Nivea και Dove μαλλώνουν για το... μπλε

Δύο μεγάλα ονόματα στη βιομηχανία καλλυντικών, Nivea και Dove, βρίσκονται στα δικαστήρια της Γερμανίας για τη χρήση μιας συγκεκριμένης απόχρωσης του σκούρου μπλε χρώματος στις συσκευασίες των προϊόντων τους.
 
Η δικαστική διαμάχη διεξάγεται ανάμεσα σε Unilever και Beiersdorf, αναφορικά με τη χρήση του μπλε χρώματος της μάρκας Nivea.
 
Σύμφωνα με τη μητρική εταιρεία της μάρκας, Beiersdorf, ο συγκεκριμένος τύπος του μπλε είναι απόλυτα συνδεδεμένος με τα προϊόντα Nivea.
 

Το εν λόγω χρώμα είχε καθοριστεί σαν brand-specific το 2007, ωστόσο δικαστήριο της Καρλσρούης απέρριψε την απόφαση αυτή έπειτα από δύο χρόνια.

Τότε ξεκίνησε και η διαμάχη της Unilever με την Beiersdorf, μέσω του δικού της brand, Dove, που τυγχάνει να είναι ένας από τους κύριους ανταγωνιστές της Nivea.

Η συζήτηση αυτή για τις αποχρώσεις στα brands είναι η τελευταία εξέλιξη σε μια σειρά διαφορών και διαμαχών ανάμεσα σε εταιρείες και υπογραμμίζει τη σημασία των χρωμάτων στην εταιρική επωνυμία (corporate branding).

Πληροφορίες: DW, Retail-detail

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις