τη δυνατότητα να συνδυάσουν κρουαζιέρα και διαμονή στην ξηρά. «Παράλληλα με τις επισκέψεις σε όμορφους προορισμούς,  οι επιβάτες απολαμβάνουν εξαιρετική φιλοξενία, αυθεντικό ελληνικό φαγητό, κρασί  και γνήσια ελληνική ψυχαγωγία», πρόσθεσε. 

Ιδιαίτερα επισήμανε την επένδυση της εταιρείας στη συνολική αναβάθμιση της εμπειρίας όχι μόνο πάνω στο πλοίο αλλά και στις εκδρομές. Αυτό σημαίνει ότι πλέον στον επίσημο προγραμματισμό της εταιρείας έχουν ενταχθεί μοναδικές θεματικές κρουαζιέρες και θεματικές εκδρομές με πυλώνες το κρασί, τη γαστρονομία, τον πολιτισμό και τη διασκέδαση. Χαρακτηριστικά ανέφερε τη συνεργασία με το Θανάση Πολυκανδριώτη, το Λύκειο Ελληνίδων αλλά και  δημοφιλείς τραγουδιστές  όπως  ο Ηλίας Βρεττός, η Ελένη Φουρέιρα και ο Κώστας Μαρτάκης.

Από την πλευρά του ο κ. Πυθαγόρας Νάγος, αντιπρόεδρος πωλήσεων της Celestyal Cruises, αναφέρθηκε  στην αύξηση κατά 20% στη διακίνηση επιβατών σε σχέση με το 2014, καθώς  η εταιρεία μετέφερε με τα κρουαζιερόπλοιά της συνολικά 129.731 επιβάτες που αντιστοιχούν σε 516.000 διανυκτερεύσεις ξένων επιβατών. Όπως είπε, σημειώθηκε σημαντική άνοδος σε όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιείται η εταιρεία. Συγκεκριμένα, 13% στη Βόρεια Αμερική, 17% στη Νότια Αμερική και 25% στην Ευρώπη».  Επίσης, αναφέρθηκε στους νέους προορισμούς που σταθερά επενδύει η εταιρεία τα τελευταία χρόνια και στα μελλοντικά σχέδια για επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου με χειμερινές κρουαζιέρες. Όπως είπε, η εταιρεία για τρίτη χρονιά δραστηριοποιείται στην Κούβα με την Cuba Cruise, η οποία πλέον επεκτείνεται για τέσσερις εβδομάδες και απολαμβάνει αυξανόμενο ενδιαφέρον από την αγορά της Αμερικής και του Καναδά. Εξάλλου, είναι η μοναδική εταιρεία παγκοσμίως που επισκέπτεται συνολικά τέσσερα λιμάνια στην Κούβα. 

Τέλος, ο υπεύθυνος πωλήσεων για την κυπριακή αγορά, Μάριος Σιεκερής, μίλησε για την ένταξη της Κύπρου στις σημαντικές ευρωπαϊκές αγορές της εταιρείας, την ανάπτυξη του δικτύου πώλησης της Celestyal Cruises στην Κύπρο, καθώς και για την εναλλακτική πρόταση διακοπών που προσφέρει η εταιρεία στον Κύπριο ταξιδιώτη. 

H Celestyal Cruises στα 30 χρόνια λειτουργίας της έχει μεταφέρει 6 εκατ. επιβάτες 140 διαφορετικών εθνοτήτων. Σήμερα είναι η μοναδική εταιρεία κρουαζιέρας η οποία εδρεύει στην Ελλάδα και επισκέπτεται συνολικά 30 λιμάνια. 

Διαχειρίζεται πέντε κρουαζιερόπλοια εκ των οποίων τα τρία (Celestyal Olympia, Celestyal Crystal, Celestyal Nefeli) εκκινούν από ελληνικά λιμάνια ενώ τα άλλα δύο είναι ναυλωμένα στον μεγάλο τουριστικό όμιλο TUI. Εργοδοτεί 200 άτομα στη στεριά και 300 έλληνες ναυτικούς. 

Το 2015 πραγματοποίησε 977 ταξίδια σε ελληνικά νησιά, το 25% του συνόλου των κρουαζιέρων στην Ελλάδα, δημιουργώντας έσοδα €37 εκατ. για τις τοπικές κοινότητες. Μόνο στην Ελλάδα επισκέφτηκε 21 προορισμούς και μετέφερε 598.000 επιβάτες. Τα έξοδά της ανήλθαν σε €33 εκατ . εκ των οποίων τα €8 εκατ. αφορούσαν έξοδα για την προμήθεια τροφίμων και ποτών από ελληνικές βιομηχανίες και τα €3.3 εκατ. έξοδα για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό. 

Δειτε Επισης

Οι μεταβλητές που καθορίζουν την στρατηγική των ξενοδοχείων στην Κύπρο-Γεωπολιτικά, οικονομία, περιβάλλον
Δωρεάν διαδικτυακά σεμινάρια για τουριστικές επιχειρήσεις-Μια πρωτοβουλία του ΚΕΒΕ σε συνεργασία με το I-STARS
Ανοδικά οι αφίξεις τουριστών τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους-Κυριότερη πηγή το Ηνωμένο Βασίλειο
Κώστας Κουμής: Εντός στόχων παρά τις αντιξοότητες-Ικανοποίηση για τα αποτελέσματα του πρώτου τετραμήνου
La Plage Nespresso στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Καννών 2024
Aegean Airlines: Σχεδιάζει νέους προορισμούς και προϊόντα-Οι κινήσεις το φετινό καλοκαίρι
Ανάσα σε ξενοδοχεία χωρίς άδεια λειτουργίας-Παράταση και δυνατότητα συμμόρφωσης μέχρι το τέλος του 2025
Ο χάρτης των ξενοδοχείων της Κύπρου-Η κατάταξη, η δυναμικότητα, η γεωγραφική κατανομή και η... αδειοδότηση
Άρχισε η διαδικασία ανανέωσης αδειών εγγραφής αυτοεξυπηρετούμενων καταλυμάτων-Όλες οι πληροφορίες
Μια ξεχωριστή γευστική εμπειρία στη καρδιά της Λευκωσίας