Nivea και Dove μαλλώνουν για το... μπλε

Δύο μεγάλα ονόματα στη βιομηχανία καλλυντικών, Nivea και Dove, βρίσκονται στα δικαστήρια της Γερμανίας για τη χρήση μιας συγκεκριμένης απόχρωσης του σκούρου μπλε χρώματος στις συσκευασίες των προϊόντων τους.
 
Η δικαστική διαμάχη διεξάγεται ανάμεσα σε Unilever και Beiersdorf, αναφορικά με τη χρήση του μπλε χρώματος της μάρκας Nivea.
 
Σύμφωνα με τη μητρική εταιρεία της μάρκας, Beiersdorf, ο συγκεκριμένος τύπος του μπλε είναι απόλυτα συνδεδεμένος με τα προϊόντα Nivea.
 

Το εν λόγω χρώμα είχε καθοριστεί σαν brand-specific το 2007, ωστόσο δικαστήριο της Καρλσρούης απέρριψε την απόφαση αυτή έπειτα από δύο χρόνια.

Τότε ξεκίνησε και η διαμάχη της Unilever με την Beiersdorf, μέσω του δικού της brand, Dove, που τυγχάνει να είναι ένας από τους κύριους ανταγωνιστές της Nivea.

Η συζήτηση αυτή για τις αποχρώσεις στα brands είναι η τελευταία εξέλιξη σε μια σειρά διαφορών και διαμαχών ανάμεσα σε εταιρείες και υπογραμμίζει τη σημασία των χρωμάτων στην εταιρική επωνυμία (corporate branding).

Πληροφορίες: DW, Retail-detail

Δειτε Επισης

Samsung: Παρουσιάζει το One UI 8 Watch στο Galaxy Watch Ultra
Το Range Rover House στη Μύκονο για να γιορτάσει 55 χρόνια θρυλικής πορείας
Σαρωτικό ντεμπούτο για τον Oliver Solberg με το Toyota GR Yaris Rally1
Αυξημένη ισχύ και ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία για το νέο Toyota bZ4X-Το πρώτο πρόγραμμα αναβάθμισής του
Η ELEMIS επίσημος συνεργάτης περιποίησης δέρματος της Aston Martin-Ανακοίνωσαν πολυετή συνεργασία
Samsung Galaxy Z Fold7: Ultra ισχυρό, ultra κομψό-Η πιο εξελιγμένη σειρά Galaxy Z
Η ΕΚΟ στήριξε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ως μέγας χορηγός για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά (pics)
Η Zooki παρουσιάζει το νέο Magnesium Zooki-Ο πιο απολαυστικός τρόπος να χαλαρώσεις, να ανακάμψεις και να επαναφορτιστείς
Θρίαμβος της Hyundai στο Ράλι Ακρόπολις, με 1η και 3η θέση στο βάθρο των νικητών
Toyota Gazoo Racing: Οδηγεί την κούρσα του WRC μετά το Ράλι Ακρόπολις