Η ναυτιλία θέλει σωστό marketing

Επιβάλλεται σωστό marketing στη ναυτιλία μέσω των θεσμών και της κυβέρνησης,  ώστε να προωθήσουμε την κυπριακή ναυτιλία στο εξωτερικό, αναφέρει στο InBusinessNews ο General Manager της Columbia Shipmanagement, Φοίβος Βάκη. 

Ο κ. Βάκη τονίζει ότι λίγους μήνες μετά την κατάρρευση της Lehman Brothers η ναυτιλιακή βιομηχανία πλήγηκε πάρα πολύ και τώρα –εφτά χρόνια μετά– άρχισαν ορισμένοι τομείς να ανακάμπτουν. 

Μάλιστα, για την κρίση της Lehman η οποία σήμανε και την αρχή της μεγάλης οικονομικής κρίσης παγκοσμίως ο κ. Βάκης αναφέρει: «Μετά τη Lehman Brothers η Αμερική και η Ευρώπη σταμάτησαν να εισάγουν τα προϊόντα από την Κίνα και να υπάρχει διακίνηση εμπορίου οπότε αμέσως υπήρχε στην αγορά των ναύλων των πλοίων μια κατακόρυφη πτώση. Το δεύτερο που συνέβηκε ήταν ότι οι τράπεζες βρέθηκαν οι ίδιες σε μεγάλο πρόβλημα και δεν μπορούσαν να βοηθήσουν τους πλοιοκτήτες που ζητούσαν λεφτά».  

Στην Κύπρο συμπληρώνει ο κ. Βακης, «Έχουμε πλοιοκτήτριες εταιρείες που έχουν επηρεαστεί, έχουμε όμως και πλεοδιαχειρίστριες εταιρίες που έχουν επηρεαστεί λιγότερο διότι αυτές προσφέρουν υπηρεσίες δεν παίρνουν ιδιαίτερα ρίσκα είτε στην μεταφορά φορτίου είτε στην αγορά του πλοίου»

Δειτε Επισης

Η εικόνα του Τύπου στην Κύπρο-Οι εκδοτικές επιχειρήσεις, οι δημοσιογράφοι και οι άλλοι επαγγελματίες στον χώρο
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας