iReport: 35% των αγορών γίνεται οnline
07:09 - 29 Ιουλίου 2015
Το μεγαλύτερο ποσοστό online αγορών όλων των εποχών που ξεπερνά το 35% καταγράφει η έρευνα «The i Report 2015» για τη συμπεριφορά των Κυπρίων καταναλωτών.
Tα αποτελέσματα του δευτέρου τριμήνου του 2015 του συνδρομητικού εργαλείου μέτρησης και ανάλυσης online αγορών στην Κύπρο – the i report - ανακοίνωσαν η εταιρία ερευνών Evresis και η εταιρία υπηρεσιών διαδραστικού μάρκετινγκ ImarComms.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας έχουν διπλασιαστεί οι αγορές από tablet ενώ την πρωτιά καταλαμβάνουν οι αγορές σε καλοκαιρινή μόδα και ρουχισμό. Ακολουθούν αγορές σε ξενοδοχεία, αεροπορικά εισιτήρια και οργανωμένα ταξίδια. Ακόμη συμπεραίνεται πως οι άντρες προτιμούν να ενημερώνονται για προϊόντα και τιμές μέσω search engines, ενώ οι γυναίκες μέσω γνωστών και φίλων.
Συγκεκριμένα, το i report κατέγραψε την online καταναλωτική συμπεριφορά του Κύπριου καταναλωτή για το δεύτερο τρίμηνο του 2015 με τον Ιούνιο να σημειώνει την υψηλότερη αγοραστική κίνηση με 59.9% και μείωση 5% από το αντίστοιχο τρίμηνο του 2014. Οι υπόλοιποι μήνες ακολούθησαν παρόμοια πορεία με τον Μάιο να καταγράφει 51.2% και μείωση 4% και τον Απρίλιο 46.9% και μείωση 3%.
Όπως αναφέρεται στη σύνοψη της έρευνας, παρόλο που οι πολλαπλές μηνιαίες αγορές έτυχαν μείωσης, οι συνολικές online αγορές κατέγραψαν το ψηλότερο ποσοστό όλων των εποχών φτάνοντας το 35.6% με άνοδο 2.5% από το περασμένο τρίμηνο και σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2014 η άνοδος ανήλθε στο 1.4%.
Επιπρόσθετα, το i report κατέγραψε ότι το 24.1% των συνολικών online αγορών του δευτέρου τριμήνου του 2015 έγιναν από Tablet, σχεδόν διπλάσιο από την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Επίσης 31.4% έγιναν από κινητό τηλέφωνο και 75.3% από ηλεκτρονικό υπολογιστή.
«Τα αποτελέσματα του δευτέρου τριμήνου του 2015 καταδεικνύουν το μεγαλύτερο ποσοστό online αγορών όλων των εποχών, που παρά την οικονομική κρίση συνεχίζει να καταγράφει άνοδο σε όλο και περισσότερες κατηγορίες αγαθών, με περισσότερο από το ένα τρίτο των καταναλωτών που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο να αγοράζει σταθερά online », δήλωσε ο Διευθυντής της Evresis Νικόλας Νικολάου.
Ακόμη σημειώνεται πως όσον αφορά τις κατηγορίες και τα είδη προϊόντων που αγοράστηκαν online, το i report κατέγραψε:
-Πρώτη η κατηγορία Ειδών Ένδυσης με 47.2% και αύξηση 2.5% από το προηγούμενο τρίμηνο, με τα αθλητικά ρούχα να αυξάνονται στο 81.4% και τα ρούχα εργασίας να μειώνονται στο 32.7%,
-Δεύτερη η κατηγορία των Ξενοδοχείων με 36.9% και αύξηση 4.6%,
-Τρίτη η κατηγορία Αεροπορικών Εισιτηρίων με 30.6% και αύξηση 11.6%
- Τέταρτη η κατηγορία Ταξιδιών με 27.9% και άνοδο 9.2% και
-Πέμπτη η κατηγορία των καλλυντικών με 26% και αύξηση κατά 1.8%.
Σχετικά με τις ιστοσελίδες και τα online shops απ’ όπου έγιναν οι αγορές, το i report κατέγραψε το Ebay να παραμένει σταθερά πρώτο με 63.1% με μικρή μείωση 0.9. Δεύτερη ακολουθεί η Amazon με 22.2% με μικρή αύξηση 0.6% και τρίτη η Ryan Air με 17.3% και αύξηση 3.2%.
«Από τα υπόλοιπα eshops που ακολουθούν, το I Report κατέγραψε μεταξύ άλλων το Asos με 15.2%, το Hotels.com με 10%, το Feel unique με 7.9%, το Victoria’s Secret με 4.9% και το Taxidia Μprosta στο 4.6%», σημειώνεται στη σύνοψη της έρευνας.
«Το δεύτερο τρίμηνο του 2015 κατέγραψε μια πολύ μεγάλη δυναμική στις online αγορές, κυρίως από τα διεθνή eshops και τις παραδοσιακές κατηγορίες που βλέπουμε την καλοκαιρινή περίοδο, με σημαντικές αυξήσεις περισσότερο στο συνολικό αριθμό αγορών παρά στο ποσό της κάθε αγοράς», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ImarComms Περικλής Έλληνας.